Hoelaat worden onze nieuwe vrienden wakker dan?:pquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:04 schreef Robbiedd het volgende:
Diditje, weet niet hoelaat je je wekker zet .. Maar ze slapen echt lang hoor.
heb je dan mooi even tijd voor!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:05 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden maar moet toch mijn huis schoon makentrusten
Geen idee, maar ik ging om vanochtend rond 9u weg, en toen zag ik enkel beddenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoelaat worden onze nieuwe vrienden wakker dan?:p
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:06 schreef iBenny het volgende:
Die ene mafkees deed nog ff een spelletje lingo en deed z'n zakie nog ff op de goede plek.
Rond 10 uur geloof ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoelaat worden onze nieuwe vrienden wakker dan?:p
Het verzorgende type..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef Slakkenspoor het volgende:
Ik verbaas me echt dat Guido een vriendin heeft
Ja Servio is het vrouwtje in deze.
dat ís ook chocolademousse. ik heb de making of 2 girls 1 cup gezien!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb 2 girls 1 cup nooit gezien maar ik heb er altijd zo'n mentale picture bij.
Hij is gewoon een metro-manquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef Slakkenspoor het volgende:
Ik verbaas me echt dat Guido een vriendin heeft
Ja en op deze nieuwe dag ga ik slapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
Ohw he... het is alweer een nieuwe dag!
Laura niet, geloof ik.. delen ze nu samen een toetje??quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:09 schreef Robbiedd het volgende:
Ik begin echt een hekel te krijgen aan Alex.
Kan je dat onderbouwen. Ik zit naar een kippehok te kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:09 schreef Robbiedd het volgende:
Ik begin echt een hekel te krijgen aan Alex.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en op deze nieuwe dag ga ik slapen
Weltrusten allemaal
Iemand nog streamverslagen schrijven?
maak me maar jaloersquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik ben blij dat ik gewoon op mijn mobiel kan kijken
Welterusten
Ik heb volgende week vakantiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maak me maar jaloers
Maar ik ben donderdag vrij
Omdat Lauraquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je dat onderbouwen. Ik zit naar een kippehok te kijken
Ze probeert de hele tijd onderkoeld te doen, maar moest net heel even écht lachen om een opmerking van Alex, was heel even out of control. Meteen draaide ze haar hoofd weg zodat hij dat niet zou zien. Ze wil het verbergen maar die voelt dus wat voor 'm.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laura niet, geloof ik.. delen ze nu samen een toetje??
Leek het vandaag ook al op inderdaad .. En Guido is te pussy om er iets tegen te doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze probeert de hele tijd onderkoeld te doen, maar moest net heel even écht lachen om een opmerking van Alex, was heel even out of control. Meteen draaide ze haar hoofd weg zodat hij dat niet zou zien.
Die voelt dus wat voor 'm.
die krijgt het dus nog heel moeilijk, als ze met guido moet faken!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze probeert de hele tijd onderkoeld te doen, maar moest net heel even écht lachen om een opmerking van Alex, was heel even out of control. Meteen draaide ze haar hoofd weg zodat hij dat niet zou zien.
Die voelt dus wat voor 'm.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:16 schreef Blueman het volgende:
En Gerard gaat weer naar de volgende!
Hmm, na de opdracht zeker weten, ik denk dat ze net genoeg fanatiek is om de opdracht te willen halen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:16 schreef Robbiedd het volgende:
Ik denk dat Alex binnen een week bij Laura in bed slaapt of andersom.
Ze ziet binnen 3 dagen in dat dat kansloos is met Guido.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, na de opdracht zeker weten, ik denk dat ze net genoeg fanatiek is om de opdracht te willen halen.
wie wat? heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:17 schreef Robbiedd het volgende:
HIj herkent haar gewoon van SBS na 1'en.
Net als ik overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |