Ik wil altijd onder de dekens, nooit erop of de dekens eraf. Alleen als zij op mij zit gaat dit moeilijk maar ik voel mij niet fijn met een totaal ontbloot lichaam.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:59 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Er zijn ook genoeg mannen die het licht zelf liever uit willen hebben hoor..
Of dat nou is omdat ze de vrouw in kwestie helemaal niet per se hoeven (willen) zien (), of omdat ze zelf (ook) onzeker zijn...
Je wil het goedmaken, maar je wil niet iets doen aan je onzekerheid waarmee je het probleem zelf op kunt lossen, maar je wilt wél voor hem strippen?!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:00 schreef Lieveroos het volgende:
misschien dat ik om het goed te maken eens voor hem ga strippenMaar ik ben zo onzeker over mn lichaam, ook al geeft hij me complimentjes
als ik strip, dan overwin ik een deel van die onzekerheid, en kan ik er voor kiezen om bijv. slipje aan te houden en dan verder gaan (tot seks) met een schemerlamp?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:04 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Je wil het goedmaken, maar je wil niet iets doen aan je onzekerheid waarmee je het probleem zelf op kunt lossen, maar je wilt wél voor hem strippen?!
Right..
Als hij je schaamlippen lelijk vindt en je daarom niet meer wilt is het gewoon een ontzettende klootzak, dan weet je dat ook meteen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:12 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
als ik strip, dan overwin ik een deel van die onzekerheid, en kan ik er voor kiezen om bijv. slipje aan te houden en dan verder gaan (tot seks) met een schemerlamp?
Maar je hebt gelijk, eerst moet ik dat aandurven door die onzekerheid te overwinnen...
Ik ben ook onzeker over wat hij bijv. van mijn schaamlippen vindt, want die zijn lelijk.
Het punt is: als je zover bent dat je niet meer te onzeker bent om te strippen, ben je natuurlijk al lánd niet meer onzeker om uberhaupt hem naar je te laten kijken en met het licht aan seks te hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:12 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
als ik strip, dan overwin ik een deel van die onzekerheid, en kan ik er voor kiezen om bijv. slipje aan te houden en dan verder gaan (tot seks) met een schemerlamp?
Maar je hebt gelijk, eerst moet ik dat aandurven door die onzekerheid te overwinnen...
Ik ben ook onzeker over wat hij bijv. van mijn schaamlippen vindt, want die zijn lelijk.
maar je lichaam ziet er een stuk minder charmant uit als je ligt... vandaar die onzekerheid.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:26 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Het punt is: als je zover bent dat je niet meer te onzeker bent om te strippen, ben je natuurlijk al lánd niet meer onzeker om uberhaupt hem naar je te laten kijken en met het licht aan seks te hebben.
Dan maakt alleen het onderscheid van niet-helemaal-strippen nog een beetje sense, inderdaad.
Ik vind het juist mooi als een vrouw ligt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:28 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
maar je lichaam ziet er een stuk minder charmant uit als je ligt... vandaar die onzekerheid.
Vooral als ze op haar zij ligtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het juist mooi als een vrouw ligt.
dan heb je zo'n buikje in die houding (ik tenminste, voor mijn gevoel, omdat het vet dan niet meer verspreid is)quote:
Waarom is een buikje verkeerd? Leg dat eens uit?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:48 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
dan heb je zo'n buikje in die houding (ik tenminste, voor mijn gevoel, omdat het vet dan niet meer verspreid is)
Je vergeet dat sommige mannen dat juist mooi vinden, platte ingedeukte buiken vind ik dus echt niet mooi en ik vind het zonde dat alle meisjes dit willenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:48 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
dan heb je zo'n buikje in die houding (ik tenminste, voor mijn gevoel, omdat het vet dan niet meer verspreid is)
Sommige vrouwen denken te weten wat alle mannen mooi zullen vinden maar, verroest, mannen zijn ook niet allemaal oppervlakkige wezens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je vergeet dat sommige mannen dat juist mooi vinden, platte ingedeukte buiken vind ik dus echt niet mooi en ik vind het zonde dat alle meisjes dit willen
Ze denken nu ook te weten dat brunettes mooi zijn dus gaan al die blondines ineens hun haar donker verven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sommige vrouwen denken te weten wat alle mannen mooi zullen vinden maar, verroest, mannen zijn ook niet allemaal oppervlakkige wezens.
Dus het is onmogelijk voor mannen om ergens op af te knappen zolang er maar seks komt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:06 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk dat de meeste mannen helemaal niet op kleinigheidjes letten. Ze hebben al een idee hoe je eruit ziet. Details zijn niet boeiend. En verder denken ze alleen maar SEX!!!![]()
Knapt een man op iets kleins als een sproet, deukje of lipje oid af, dan ziet hij je eigenlijk toch al niet zitten.
Dat is wel heel erg kort door de bocht ... voor mij gaat het toch echt wel over het totaal pakket ... en vooral dat ze mij niet irriteerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus het is onmogelijk voor mannen om ergens op af te knappen zolang er maar seks komt?
Precies, als ze irritant is kan ik het niet hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:51 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg kort door de bocht ... voor mij gaat het toch echt wel over het totaal pakket ... en vooral dat ze mij niet irriteerd
Dus je hebt het niet gedaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef mikayla het volgende:
Licht uit kan ook heel spannend zijn..
Gister nog gedaan, alleen is mijn vriendin af en toe een beetje kluns..
En viel met er hoofd hard op de "kroon juwelen" waarna ik niet meer kon..
Sorry hoor, maar ik heb nog nooit schaamlippen gezien die ik niet mooi vond hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:12 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Altijd leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:04 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
[..]
Brand in het bordeel...
Hmm kzou toch vanaf het begin gewoon in het licht neuken ja toch.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:21 schreef LoggedIn het volgende:
Ik vind er niks aan in het donker. Soms is het leuk als het met een hoger doel is (mr dan is een blinddoek effectiever..), maar verder wil ik gwn lekker mn meisje zien
Tenzij je verschrikkelijke tepels hebt of gruwelijke littekens dwars over je hele lichaam, zou ik het ook niet te vaak doen.. Vergeet niet dat je partner een man is. Die doen van nature een stuk minder moeilijk dan vrouwen, en letten dus niet op ieder vlekje.
In het begin is het niet raar, maar na een paar keer wil je toch vooruitgang boeken
Dat zeg ik toch. Het gaat helemaal niet om die schaamlippen. Het gaat om het totaalplaatje.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Precies, als ze irritant is kan ik het niet hoor.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Het gaat helemaal niet om die schaamlippen. Het gaat om het totaalplaatje.
Dat dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:42 schreef Cazano het volgende:
niets onaantrekkelijker dan een vrouw die onzeker is
Zo simpel werkt het niet hoor...quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef Robert_B het volgende:
Och ik zou me er niet druk overmaken, het is wat jij wilt en er zijn er veel die er net zo overdenken als jij. Doe waar jij je lekker bijvoelt en als jij jer er lekker bijvoelt is het voor de ander toch ook lekkerder?
ook daar heb je 200% gelijk inquote:En daarnaast, als je een relatie hebt vertrouw je elkaar ook toe met van alles. Waarom zou dat tijdens de sex opeens anders zijn?
Je ziet toch weleens van die reportages dat een echtgenoot zijn vrouw al tien jaar niet meer naakt heeft gezien omdat de vrouw zich schaamt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:39 schreef Knabbelnootje het volgende:
Ik vind het toch wel een afknapper. Sex in het donker is op zichzelf niks mis mee, maar de gedachte erachter wel. Je wilt toch sex met iemand die het doel heeft om flink te genieten en niet met iemand die ondertussen met andere dingen bezig is.
En daarnaast, als je een relatie hebt vertrouw je elkaar ook toe met van alles. Waarom zou dat tijdens de sex opeens anders zijn?
Onzekerheid siert vrouwen ook zeker niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:48 schreef Dwab het volgende:
Dat vind ik echt sneu, dat je je zo schaamt voor je lichaam dat zelfs je partner je niet naakt mag zien. Lijkt me ook erg onaantrekkelijk, (die onzekerheid dan he)
Bouwlampen, alles...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:51 schreef stoutesuus het volgende:
ik wil gewoon zoveel licht als mogelijk is
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:23 schreef loveforever het volgende:
Als jij zelf je lichaam leert accepteren zul je merken dat alles leuker word.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |