ze liggen al bij Plus dus wie ben ik om ze te laten liggen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Te vroeg.
Eerst carnaval, dan 40 dagen vasten n dan pasen en paaseitjes.
of de mijnequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft ze, kijk maar bij mijn hyves
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
ohja hyves... ik heb een heleboel uitgenodigd
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi![]()
Hebbie Hyves? Staan er wel honderdduzend op van Thijs
jij had hyves toch verwijderd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
daar wordt ik alleen maar jaloers van...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi![]()
Hebbie Hyves? Staan er wel honderdduzend op van Thijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik zag hetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
Heb jij hyves?quote:
ik heb niks politieks gezegd. Terwijl ik na gisteren wel rammel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh en MP3speler ftwStomme politieke discussies hier
ja, dan moet je er maar eentje aanmakenquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar wordt ik alleen maar jaloers van...Haha, je hoeft ze niet allemaal te bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij had hyves toch verwijderd?
hihihiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jamaar een hele hoop mensen begonnen te zeuren
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zag hetZal em thuis even bevestigen
[..]
Heb jij hyves?![]()
en twitter en msn en facebook en ....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dan moet je er maar eentje aanmaken
wat een lekkere krullen kop!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, je hoeft ze niet allemaal te bekijken
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:35 schreef Panda72 het volgende:
Note to self * huppel nooit door de gang op het werk terwijl je het smufenlied zingt. Als collega's je zien is het niet zo erg, maar als een klant je ziet staat het een beetje raar*
je bent sowieso raarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:35 schreef Panda72 het volgende:
Note to self * huppel nooit door de gang op het werk terwijl je het smufenlied zingt. Als collega's je zien is het niet zo erg, maar als een klant je ziet staat het een beetje raar*
daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik ook maar 1 spammail krijg echt he..
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik ook maar 1 spammail krijg echt he..
Weet je hoe moeilijk dat is?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij had hyves toch verwijderd?
Goed dat je het zegt, anders had ik het pas over een maand ofzo ontdektquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
Weet je dat nu pasquote:
ik was er zo afquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk dat is?Je blijft bevestigen... 'Weet je het zeker? 'Ga je akkoord?' 'Weet je het echt zeker?' 'Na deze bevestiging is het definitief. Wilt u het account echt opheffen?'
In principe is het zo gebeurd inderdaad, maar je moet wel tig keer bevestigenquote:
Succes met je drukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
Dus. Schema. Druk. Enzo.
Daaaaag![]()
nee joh.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
In principe is het zo gebeurd inderdaad, maar je moet wel tig keer bevestigen
Het lijkt windhoos viesta welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
In principe is het zo gebeurd inderdaad, maar je moet wel tig keer bevestigen
Ohja heb ik nog ergensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
Dus. Schema. Druk. Enzo.
Daaaaag![]()
ja waarom voeg je me niet toe op MSN?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja tof he?
ik hou het ook niet meer bij
wat is er mis met gewoon mensen msn toevoegen
5 jaar geleden welquote:
voor de duizendste keer: die heb ik nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja waarom voeg je me niet toe op MSN?
Gelukkig ben ik daar vanafquote:
doet het al 2 en half jaar primaquote:
msn heb ik ook nog ergens, ben er echt nooit op te vinden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja tof he?
ik hou het ook niet meer bij
wat is er mis met gewoon mensen msn toevoegen
sjonge jonge jonge.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor de duizendste keer: die heb ik niet
msn staat hier de hele dag aan(over het algemeen) daarnaast heb ik gtalk voor de mensen die op hun werk geen msn mogen gebruikenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:46 schreef Solique het volgende:
[..]
msn heb ik ook nog ergens, ben er echt nooit op te vinden.
IRL of fok
Is het al 4 uur danquote:
* Barretje80 gaat ook een blootje eten.. met salalalalalaldequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
Tijd om blootjes te smeren
en een kippekuppasoeppie te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |