Tel er maar niet op, ik heb ook nog altijd niets gekregenquote:Wat gebeurt er bij 100 notes? Win ik dan een prijs? Krijg ik een ban? Gaat mijn account in de shredder? Komt Queen Bea dan bij me op bezoek?
Begin eens met een FA de grafkanker te wensen. Dan heb je er waarschijnlijk al 1 te pakkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:45 schreef Twiitch het volgende:
Wat moet je doen voor een note?
Heb er nog altijd 0
ik heb de meeste wegens; baggerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:45 schreef Twiitch het volgende:
Wat moet je doen voor een note?
Heb er nog altijd 0
Die 203 van mij zijn waarschijnlijk allemaal niet positief. Tenminste dat denk ik, want ik weiger er voor te betalenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:46 schreef Olle. het volgende:
jezus wat ben ik dan triest met mijn 2 notes
Maar kan me niet voorstellen dat ze alle 99 positief zijn ts
Ik denk dat ze allen positief zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Die 203 van mij zijn waarschijnlijk allemaal niet positief. Tenminste dat denk ik, want ik weiger er voor te betalen
Kan een mod misschien even kijken aub?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allen positief zijn.
Er komt bij mij enkel kwaliteit uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:47 schreef ukga het volgende:
[..]
ik heb de meeste wegens; baggeren
dus begin daar eens mee. tevens heb je na een enige reputatie al snel notes te pakken
Kijk, daar kan ik wat meequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Begin eens met een FA de grafkanker te wensen. Dan heb je er waarschijnlijk al 1 te pakken
Als je het goed doet krijg je er meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Begin eens met een FA de grafkanker te wensen. Dan heb je er waarschijnlijk al 1 te pakken
Mag nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan een mod misschien even kijken aub?
Ik ook, maar dat houd ik liever geheim, anders wordt je gepest als het brave jongetje voorin de klasquote:
Van wie niet?quote:
Van mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Van wie niet?
Vosss (met dubbel s): ik kom wel een enkele positieve note bij je tegen. Een enkele.
Als dat in [CUL] was en ging over de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid fruit, zie ik het probleem eigenlijk nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:01 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb vandaag van myraela mijn 10e gekregen voor het posten van een vagina met 3 bananen erin.
die zijn nog nooit uitgedeelt volgens mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:22 schreef Furdinand het volgende:
Heb ik positieve notes???
Zo ja, waarom
de laatst 50 heb ik wel in ongeveer 1 jaar gehaald. waren stuk of 8 a 10 bansquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:53 schreef Crimyclown het volgende:
99 notes, hoeveel bans zijn dat?
Echt wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:40 schreef ukga het volgende:
[..]
die zijn nog nooit uitgedeelt volgens mij
Terug naar basisschool jij.quote:
Als ik jou bash krijg ik dan een note?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Terug naar basisschool jij.
Goatse is effectiever.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als ik jou bash krijg ik dan een note?
Ligt aan de bash.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als ik jou bash krijg ik dan een note?
Ik vind jou niet lief.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ligt aan de bash.
Er kunnen dan 4 dingen gebeuren:
1. Ik negeer je.
2. Je krijgt een note.
3. Je krijgt een ban.
4. Je verdwijnt in de kliko.
Ik ken je niet eens.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ligt aan de bash.
Er kunnen dan 4 dingen gebeuren:
1. Ik negeer je.
2. Je krijgt een note.
3. Je krijgt een ban.
4. Je verdwijnt in de kliko.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]Niet kunnen editenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Kijk nog eens naar je aantal.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef ukga het volgende:
[..]
Nou jij zal me er iig geen geven
de meeste notes en bans heb ik volgens mij vn jou
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |