Ja, de aanstaande bruiden trekken het niet als we een stripster bestellen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken dat. Dat is nu bij mijn zwager ook een issue.
En op mijn vrijgezellenfeest kreeg ik ook geen stripper
Onzekere zeikwijven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, de aanstaande bruiden trekken het niet als we een stripster bestellen.
De aanstaande bruiden hebben niks over het vrijgezellenfeest te zeggen eerlijk gezegd. Wat happens op het vrijgezellenfeest stays op het vrijgezellenfeest.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, de aanstaande bruiden trekken het niet als we een stripster bestellen.
Dus om gezeik te voorkomen hebben we maar besloten dat niet te doen.
Ja dat is ook mijn mening, maar ik werd overruled.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
De aanstaande bruiden hebben niks over het vrijgezellenfeest te zeggen eerlijk gezegd. Wat happens op het vrijgezellenfeest stays op het vrijgezellenfeest.
Ik moet wel heel erg aan barney en zijn strippers op vrijgezellenfeesten denken
quote:
The Hangoverquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
De aanstaande bruiden hebben niks over het vrijgezellenfeest te zeggen eerlijk gezegd. Wat happens op het vrijgezellenfeest stays op het vrijgezellenfeest.
Ik moet wel heel erg aan barney en zijn strippers op vrijgezellenfeesten denken
pff, bedenkt zich gelijk weer de halve film.quote:
Mijn man ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn mening, maar ik werd overruled.
Met wie ga je trouwen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
How sad.. Ik heb ms wel mooiere strippers op mijn feestje dan mijn aanstaande
Hmmm, Quarter Pounder.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is net zo romantisch als uit eten bij de Mac.
Ik verwacht dat bij ons de vriendengroep uit elkaar is gevallen voor de eerste bruiloft.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man ook
Die regelt het vrijgezellenfeest voor zijn broer
En bij mij werd het geregeld door mijn beste vriendin (mijn tante) en die kreeg mot met mijn moederDus ik kreeg ook geen stripper
Maar wel een dronken schoonmoeder op mijn vrijgezellenfeest dat was ook gaaf
Als dat je al doet denken aan blue wafflesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
Leuke TT, doet me denken aan blue waffles
Details, detailsquote:
komt best goed....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat bij ons de vriendengroep uit elkaar is gevallen voor de eerste bruiloft.
Nu al zoveel gezeik onderling daardoor.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat bij ons de vriendengroep uit elkaar is gevallen voor de eerste bruiloft.
Nu al zoveel gezeik onderling daardoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |