abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:06:22 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92806981
Ik denk dat de meeste mannen helemaal niet op kleinigheidjes letten. Ze hebben al een idee hoe je eruit ziet. Details zijn niet boeiend. En verder denken ze alleen maar SEX!!! :9~

Knapt een man op iets kleins als een sproet, deukje of lipje oid af, dan ziet hij je eigenlijk toch al niet zitten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:14:20 #27
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_92807068
als ik voor mezelf spreek denk ik dat net een kleine afwijking bv sproetje, deukje of zo net extra kan zijn ... iets wat jouw partner speciaal maakt en wat jij weet :) (het moet natuurlijk wel proper zijn niet zo van ... ow mijn vriendin heeft ten minste 2 lekkere zweren vol pus ... dat is gewoon vies).

Ik denk dat dingen als hygiene en verzorging wel altijd tip top moeten zijn. Verder inderdaad denk ik dat de man meer naar het algemeen plaatje kijkt een plekje of een bobbeltje hier of daar gaat je niet minder aantrekkelijk maken of zo. Zoals ik al zei ... je partner kiest voor jouw ... dus geniet er van :)
Minds are like parachutes, they work best when open!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:48:26 #28
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92807570
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:06 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk dat de meeste mannen helemaal niet op kleinigheidjes letten. Ze hebben al een idee hoe je eruit ziet. Details zijn niet boeiend. En verder denken ze alleen maar SEX!!! :9~

Knapt een man op iets kleins als een sproet, deukje of lipje oid af, dan ziet hij je eigenlijk toch al niet zitten.
Dus het is onmogelijk voor mannen om ergens op af te knappen zolang er maar seks komt? :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:51:08 #29
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_92807606
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:48 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dus het is onmogelijk voor mannen om ergens op af te knappen zolang er maar seks komt? :')
Dat is wel heel erg kort door de bocht ... voor mij gaat het toch echt wel over het totaal pakket ... en vooral dat ze mij niet irriteerd :)
Minds are like parachutes, they work best when open!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:51:43 #30
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92807621
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:51 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg kort door de bocht ... voor mij gaat het toch echt wel over het totaal pakket ... en vooral dat ze mij niet irriteerd :)
Precies, als ze irritant is kan ik het niet hoor. :')
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:52:48 #31
335101 Ille_Kommunikaassie
Fucked up & Out of place
pi_92807643
Afknapper, sorry :)

Maar ieder z'n ding. Als je het vervelend vindt, probeer er wat aan te doen. Als je het zelf wel best vindt, lekker laten zo.
Haten is blaten...
pi_92809426
Ligt ook een beetje aan je vriendje denk ik... met mijn eerste vriendin ging standaard het licht uit en voelde ik mijzelf daardoor ook nooit echt op mn gemak in mn nakie (of half naakt) met het licht aan.

Met wat andere dames is dat wel veranderd en vandaag de dag sta ik geregeld naakt op bed te springen en gebruik ik mn zwans als een helikopter! Waar mn vriendin bij staat natuurlijk. Ik ben totaal niet preuts meer en zou dit bij wijze van spreken bij elk meisje doen - dan zal je je als meisje ook een stuk minder snel schamen als de ander zich zo kwetsbaar opstelt.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:25:26 #33
335402 Kanibaal_Henk
Gewoon vlees blijven eten!
pi_92809759
aan uit? Vind het zo raar dat vrouwen soms het licht persee uit willen? voor mij is dat toch stiekum een teken van onzekerheid. Laat zien wat je in huis hebt en schaam je er niet voor. Daarna mag het licht uit haha
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:51:07 #34
249755 mikayla
Hij zit onder het bed!
pi_92810568
Licht uit kan ook heel spannend zijn..
Gister nog gedaan, alleen is mijn vriendin af en toe een beetje kluns..

En viel met er hoofd hard op de "kroon juwelen" waarna ik niet meer kon..
pi_92810685
TS is een grefo?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:14:08 #36
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92813439
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef mikayla het volgende:
Licht uit kan ook heel spannend zijn..
Gister nog gedaan, alleen is mijn vriendin af en toe een beetje kluns..

En viel met er hoofd hard op de "kroon juwelen" waarna ik niet meer kon..
Dus je hebt het niet gedaan.
pi_92815000
Ik heb het liefst zoveel mogelijk prikkels voor zoveel mogelijk zintuigen, dus ook kijken hoort daarbij. Maar als het helemaal donker is komen de prikkels van tast, geur, gehoor en smaak wat sterker naar voren, dat is ook wel eens leuk. Afwisseling is dus het beste.

Maar als je je daarbij niet prettig voelt, dan moet je het niet doen. Maar het is natuurlijk wel leuk om (in je eigen tempo) je grenzen op te zoeken en je eigen gevoel te verkennen. Hoe meer je je schaamt, hoe opwindender het kan zijn om die schaamte voorbij te gaan. Ik zou het niet forceren maar wel proberen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_92823974
Ik heb het liefst wel een klein lampje aan, zodat je elkaar aan kan kijken enzo.
Wel altijd een deken bij de hand.. Maar dat is omdat ik het snel koud heb en omdat het risico bestaat dat er iemand thuis is xD

Ben op zich wel een beetje onzeker (wie niet?), alleen als ik een vriend heb voel ik me bij hem juist wel op mijn gemak, hij kiest toch voor mij dus dan zal hij me wel mooi vinden :P

En dan ben je misschien dik/heb je een litteken/moedervlekken/etc als hij alleen daar naar kijkt dan is ie gewoon raar..
pi_92824176
Licht uit, kaarsjes aan O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:38:46 #40
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_92824543
Zoals gezegd, dat licht is geen afknapper, extreme onzekerheid wel.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:04:20 #41
335101 Ille_Kommunikaassie
Fucked up & Out of place
pi_92825780
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Licht uit, kaarsjes aan O+
Brand in het bordeel...
Haten is blaten...
pi_92829443
Ik heb het liefst sex in het donker, gewoon omdat ik dat een stuk spannender vind en leuker! Sex begint bij mij meestal gewoon met licht aan of de televisie aan, waar door er toch licht de kamer in schijnt maar uiteindelijk gaat dat licht toch echt uit :9~ Als ik iemand tegen zou komen die het liever met het licht aan heeft zou me dat ook niet zo heel veel uit maken. Het is geen onzekerheid waar door ik liever sex in 't donker heb.. maar je doet veel meer op de tast, lekker voelen, doen. Niet kijken ;)
pi_92829915
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:12 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

als ik strip, dan overwin ik een deel van die onzekerheid, en kan ik er voor kiezen om bijv. slipje aan te houden en dan verder gaan (tot seks) met een schemerlamp?

Maar je hebt gelijk, eerst moet ik dat aandurven door die onzekerheid te overwinnen...

Ik ben ook onzeker over wat hij bijv. van mijn schaamlippen vindt, want die zijn lelijk.
Sorry hoor, maar ik heb nog nooit schaamlippen gezien die ik niet mooi vond hoor
pi_92830195
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:04 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:

[..]

Brand in het bordeel...
Altijd leuk *O*
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_92831590
Ik vind er niks aan in het donker. Soms is het leuk als het met een hoger doel is (mr dan is een blinddoek effectiever..), maar verder wil ik gwn lekker mn meisje zien :P

Tenzij je verschrikkelijke tepels hebt of gruwelijke littekens dwars over je hele lichaam, zou ik het ook niet te vaak doen.. Vergeet niet dat je partner een man is. Die doen van nature een stuk minder moeilijk dan vrouwen, en letten dus niet op ieder vlekje.

In het begin is het niet raar, maar na een paar keer wil je toch vooruitgang boeken :P
pi_92831843
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:21 schreef LoggedIn het volgende:
Ik vind er niks aan in het donker. Soms is het leuk als het met een hoger doel is (mr dan is een blinddoek effectiever..), maar verder wil ik gwn lekker mn meisje zien :P

Tenzij je verschrikkelijke tepels hebt of gruwelijke littekens dwars over je hele lichaam, zou ik het ook niet te vaak doen.. Vergeet niet dat je partner een man is. Die doen van nature een stuk minder moeilijk dan vrouwen, en letten dus niet op ieder vlekje.

In het begin is het niet raar, maar na een paar keer wil je toch vooruitgang boeken :P
Hmm kzou toch vanaf het begin gewoon in het licht neuken ja toch.
pi_92832578
Hmm, hoor je wel vaker dat meiden het licht uit willen hebben. Ik zou het persoonlijk wel jammer vinden, je wilt toch het lichaam van je partner bekijken? :9~ Je vriend valt niet voor niks op je, dus afknappen kan toch haast niet! Onzeker zijn hoeft dus al helemaal niet.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:46:28 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92833040
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:51 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Precies, als ze irritant is kan ik het niet hoor. :')
Dat zeg ik toch. Het gaat helemaal niet om die schaamlippen. Het gaat om het totaalplaatje.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:51:32 #49
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92833347
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch. Het gaat helemaal niet om die schaamlippen. Het gaat om het totaalplaatje.
Dat sowieso.
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:12:27 #50
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92873859
Zolang duisternis geen vereiste is, en het af en toe ook met een (schemer) lampje kan, vind ik het allemaal best :)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')