Yep!quote:
quote:
Ik vraag dat ook al een paar maanden, maar het enige antwoord dat ik krijg is: " Goed kijken naar de foto's en zie of je iets kan gebruiken bij je zoekopdracht... een gebouw... een rijrichting enz..."quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:44 schreef Tornadovis het volgende:
Ik ben dit topic nu een tijdje te volgen, maar ik vind het raadselachtig hoe jullie zo snel de locaties raden. Hebben jullie extreem veel gereisd zodat jullie de uitstraling van de meeste landen kennen, of googlen jullie gewoon alles wat los en vast zit? Kunnen jullie iets zeggen over de raad-tacktiek? Vind ik zeer interessant!
En ben af en toe ook aan het proberen om ergens achter te komen, maar t is me nooit gelukt....
Kan me niet voorstellen dat elke foto van streetview in zo'n programma kan zitten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:52 schreef Tornadovis het volgende:
Kan het niet zijn dat die hele goeie jongens hier een foto-herken-programma hebben?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:52 schreef Tornadovis het volgende:
Kan het niet zijn dat die hele goeie jongens hier een foto-herken-programma hebben?
Ja hier dus en volgens mij was ie van je zelf, maar dat laat ik verder buiten de discussie... Het foto herken-programma had er wat moeite meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dit Roemenie is, is deze al langs geweest
Er is geen speciaal apart programma of zo dat ik gebruik...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:44 schreef Tornadovis het volgende:
Ik ben dit topic nu een tijdje te volgen, maar ik vind het raadselachtig hoe jullie zo snel de locaties raden. Hebben jullie extreem veel gereisd zodat jullie de uitstraling van de meeste landen kennen, of googlen jullie gewoon alles wat los en vast zit? Kunnen jullie iets zeggen over de raad-tacktiek? Vind ik zeer interessant!
En ben af en toe ook aan het proberen om ergens achter te komen, maar t is me nooit gelukt....
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier dus en volgens mij was ie van je zelf, maar dat laat ik verder buiten de discussie... Het foto herken-programma had er wat moeite mee
Right!quote:
sorryquote:btw ik mis nog een puntje voor de Roemeense Maritieme vloot ....
Dat is goed, ik ging er net even voor zitten, is tdrone me voorquote:
klopt ja denemarken toch (uit mijn hoofd) Saedding Strandvej Esbjerg in 1 x goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef chufi het volgende:
Het wordt tijd dat er weer landen bijkomen want deze is ook al eens voorbij gekomen
Ja die zijn er al een tijdjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:45 schreef bork het volgende:
[..]
klopt ja denemarken toch (uit mijn hoofd) Saedding Strandvej Esbjerg in 1 x goed![]()
oei er is iets nieuws
http://goo.gl/maps/EYlN en http://goo.gl/maps/odlU
Keurig hoor!quote:
Ik weet niet of dit het model is? Maar iets maakt het vliegveld uitermate geschikt voor een bepaald typequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:45 schreef bork het volgende:
ja,ja maar het lijstje wat ik heb staat deze niet bijgisteern gechecked, mm ik zie nu het type misschien helpt dat
En het zelfs speciaal ontworpen voor dit type vleigtuigquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit het model is? Maar iets maakt het vliegveld uitermate geschikt voor een bepaald type
Het heeft zelfs een van 's werelds langstequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:41 schreef bork het volgende:
mm, ik zie klaarblijkelijk iets over het hoofd
Juistquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:56 schreef wollewop het volgende:
Gisteren elk vliegveld in Arizona en Nevada afgezocht. Blijkt het uiteindelijk Zuid-Afrika te zijn![]()
Upington Airport, Zuid-Afrika
quote:
Wil je de volgende keer niet editten maar gewoon een nieuwe post doen... Nu zien we niet dat er een update is en is iedereen nog steeds op zoek naar dat vage plaatje langs een kanaal in ...??? Duitsland Franrijk of Denemarkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef dan13lv het volgende:
volgende x beter;)
volgende:
[ afbeelding ]
Ik had al mn twijfels maar daar is een NL Streetview topic voor dat weet je vast ook welquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef dan13lv het volgende:
oh sorry, foutje en dat plaatje was in nl
iemand wees mij daar op en dus heb ik m veranderd
Adriatische Zeequote:Op maandag 7 maart 2011 16:02 schreef chufi het volgende:
Je kijkt richting zee en het is niet Spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |