Te laatquote:
Die met de band over de wreef naar de teen is de Gizeh jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee. De normale, die iedereen heeft. Is dat de Gizeh?
Echt, het is dat jij het bent, anders...quote:
Oeh ik verlang nu zo naar warme temperaturen en zonquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:09 schreef rival het volgende:
ik kocht eerst vaak quicksilver slippers... leuke printjes...
[ afbeelding ]
maar nu gewoon witte of zwarte havaianas, die lopen erg lekker!
Je kan je ook aanstellen, natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, het is dat jij het bent, anders...
Schoenen meenemen voor van/naar werkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:10 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan zonder schoenen naar huis, goed idee!
Dank je. Het zijn maar slippers!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan je ook aanstellen, natuurlijkHet zijn maar slippers.
Heb je niet eens van die rubberen klompen dingen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:10 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan zonder schoenen naar huis, goed idee!
crocsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je niet eens van die rubberen klompen dingen?
Ik heb het liefst een lederen of stoffen band. Net als zool, vind dat schuim/rubberachtige spul niet fijn aan de voeten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:09 schreef rival het volgende:
ik kocht eerst vaak quicksilver slippers... leuke printjes...
[ afbeelding ]
maar nu gewoon witte of zwarte havaianas, die lopen erg lekker!
Flikker toch op, zeurmuts. Ga toch niet met schoenen slepen omdat jij niet van Birkenstocks houdt. Je doet je ogen maar dicht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Schoenen meenemen voor van/naar werk
Als het nu crocs waren... Maar Birkies zijn gewoon mega fijn aan de voetenquote:
Crocs, ja maar ze lopen zo lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je niet eens van die rubberen klompen dingen?
Zoiets jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zomerse schoeiselheerlijk
Heb ook wel zin in de zomer... maar dan heb ik niet eens vakantie... die heb ik pas weer in de winterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh ik verlang nu zo naar warme temperaturen en zon
Dan trek ik sneakers aan, zonder sokken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
wanneer je ergens op een resort bent oid en van zwembad naar bar heen en weer loopt.. trek je dan niks aan of iets anders?
of als je richting strand gaat oid?
Ik vind het gewoon vreselijke dingen, sorry.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan je ook aanstellen, natuurlijkHet zijn maar slippers.
+1quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan trek ik sneakers aan, zonder sokken.
Dat is na een keer ook wel duidelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreselijke dingen, sorry.
Dan loop ik tegen je aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Flikker toch op, zeurmuts. Ga toch niet met schoenen slepen omdat jij niet van Birkenstocks houdt. Je doet je ogen maar dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |