Ik heb goede hoop dat ze me bij voorbaat al haten, vanwege mijn mooie kind. Dat zou leuk zijn, dan voelen ze ook niet de behoefte iets tegen me te zeggen. Slechts doodverwensingen, maar die ben ik wel gewend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat je kan doen, is een bordje om je nek hangen waarop staat: 'Oost-Indisch doof '.
oftewel, je hoorde er niet bijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb ze altijd goed weten te ontwijken.
Je dropte je kleine man gecamoufleerd af?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
Jij bent dan ook een topperquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat ze me bij voorbaat al haten, vanwege mijn mooie kind. Dat zou leuk zijn, dan voelen ze ook niet de behoefte iets tegen me te zeggen. Slechts doodverwensingen, maar die ben ik wel gewend.
Zo zal het dus écht gaan, ik weet het zeker.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HeheMI van zeurende moeders die achter elkaars rug om over L-E praten
hehe, zet je dan wel zo'n blik op van "fuck-off, mijn kind is toch mooier"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat ze me bij voorbaat al haten, vanwege mijn mooie kind. Dat zou leuk zijn, dan voelen ze ook niet de behoefte iets tegen me te zeggen. Slechts doodverwensingen, maar die ben ik wel gewend.
Godzijdank niet neequote:
Ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
1 reden om een kind te hebben, milf's oppikken bij t schoolpleinquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo zal het dus écht gaan, ik weet het zeker.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je dropte je kleine man gecamoufleerd af?
Oh ja, want we zitten vast achter hun slome, saaie lelijke man aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ookscheiden schijnt besmettelijk te zijn
Ik wil je even wijzen op je eigen onderschrift.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 reden om een kind te hebben, milf's oppikken bij t schoolplein
We komen nooit buiten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:34 schreef Kreator het volgende:
Wel apart dat alle moederwijve hier 'anders' zijn en ik ze toch echt maar zelden tegenkom.
ohja, maar die slaat alleen op MissBquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil je even wijzen op je eigen onderschrift.
nou zo reageren ze welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, want we zitten vast achter hun slome, saaie lelijke man aan
Nog steeds beledigd dat ze je afwees?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, maar die slaat alleen op MissB
Het is koud, donker en eenzaam in de friendzonequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Nog steeds beledigd dat ze je afwees?
In de milfzone is dat heel anders?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is koud, donker en eenzaam in de friendzone
Toch blijven sommigen er jaaaaaaren zitten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Nog steeds beledigd dat ze je afwees?
Kak, zit ik daar alleen dan? Dacht dat het daar vol zat met mannenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, valt reuze mee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik kom er niet meer overheen
[..]
Kak, zit ik daar alleen dan? Dacht dat het daar vol zat met mannenKonden we een beetje bier drinken en over vrouwen zeiken enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |