abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92803932
Zoals de titel al zegt; ik wil vaak seks met het licht uit omdat ik me vaak onzeker voel, zeker als ik de persoon nog niet superlang ken... en het voelen in het donker ook heel opwindend kan zijn.

Is dit een afknapper, hebben de meeste mannen liever het licht aan of boeit het ze niet zo?
pi_92803983
Ik had een vriendin die haar sokken aan wilden houden, als zij dat wilt ga ik er geen probleem van maken.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 00:59:59 #3
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_92804012
Er zijn ook genoeg mannen die het licht zelf liever uit willen hebben hoor..

Of dat nou is omdat ze de vrouw in kwestie helemaal niet per se hoeven (willen) zien ( -O- ), of omdat ze zelf (ook) onzeker zijn...
*Think outside the box*
pi_92804044
misschien dat ik om het goed te maken eens voor hem ga strippen :) Maar ik ben zo onzeker over mn lichaam, ook al geeft hij me complimentjes ;(
pi_92804091
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:59 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Er zijn ook genoeg mannen die het licht zelf liever uit willen hebben hoor..

Of dat nou is omdat ze de vrouw in kwestie helemaal niet per se hoeven (willen) zien ( -O- ), of omdat ze zelf (ook) onzeker zijn...
Ik wil altijd onder de dekens, nooit erop of de dekens eraf. Alleen als zij op mij zit gaat dit moeilijk maar ik voel mij niet fijn met een totaal ontbloot lichaam.

Het maakt niet uit of het donker is of niet, ik wil gewoon iets om mijn lichaam hebben.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 01:04:30 #6
pi_92804172
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:00 schreef Lieveroos het volgende:
misschien dat ik om het goed te maken eens voor hem ga strippen :) Maar ik ben zo onzeker over mn lichaam, ook al geeft hij me complimentjes ;(
Je wil het goedmaken, maar je wil niet iets doen aan je onzekerheid waarmee je het probleem zelf op kunt lossen, maar je wilt wél voor hem strippen?!
Right..
*Think outside the box*
pi_92804210
Vrij onlogisch inderdaad...

Strip in het donker zodat hij je niet kan zien :D
  dinsdag 15 februari 2011 @ 01:07:46 #8
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_92804279
Een blinddoek kan ook helpen, dan zie je zelf niets, geen oogcontact en ben je zelf ook een stuk minder onzeker. Bovendien biedt dat ook weer andere spannende perspectieven.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_92804409
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:04 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Je wil het goedmaken, maar je wil niet iets doen aan je onzekerheid waarmee je het probleem zelf op kunt lossen, maar je wilt wél voor hem strippen?!
Right..
als ik strip, dan overwin ik een deel van die onzekerheid, en kan ik er voor kiezen om bijv. slipje aan te houden en dan verder gaan (tot seks) met een schemerlamp?

Maar je hebt gelijk, eerst moet ik dat aandurven door die onzekerheid te overwinnen...

Ik ben ook onzeker over wat hij bijv. van mijn schaamlippen vindt, want die zijn lelijk.
pi_92804534
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:12 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

als ik strip, dan overwin ik een deel van die onzekerheid, en kan ik er voor kiezen om bijv. slipje aan te houden en dan verder gaan (tot seks) met een schemerlamp?

Maar je hebt gelijk, eerst moet ik dat aandurven door die onzekerheid te overwinnen...

Ik ben ook onzeker over wat hij bijv. van mijn schaamlippen vindt, want die zijn lelijk.
Als hij je schaamlippen lelijk vindt en je daarom niet meer wilt is het gewoon een ontzettende klootzak, dan weet je dat ook meteen.

Als je toch al gaat strippen kun je beter meteen over de streep gaan en helemaal naakt gaan. Dan ben je er meteen vanaf en zal het de volgende keer beter gaan en zul je minder onzeker zijn.
pi_92804550
Lieveroos ik herken je onzekerheid, ik wil het zelf ook altijd het liefst zo donker mogelijk hebben, ik heb bijna een jaar met mijn ex gehad en me nooit op me gemak gevoelt, ook hij gaf mij veel complimentjes enzo, maar toch werd mijn onzekerheid er niet minder van. ik heb intussen een nieuwe vriend maar ook bij hem weer hetzelfde probleem.
ik denk zelf niet dat mannen het heel raar vinden als je het licht uit wilt hebben. en je bent absoluut niet de enige die onzeker is tijdens de seks.
succes ermee (:
  dinsdag 15 februari 2011 @ 01:18:40 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_92804575
TL-balken aan is niet goed, maar helemaal donker is ook niet leuk.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 15 februari 2011 @ 01:26:13 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92804761
Onzekerheid is een afknapper, best irritant als vrouwen het met het licht uit 'moeten' doen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 01:26:41 #14
pi_92804775
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:12 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

Het punt is: als je zover bent dat je niet meer te onzeker bent om te strippen, ben je natuurlijk al lánd niet meer onzeker om uberhaupt hem naar je te laten kijken en met het licht aan seks te hebben.
Dan maakt alleen het onderscheid van niet-helemaal-strippen nog een beetje sense, inderdaad.
*Think outside the box*
pi_92804820
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:26 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Het punt is: als je zover bent dat je niet meer te onzeker bent om te strippen, ben je natuurlijk al lánd niet meer onzeker om uberhaupt hem naar je te laten kijken en met het licht aan seks te hebben.
Dan maakt alleen het onderscheid van niet-helemaal-strippen nog een beetje sense, inderdaad.
maar je lichaam ziet er een stuk minder charmant uit als je ligt... vandaar die onzekerheid.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 01:30:16 #16
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92804862
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:28 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

maar je lichaam ziet er een stuk minder charmant uit als je ligt... vandaar die onzekerheid.
Ik vind het juist mooi als een vrouw ligt.
pi_92805016
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:30 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik vind het juist mooi als een vrouw ligt.
Vooral als ze op haar zij ligt :9~
  dinsdag 15 februari 2011 @ 01:36:53 #18
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92805025
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:36 schreef Dimens het volgende:

[..]

Vooral als ze op haar zij ligt. :Y
pi_92805243
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:36 schreef Dimens het volgende:

[..]

dan heb je zo'n buikje in die houding (ik tenminste, voor mijn gevoel, omdat het vet dan niet meer verspreid is)
pi_92805255

Zoiets, daar kan ik helemaal wild van worden :9~
En dan mijn hand op haar heup en dan langzaam naar beneden reikend naar haar buik, en dan op die manier wrijven O+

Deze vrouw mag wel iets meer een buikje krijgen, dat vind ik toch iets mooier.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 01:49:14 #21
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92805264
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:48 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

dan heb je zo'n buikje in die houding (ik tenminste, voor mijn gevoel, omdat het vet dan niet meer verspreid is)
Waarom is een buikje verkeerd? Leg dat eens uit?
pi_92805270
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:48 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

Je vergeet dat sommige mannen dat juist mooi vinden, platte ingedeukte buiken vind ik dus echt niet mooi en ik vind het zonde dat alle meisjes dit willen :r
  dinsdag 15 februari 2011 @ 01:56:21 #23
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92805400
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:49 schreef Dimens het volgende:

[..]

Je vergeet dat sommige mannen dat juist mooi vinden, platte ingedeukte buiken vind ik dus echt niet mooi en ik vind het zonde dat alle meisjes dit willen :r
Sommige vrouwen denken te weten wat alle mannen mooi zullen vinden maar, verroest, mannen zijn ook niet allemaal oppervlakkige wezens.
pi_92805577
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:56 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Sommige vrouwen denken te weten wat alle mannen mooi zullen vinden maar, verroest, mannen zijn ook niet allemaal oppervlakkige wezens.
Ze denken nu ook te weten dat brunettes mooi zijn dus gaan al die blondines ineens hun haar donker verven.
Blijkbaar hebben ze het niet goed begrepen, er wordt bedoeld dat natuurlijk haar eigenlijk gewoon het mooist is en niet het haar met verf erin.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 07:56:13 #25
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_92806897
licht aan of licht uit maakt weinig uit ... de beweegreden daarintegen wel. Als je je voor je partner al niet zeker voelt moet je daar denk ik persoonlijk toch wel aan werken. Ik denk ook dat als je partner er verder goed op inspeelt, je complimenten geeft en alles verder lekker loopt ... het een beetje belachelijk is je te verstoppen achter: "ik ben onzeker" dat kan soms wel eens raar overkomen. Gewoon remmen los en of het licht nu aan is of uit ... maakt geen verschil. Bij je partner mag je je uiteindelijk toch wel volledig geven, jezelf zijn ... hij heeft nl voor jouw gekozen dus ...
Minds are like parachutes, they work best when open!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')