Ja dat kloptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:19 schreef bork het volgende:
dan is het Calle Ribera del Violon, Granada
Is dat zo? Voor mijn tijd dan misschien?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:24 schreef chufi het volgende:
Route de Meyrin, Meyrin, Suisse
Die had ik al een keer gedaan volgens mij
Omdat alle Finnen Zweeds spreken en de Zweden geen Fins ???quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:26 schreef wollewop het volgende:
aha, dan is het deze:
Ophaalbrug in Kvicksund, Zweden.
Waarom schilderen de Finnen hun slagbomen in dezelfde kleuren als de Zweden? Had me veel tijd bespaard als het niet zo was.
quote:
'omgeving' is al te ruim gezocht.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan alleen de juiste locatie niet vinden ... Ik zoek het bij Hobart in de omgeving
Heb jij hem al gevonden dan??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:36 schreef wollewop het volgende:
[..]
'omgeving' is al te ruim gezocht.
Ja, nadat jij Tasmanië ter sprake bracht. Wilde je punt niet afsnoepen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij hem al gevonden dan??
Franklin Warff, Hobart Tasmania
Oh had je gerust mogen doen hoor, heb ik geen moeite meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:01 schreef wollewop het volgende:
[..]
Ja, nadat jij Tasmanië ter sprake bracht. Wilde je punt niet afsnoepen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:59 schreef wollewop het volgende:
Mooi plein zo bij zonsondergang. Maar waar? Italië waarschijnlijk?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:47 schreef wollewop het volgende:
Via Jacopo Moleschott, Sassari, Sardinië
Super!quote:
Stimmtquote:
trčs bienquote:
mmmquote:Correct in 9 minuten
hahaha ... Ik wist dat het ergens op de Britse Eilanden moest zijn , maar net Edinbourgh heb ik over geslagenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:43 schreef wollewop het volgende:
Gevonden dankzij het telefoonnummer op het minibusje![]()
Sandport Place, Edingburgh, Schotland
Het zag er ook niet uit als een stad met de omvang van Edingburgh.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha ... Ik wist dat het ergens op de Britse Eilanden moest zijn , maar net Edinbourgh heb ik over geslagen
Het is Leith, de haven voor Edinburghquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha ... Ik wist dat het ergens op de Britse Eilanden moest zijn , maar net Edinbourgh heb ik over geslagen
quote:
Heb je wel gezocht vraag ik me dan af maar ok, speciaal voor jou een hintquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:25 schreef chufi het volgende:
dat gehakt zegt me nog ff niets, maar ergens in Scandinavië?
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:18 schreef wollewop het volgende:
Had voorheen nog nooit van operatie mincemeat gehoord. Schitterend verhaal zeg!
Juistquote:
Yep!quote:
quote:
Ik vraag dat ook al een paar maanden, maar het enige antwoord dat ik krijg is: " Goed kijken naar de foto's en zie of je iets kan gebruiken bij je zoekopdracht... een gebouw... een rijrichting enz..."quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:44 schreef Tornadovis het volgende:
Ik ben dit topic nu een tijdje te volgen, maar ik vind het raadselachtig hoe jullie zo snel de locaties raden. Hebben jullie extreem veel gereisd zodat jullie de uitstraling van de meeste landen kennen, of googlen jullie gewoon alles wat los en vast zit? Kunnen jullie iets zeggen over de raad-tacktiek? Vind ik zeer interessant!
En ben af en toe ook aan het proberen om ergens achter te komen, maar t is me nooit gelukt....
Kan me niet voorstellen dat elke foto van streetview in zo'n programma kan zitten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:52 schreef Tornadovis het volgende:
Kan het niet zijn dat die hele goeie jongens hier een foto-herken-programma hebben?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:52 schreef Tornadovis het volgende:
Kan het niet zijn dat die hele goeie jongens hier een foto-herken-programma hebben?
Ja hier dus en volgens mij was ie van je zelf, maar dat laat ik verder buiten de discussie... Het foto herken-programma had er wat moeite meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dit Roemenie is, is deze al langs geweest
Er is geen speciaal apart programma of zo dat ik gebruik...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:44 schreef Tornadovis het volgende:
Ik ben dit topic nu een tijdje te volgen, maar ik vind het raadselachtig hoe jullie zo snel de locaties raden. Hebben jullie extreem veel gereisd zodat jullie de uitstraling van de meeste landen kennen, of googlen jullie gewoon alles wat los en vast zit? Kunnen jullie iets zeggen over de raad-tacktiek? Vind ik zeer interessant!
En ben af en toe ook aan het proberen om ergens achter te komen, maar t is me nooit gelukt....
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier dus en volgens mij was ie van je zelf, maar dat laat ik verder buiten de discussie... Het foto herken-programma had er wat moeite mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |