Een beetje aan de late kant, maar ik vind dat jouw post precies zegt wat velen met ons denken. Je wordt namelijk als voetbalsupporter al als uitschot gezien, iedere scheet in een stadion wordt uitvergroot tot massale rel om alleen maar het beeld van hersenloze relschoppers te bevestigen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:51 schreef B045 het volgende:
dit is een programma waar we als voetbal supporter alleen maar belachelijk worden gemaakt, wij hebben er in ieder geval niet aan mee gedaan als roda zijnde, of ze moeten weer 1 of andere debiel uit de josti band daar neer hebben gezet...
ik vind dat er geen mensen naar zouden moeten kijken, zo krijg je alleen maar meer media wat zich ermee gaat bemoeien en wordt de voetbal cultuur nog meer beschadigd...
Beide niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:25 schreef DrDentz het volgende:
De intellectuele Frans Bauer-fans weigerden ook mee te werken aan Fans!
Die andere 2 inclusief echtgenoot zien eruit als ehm ehm laat maar ;Pquote:Op maandag 21 februari 2011 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Mariska ziet er uit als een heroļnehoer.
Niet normaal zegquote:Op maandag 21 februari 2011 22:04 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Die vrouw van hem heeft een stem als een kroegbaas
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:04 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Die vrouw van hem heeft een stem als een kroegbaas
Volgens mij zwaar contact gestoordquote:Op maandag 21 februari 2011 22:07 schreef BB-King het volgende:
Die zoon schaamt zich kapot voor z'n ouders denk ik.
Misschien geen zin in de camera..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Volgens mij zwaar contact gestoord
Hoe de fuck moeten wij dat dan weten?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo ja, welke Fok!ker is hij?
DeVinger?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo ja, welke Fok!ker is hij?
Die geel geworden is, het beeldscherm is in de style van de club. Vitesse geelquote:
De hele tijd met zijn rug naar de camera.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha die zoon schaamt zich echt kapot voor zijn vader volgens mij
dingetjes enzoquote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Julian hoe is het ermee en alles
Die gast wil zover mogelijk van zijn ouders uit de buurt blijvenquote:
Ik denk dat die hele familie is ontsnaptquote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Bennie ontsnapt is uit een inrichting en niet herkenbaar op tv wil.
Over 20 jaar gaat ze op Agatha lijken.quote:
hm ja, ook nog de dochter mee.quote:
Wat zou jij doen met zo'n vader?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:16 schreef Toilutpaper het volgende:
Die Ben die zegt echt helemaal niks. Wat een malloot.
Sex & Nudityquote:Op maandag 21 februari 2011 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0367631/ Ik keek ook al
Klopt dat gaf die vader ook al aan in het begin. Tel daar de schaamte voor zijn vader bij op, en wellicht is Ben jr. geen eens zo social gestoordquote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef BB-King het volgende:
Volgens mij houdt Ben helemaal niet van voetbal.
Mja, om z'n pa toch een pleziertje te geven, gaat ie maar mee.
Ze had alleen niet zo'n goede tijd.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Amber Heard, ja
die zag ik gister ook bij Top Gear.
Voor de wat vrouwelijkere mannenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef Agüero het volgende:
Waarom zo'n reclame van Jillz tussen op een ''mannenzender''?
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor de wat vrouwelijkere mannen
omdat, Benny = eye candyquote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef Agüero het volgende:
Waarom zo'n reclame van Jillz tussen op een ''mannenzender''?
Stuur zit natuurlijk ook aan de 'wrong side', zoals JC altijd zegt in de VS, dus zij moest zich aanpassen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:19 schreef Agüero het volgende:
[..]
Ze had alleen niet zo'n goede tijd.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:24 schreef GGMM het volgende:
Of is dat Benny z'n vriendin? Die heeft hij mooi geregeld met z'n vele praatjes natuurlijk!
Zou dat veel uit maken binnen deze families?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:24 schreef GGMM het volgende:
Of is dat Benny z'n vriendin? Die heeft hij mooi geregeld met z'n vele praatjes natuurlijk!
Dat zou boffen zijn met zulke leuke schoonouders.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:24 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou dat veel uit maken binnen deze families?
Die fan heeft zelf echt niks door dat hij zo overkomt.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een stoker die interviewer hahaha
En Qlimaxquote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit stadion doet me denken aan Hard Bass trouwens!
en dan nog eens handtekening erbij.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef Geo3kant het volgende:
Hoezo shirtje 90 euro.. een spandoekje en hoppa
Ik weet nog steeds niet of het nou echt een dochter is of dat het Benny z'n vriendin is.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dochter en zoon hebben ook niks gezegd he
Met zak erbij en doggystyle, prima te doen hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die dochter ziet eruit als een crackjunk
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met zak erbij en doggystyle, prima te doen hoor
Eens, ik had haar ook gedaan, zulke wijfjes zijn gek hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met zak erbij en doggystyle, prima te doen hoor
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Daar had die Jenner hem mooi te pakken met een replicashirt. Er zat niet eens een Eredivisiebadge op de mouw
LOLquote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Daar had die Jenner hem mooi te pakken met een replicashirt. Er zat niet eens een Eredivisiebadge op de mouw
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:32 schreef Aalbers het volgende:
Zijn het altijd zulke personen? Eerste keer dat ik keek
Jep.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:32 schreef Aalbers het volgende:
Haha ja, de ene keer nog erger dan de andere keerquote:Op maandag 21 februari 2011 22:32 schreef Aalbers het volgende:
Aanradertje.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:32 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Midget fight, wat moet ik me daar in godsnaam bij voorstellen zeg.
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:05 schreef Doublepain het volgende:
Er komt ook een voetbalfans over PSV.. Was net bij PSV TV.. Dzudszak ging op de foto met 2 fans..Het wordt waarschijnlijk die held met zijn t-shirt en grote camera in de winter.. Tenminste hij lijkt daar erg op..
Ben sr. en Ben jr.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Wie was er nu Bennie? Ik dacht eerst de zoon maar later noemden ze de vader ook zo. Of er waren natuurlijk 2 Bennies.
Benieuwd naar het verhaal achter de man met camera die kou niet in zijn woordenboek heeft staan.quote:
"Zakmazegge"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:12 schreef DUK het volgende:
Wat een aflevering...
Juwelen van plaatsvervangende-schaamte-momenten...
'Maakt mij niet uit...'
Is eigenlijk ook wel zo, maar toch lag in deze keer weer in een deuk. Altijd mooie quotes, waaronder "Mijn vrouw kan heel goed knippen ja, lijkt wel of ze er geknipt voor is". Ze hebben wel een mooi tuintje trouwens.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:30 schreef kalinhos het volgende:
Eerlijk, hij komt een beetje simpel over(en dat is hij ook wel), maar Ben Senior komt op mij ook vooral als sympathieke gozer over. Die trollen van AZ vorige keer of die waus van Ajax dan zit je ehcht te kijken van tsja, Ben sr. heeft mijn sympathie gewonnen.
Speelt ook wel mee dat zijn zoon 1 dwaas is en zijn vrouw ook een man. Dan dik respect dat je er nog zo'n dochter uitkrijgt en in je shirtje met 2 graden buiten loopt.
Dit dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:30 schreef kalinhos het volgende:
Eerlijk, hij komt een beetje simpel over(en dat is hij ook wel), maar Ben Senior komt op mij ook vooral als sympathieke gozer over. Die trollen van AZ vorige keer of die waus van Ajax dan zit je ehcht te kijken van tsja, Ben sr. heeft mijn sympathie gewonnen.
Speelt ook wel mee dat zijn zoon 1 dwaas is en zijn vrouw ook een man. Dan dik respect dat je er nog zo'n dochter uitkrijgt en in je shirtje met 2 graden buiten loopt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Een paar leuke kiekjes van WZV-forum![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Een paar leuke kiekjes van WZV-forum![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was ook wat ik dachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Bennie en Agatha hadden hun dagje niet hoor.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Bennie en Agatha hadden hun dagje niet hoor.
"Maaktmijniksuit, aldus Ben junior.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:01 schreef TC03 het volgende:
Ja dat was toch hoezakhetzegge ja een teleurstelling zakmazegge. Maar je moet toch je club steune zagkmazegge, altijd Vites blijve steune.
Paultjuh, ben je overgelopen vieze?quote:
Gast het hele programma bestaat uit leedvermaak anders zou niemand kijken.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef Dekatria het volgende:
Typisch hier weer, er valt niks belachelijk te maken en dan gaan mensen zeiken
Eh, ja. Logisch tochquote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef Dekatria het volgende:
Typisch hier weer, er valt niks belachelijk te maken en dan gaan mensen zeiken
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef inZanity het volgende:
Nou als je uit Utrecht komt en voor VVV bent is er sowieso al iets behoorlijk mis met je hoor.
Jij hebt de vorige afleveringen niet gezien.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:13 schreef leolinedance het volgende:
Wat een tokkies, zo paffend op tv komen ziet er echt pauper uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |