Is makkelijker om gewoon hier te plaatsen. Blijft het langer te zien ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
The Guardian heeft een real-time Twitter map van het Midden Oosten!
http://www.guardian.co.uk/world/interactive/2011/feb/11/guardian-twitter-arab-protests-interactive
Yep, goeiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:06 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Is makkelijker om gewoon hier te plaatsen. Blijft het langer te zien ook.
Overzicht situatie landen in de regio
quote:Elazul#Jan25 Jan25 || Interesting Important note about the "Constitutional modifications" that are supposedly going to occur in Egypt. Technically speaking, the constitutional modifications being done are unconstitutional based on the current constitution. Meaning that in reality, the constitutional modifications are not actually just a modification. But rather a complete replacement of the current constitution, with a modified version of the current one. (yes it's confusing but think about it). So since we're replacing the constitution anyway, why are we still basing our new one on the extremely flawed current one?
Dikke NOS faal.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef MangoTree het volgende:
De grootste oppositiebeweging in Egypte, de Moslimbroederschap, is nog altijd verboden. Het is niet bekend of de broederschap ook om legalisering heeft gevraagd.
(nos.nl)
quote:
Of ik lekker ben in mijn hoofd? Kon minder, kon beter maar het gaat niet om mij. Verplaatsen in de bevolking, cultuur, situatie moet je je. Ik keur niks goed, maar dit is gewoon in de categorie "als blanke door Compton lopen met een poedlhond". Als je dan in de problemen komt is het ook je eigen schuld hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
ben jij wel helemaal lekker in je hoofd? idioot
Niet waar, het is de schuld van de mensen die het doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 06:24 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Of ik lekker ben in mijn hoofd? Kon minder, kon beter maar het gaat niet om mij. Verplaatsen in de bevolking, cultuur, situatie moet je je. Ik keur niks goed, maar dit is gewoon in de categorie "als blanke door Compton lopen met een poedlhond". Als je dan in de problemen komt is het ook je eigen schuld hoor.
Mwah, het is een feit dat ze niet overal hetzelfde met vrouwen omgaan als in NL.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
ben jij wel helemaal lekker in je hoofd? idioot
Dat doet me denken aan die uitzending van Top Gear waarin ze met homo teksten op auto's door texas rijden. Ze werden bijna gelynched. En ja je hebt helemaal gelijk, dat is de schuld van die texanen. Aan de andere kant. Je weet van te voren dat zoiets kan gebeuren als je je niet houdt aan de spelregels van de mensen bij wie je op bezoek gaat.quote:Op zondag 20 februari 2011 09:51 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Niet waar, het is de schuld van de mensen die het doen.
Dat het onverstandig is is een tweede maar dat vermindert de schuld van de mensen die het doen niet.
Net zoals een zakkenroller niet minder schuldig is als jij je portemonnee in je achterzak hebt ipv je borstzak.
Ze hebben aangegeven niet de macht te willen grijpen en geen presidentskandidaat te willen nomineren. Volgens mij hebben ze wel 'normale' politieke ambities en willen ze gewoon meedoen aan de verkiezingen. Zie ook http://www.almasryalyoum.(...)rty-appropriate-timequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:55 schreef MangoTree het volgende:
[..]
![]()
Omdat ze al aangegeven hebben nog geen politieke ambities te hebben? Vreemd dat ze dat onnodig dan melden ja, geeft toch de angst voor zo'n beweging aan.
Vind ik toch wat anders omdat zij het echt uitlokken.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:16 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die uitzending van Top Gear waarin ze met homo teksten op auto's door texas rijden. Ze werden bijna gelynched. En ja je hebt helemaal gelijk, dat is de schuld van die texanen. Aan de andere kant. Je weet van te voren dat zoiets kan gebeuren als je je niet houdt aan de spelregels van de mensen bij wie je op bezoek gaat.
En zie een post van mij hier een stukje boven, Cairo is echt geen wahalla.
quote:Egypt official predicts limited cabinet reshuffle
(AFP)
19 February 2011, 6:02 PM
CAIRO - A limited cabinet reshuffle is expected to take place shortly, an Egyptian military official told the state MENA news agency on Saturday.
Soon there will be a limited cabinet reshuffle in the caretaker government headed by Ahmed Shafiq, to include three or four ministers, the official said.
Pro-democracy activists, who helped launch nationwide protests that overthrew president Hosni Mubarak, have repeatedly called for a new cabinet of technocrats to replace figures from the old regime.
Mubarak had sacked his government and tasked Shafiq to head a new cabinet in a bid to placate protesters before stepping down on February 11 and handing power to the Supreme Council of the Armed Forces.
Goed bezig met je FP posts, krijgen ook veel reactiesquote:Op zondag 20 februari 2011 12:52 schreef raistlin6 het volgende:
[Upd] Iraanse schepen naar Suezkanaal
Niet direct Egypte revolutienieuws, maar kan mogelijk wel eerdere zaken tijdens de demonstraties verklaren. Vandaar dat ik het hier toch even link.
Dank je. Veel reacties betekent niet heel veel, dat betekent alleen maar dat het onderwerp boeiend is of het artikel heel goed of heel slecht. In dit geval is het niet heel slecht inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:06 schreef -jos- het volgende:
[..]
Goed bezig met je FP posts, krijgen ook veel reacties
Deze vergelijking is toch wel om te huilen.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:16 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die uitzending van Top Gear waarin ze met homo teksten op auto's door texas rijden. Ze werden bijna gelynched. En ja je hebt helemaal gelijk, dat is de schuld van die texanen. Aan de andere kant. Je weet van te voren dat zoiets kan gebeuren als je je niet houdt aan de spelregels van de mensen bij wie je op bezoek gaat.
En zie een post van mij hier een stukje boven, Cairo is echt geen wahalla.
Is een verschil, dat klopt. Alleen sommige mensen hebben geen aanleiding nodig en dat kun je weten van tevoren.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:32 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Vind ik toch wat anders omdat zij het echt uitlokken.
Maargoed we gaan nu teveel offtopic natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |