WHY NETSPLITTA WHY!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar je aantal.
Dit staat er, erewoord.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:12 schreef ukga het volgende:
[..]
WHY NETSPLITTA WHY!!!!!!!!!!!!!!!!
ik deed neit eens wat verkeeds
En iets in mij zegt me dat ik ook geen positieve note heb gehad
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:01 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb vandaag van myraela mijn 10e gekregen voor het posten van een vagina met 3 bananen erin.
Oke, mijn dank is grootquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit staat er, erewoord.
Z'n honderdste note.
Gefeli pik.
Die isquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:15 schreef Driepink het volgende:
ik heb er alsnog maar 1
ik zou nu echt zo graag willen weten wat erin staat, maar 4,50 voor 1 note..
beter geven modjes me ff heul veul notes, dan heb ik het er misschien wel voor over
Je nieuwsgierigheid is te sterk, betalen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:15 schreef Driepink het volgende:
ik heb er alsnog maar 1
ik zou nu echt zo graag willen weten wat erin staat, maar 4,50 voor 1 note..
beter geven modjes me ff heul veul notes, dan heb ik het er misschien wel voor over
Spek die ted tellerrrrrquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Je nieuwsgierigheid is te sterk, betalen.
Doelloos is het niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:49 schreef Zolder het volgende:
En waar zijn die notes nou goed voor? Op sommige forums word je na 5 warnings, zou je kunnen vergelijken met een note geband. Maar hier is het dus eigenlijk gewoon doelloos?
ja dat zei ik ook altijd, maar eigenlijkw ete ik toch al waarom ik de meeste heb gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:41 schreef ukga het volgende:
Ik zag bij mijn Fok!usernotes dat ik inmiddels al op 99 notes zit.
Wat gebeurt er bij 100 notes? Win ik dan een prijs? Krijg ik een ban? Gaat mijn account in de shredder? Komt Queen Bea dan bij me op bezoek? Zo ja; komt ze om mij te feliciteren, of komt ze mij een standje (hihi, standje) geven?
Tevens had ik mij altijd voorgenomen om ¤ 4.5 te betalen om te kijken waarvoor ik die notes heb gehad. Maar bij nader inzien interesseert het me eigenlijk niet zoveel![]()
en dan denk ik;quote:
Je hebt 18 notes gekregen van onze moderators
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |