Whehehehe... Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook goed![]()
ik ben vaker naar de bios geweest zonder de film gezien te hebben.....
Dan ontvoer je d'rquote:
daaromquote:
Ja van 2 pistoletjes, een grote kom soep, een kleine salade en een banaan.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehe... Herkenbaar..
Alleen wel genant als de oom en tante van je ex jullie tips gaan geven over hoe en wat je nog meer allemaal uit kan spoken op de achterste rij van de bios![]()
![]()
...
ga je naast marijke zittenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee want je zegt net zelf dat je privacy wilt
Coolquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja van 2 pistoletjes, een grote kom soep, een kleine salade en een banaan.
Zeg he, misschien wil ook wel privacyquote:
he LLquote:
Je wil het in elk geval NIET van hen horenquote:
Tof man!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
Vandaag is het kijkdag, en grote kans dat we te horen krijgen dat Sander mag afzwemmen
Tofquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
Vandaag is het kijkdag, en grote kans dat we te horen krijgen dat Sander mag afzwemmen
WEl goed, Zag net dat ik een cd gewonnen heb via Rateyourmusic.comquote:
MZquote:
heyheyquote:
Spannend!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
Klinkt beter dan eerstquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WEl goed, Zag net dat ik een cd gewonnen heb via Rateyourmusic.com![]()
![]()
En hoe is het daar?
Het gaat welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
MZ
hoest?
[..]
heyhey
[..]
Spannend!
goed bezig, de meeste andere vrouwen hebben er iets anders voor nodigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja van 2 pistoletjes, een grote kom soep, een kleine salade en een banaan.
bosquote:
ik duim voor jequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
Gaat hier zn gangetjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het gaat welBen vooral erg moe
Met jou dan meisje?En heb je nou nog een andere foto van je haar?
Ik had alleen de banaan nodigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed bezig, de meeste andere vrouwen hebben er iets anders voor nodig
http://rateyourmusic.com/(...)er/the_great_escape/quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt beter dan eerst
CoolWelke cd?
Het gaat wel
Ja hihiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolWat voor baby krijg je dan?
Een soppig broodje in de vorm van een banaan met sla erop?
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed bezig, de meeste andere vrouwen hebben er iets anders voor nodig
Ben jij zo snel tevredenquote:
Nou ja, je zou ze de kost geven die op dat soort simpele dingen niet besparenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gaat hier zn gangetje
Volgende week donderdag begint mijn 12 uur lange cursus (6x2 uur) "rondkomen met een laag budget" waarin ze me gaan leren dat huismerken laag staan in het rek en dat die toch echt voordeliger zijnmja we gaan maar...
en ik zit nu achter de verkeerde pc (weer)dus die pic komt later
Ik neem daar echt geen genoegen mee hoorquote:
had alleen de banaan nodig om zwanger te worden, zeg niet dat extra fruit niet welkom isquote:
wat voor cd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WEl goed, Zag net dat ik een cd gewonnen heb via Rateyourmusic.com![]()
![]()
En hoe is het daar?
en wat was er dan vantevoren met die banaan gebeurd dan?quote:
Je bent uniek!quote:
Cool hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://rateyourmusic.com/(...)er/the_great_escape/
Je kon uit de 100 best gewaardeerde albums van 2010 eentje uitkiezen. en dan werd er per album geloot uit de mensen die ervoor hadden gekozen. Ik had voor deze gekozen en heb hem dus gewonnen
Och, ik ga er met positieve energie naar toe, wie weet heeft de goede man nog tips die ik niet wistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, je zou ze de kost geven die op dat soort simpele dingen niet besparenMaar ik snap dat het voor jou compleet overbodig is
Doe maar een keer een linkje pmen anders
![]()
Dat is iets voor KPDquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en wat was er dan vantevoren met die banaan gebeurd dan?
Doerian?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had alleen de banaan nodig om zwanger te worden, zeg niet dat extra fruit niet welkom is
Jij weet het wel weer uit te zoeken hequote:
quote:
Sommige mensen houden van pijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij weet het wel weer uit te zoeken he...
laat maar dan...quote:
ja... enorm...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:55 schreef Ladylike het volgende:
iedereen bang om het topic te sluiten?
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
laat maar dan...
je bent zwanger... dat is voelde om te weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |