Ooooh, dat is ook heel herkenbaar!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef oeke het volgende:
Oh trouwens, voordat men weer gaat denken dat het hier allemaal zo verantwoord is,Ko krijgt bij zijn gebakken aardappels altijd mayonaise of ketchup en vanavond zelfs allebei.
![]()
Dat is grappig, Groofs, die verzameldingetjes. Ko kan wel heel lang spelen met bv theelepeltjes en een bakje, maar zo specifiek als R. verzamelt, dat doet hij niet.
Haha, nee zelfs dat niet, ik geloof dat we nu Zaanse hebben, of Lidl daar wil ik vanaf zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:33 schreef Claudia_x het volgende:
Maar de mayonaise heb je zeker zelf gemaakt? Of komt van de reformwinkel?
Wolf heeft het ook zoals wij het eten (dus veelal ongeprakt) op zn bord liggen, maar ik voer het nog wel, anders ligt letterlijk alles op de grond. hij pakt dan zn hele bord op, of gooit stukken naar de hondquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poppejans, eet Wolf gewoon zo broccoli, bloemkool en dat soort dingen van een bordje?
R krijgt nu alles zoals wij dat eten op zijn bord. Hij eet alleen de vegaburgers en het vis, alle groenten en aardappeldingen gooit hij naast zich op de grond. Ik voed hem nogsteeds bij met een aardappelgroentepuree.
Hahahaquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef Sorbootje het volgende:
Als Isabeau genoeg gegeten heeft pakt ze haar bordje, kiept het om en zegt "op!"
Ik doe altijd erg mijn best om dat moment voor te zijn
Haha, Oek, Lente eet echt precies, maar dan ook precies hetzelfde.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:35 schreef oeke het volgende:
Oh, wat fijn dat mijn moeder niet zo is. En mijn schoonmoeder, tja, gelukkig is mijn vriend de laatste van 5 die een kind heeft dus ze zal wel door schade en schande wijs geworden zijn.
Ik had er zeker wat van gezegd Ca.ra, maar ik kan nogal bitsig zijn op dat vlak, het is ons kind en daar moeten ze maar mee leren leven.
Maar ik begrijp dat het moeilijk is.
En ik moest lachen om jullie, Inca en Miss, Ko krijgt hier geen filet, vanuit de gedachte van Inca, plus vegetariers, en geen hagelslag of chocola vanuit de gedachte van Miss.
Maar als ik het zo lees leven wij vrij sober, Ko krijgt fruit of af en toe rozijntjes als lekker tussendoortje, appelstroop, pindakaas of vegetarische pate's op brood, minimaal 2 keer in de week kaas of een ei. Geen koekjes, geen snoepjes, geen ijs.
Ik weet trouwens niet wat manna is.
En alleen yoghurt toe.
Ieder heeft zijn eigen manier, nietwaar?
En Ko is op het kdv, we kregen een brief dat onze favoriete leidster vervangen wordt, dus ineens zijn we er niet meer zo rouwig om.
Mikoxx, lang verhaal kort, het is een psz waar je als ouder heel erg betrokken bent, er zijn alleen ouders als leiding en de basis is buiten spelen in de stad in een groot binnen peuterbos. 5 ochtenden in de week. Net zo goed te combineren met werk als nu 1 volle dag kdv.
Ik zou het niet kunnen bedenken eigenlijk. Misschien dat ze er moeite met poepen van kunnen krijgen? Dat heeft Wolf overigens nog nooit gehad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat is er eigenlijk niet (zo) goed aan rozijntjes? Ik denk dat R die op dit moment zo'n twee à drie keer in de week krijgt namelijk.
Wat houdt je tegen? Ben je bang dat ze het niet lekker vinden? Of dat het een smeerboel wordt?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
.
Ik wil ook zo graag een keer rijst aan de kinderen geven. Ik durf het steeds niet aan. Stom!
Dus ehm, rijst met soepgroente en klodders rode pesto hè.
Ja, dat weet je toch van te voren?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Sorbootje het volgende:
Vandaag had ik een kipgerecht stevig gekruide kip aan 't botje zeg maar. Leek me niet handig voor Isabeau, vandaar mijn culinaire uitspatting voor haar. Maar als ik iets eet wil zij het persé ook. Dus na flink aandringen (happie? ja? lekkes? ja?) heb ik haar toch maar even laten proeven. En uiteraard, ze vond het heerlijk. Had het kunnen weten.
Smeerboel interesseert me niks. Bang dat ze het niet lekker vinden inderdaad. Terwijl ik zelf wel van rijst houd. Welke rijst maken jullie voor die kleintjes?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Ben je bang dat ze het niet lekker vinden? Of dat het een smeerboel wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |