Het is nog niet helemaal rond, maar het ziet er heel rooskleurig uit en gaat nu heel snelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:49 schreef PeuRac het volgende:
Gefeliciteerd Roycotof dat alles gelukt is
Je gaat pachten of zo? Wat is zoiets als een kroeg kopen?quote:
De kroeg ziet er rooskleurig uit?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is nog niet helemaal rond, maar het ziet er heel rooskleurig uit en gaat nu heel snel
Die hebben een andere functiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar hebben we tieten voor, om te mogen miepen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar hebben we tieten voor, om te mogen miepen
Dat dusquote:
Gaaf hoor! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is nog niet helemaal rond, maar het ziet er heel rooskleurig uit en gaat nu heel snel
Wou je nu gaan vertellen dat ze voor meer zaken gebruikt worden dan alleen een vrouw 'op te leuken'?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:52 schreef fennaatje het volgende:
[..]
meerdere mop... multifunctioneel
Die rotbabies ook altijd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:53 schreef STING het volgende:
[..]
Wou je nu gaan vertellen dat ze voor meer zaken gebruikt worden dan alleen een vrouw 'op te leuken'?
Flesjequote:
Wacht maar tot dat rode vlees z'n verdere intrede doetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow daar knap je van op.. een lekker broodje met ossenworst
ben al bijna zo rustig dat ik me directeur niet meer van het leven wil beroven alleen nog maar verwonden
Dan heeft ie dus gwn alsnog pechquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat rode vlees z'n verdere intrede doet
Ik denk jij ook, dan zit je zonder werkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan heeft ie dus gwn alsnog pech
Dat moeten ze dan maar eerst eens bewijzen.. denk dat me collega's me wel helpen van hem af te komenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk jij ook, dan zit je zonder werk
Door schulden van de huidige eigenaar gaat het helemaal buiten hen om, en neem ik in principe alleen het huurcontract over, en de inventaris die nu van de heineken is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je gaat pachten of zo? Wat is zoiets als een kroeg kopen?
Waarom moet hij dood?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan maar eerst eens bewijzen.. denk dat me collega's me wel helpen van hem af te komen![]()
hij is bij het andere personeel ook totaal niet geliefd dus dat komt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |