een gehaakt hartje aan een mooie pot vol met jelly beans en een taart van chocolade met marsepein erop (vorm van een hart)quote:
nee maar maakt het wel makkelijkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het spel vanaf de cd geīnstalleerd. Dat vond ik wat handiger. Maar hebben we steam nodig om tegen elkaar te kunnen spelen dan?.
lekkerrrrrrrrrrr en wat liefquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
een gehaakt hartje aan een mooie pot vol met jelly beans en een taart van chocolade met marsepein erop (vorm van een hart)
* LovelyLady heeft ook steamquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar maakt het wel makkelijker
Ah, op die fietsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar maakt het wel makkelijker
absoluut en ze had een lekkere maaltijd gekookt toen ik thuis kwam om half 10 's avondsquote:
quote:
Ooit voor counterstrike, daarna day of defeat, daarna counterstrike source en halflife 2quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Steam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam
Redacted
Aha.....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ooit voor counterstrike, daarna day of defeat, daarna counterstrike source en halflife 2
toen nog team fortress en toen had ik een pc die niet meer kon draaien met huidige spellen... joepie dus wel steam maar spelen ho maar
Ik heb ze allemaal die jij opnoemtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ooit voor counterstrike, daarna day of defeat, daarna counterstrike source en halflife 2
toen nog team fortress en toen had ik een pc die niet meer kon draaien met huidige spellen... joepie dus wel steam maar spelen ho maar
Ik was een fanatieke CS-erquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal die jij opnoemt
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was een fanatieke CS-erecht like 10 jaar terug ? misschien wel langer
toen was het nog raar dat meisjes zulke spellen speelde
jij ook al, heb er 1500 uur op zittenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was een fanatieke CS-erecht like 10 jaar terug ? misschien wel langer
toen was het nog raar dat meisjes zulke spellen speelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.xfire.com/profile/cablegunmaster/
De tijden dat Xfire aanstond , was meestal maar de helft
Redacted
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jij ook al, heb er 1500 uur op zitten.
ohja xfireSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.xfire.com/profile/cablegunmaster/
De tijden dat Xfire aanstond , was meestal maar de helft![]()
volgens mij weet ik mijn login niet meer
![]()
ik speel trouwens nooit meer mijn laptop en pc trekken het niet
daarbij is mijn oog-hand coordinatie zo verslechterddat ik er niks meer van bak
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:11 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft eindelijk een plaatje van d'r jurk gevondenoh wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TMIquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:11 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft eindelijk een plaatje van d'r jurk gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
gelijk kaartjes reserverenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:22 schreef DaMart het volgende:
ST en wok! Binnenkort kunnen jullie samen een film kijken!
http://www.filmfestival.n(...)e-weerwolfje-bekend/
JIj wil weer zo'n wilde nacht beleven?quote:
Neequote:
dat was met DaMartquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
JIj wil weer zo'n wilde nacht beleven?
als je dan maar voorin gaat zitten, gaan wij wel achterinquote:
Die is ook nog helemaal niet zo veel gewendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was met DaMarthij is er nog moe van
d'r zit een model in hequote:
ik wil zelf achterinquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je dan maar voorin gaat zitten, gaan wij wel achterin
Kun je nagaan hoeveel beter het nog wordtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
d'r zit een model in he
dat ben ik niet
zwanger?quote:
mooie jurkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
d'r zit een model in he
dat ben ik niet
ook goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik wil zelf achterinAnders krijg ik zo'n last van m'n nek
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook goed![]()
ik ben vaker naar de bios geweest zonder de film gezien te hebben.....
quote:
Wrom niet?quote:
slaapkopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook goed![]()
ik ben vaker naar de bios geweest zonder de film gezien te hebben.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |