quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Daar had die Jenner hem mooi te pakken met een replicashirt. Er zat niet eens een Eredivisiebadge op de mouw
LOLquote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Daar had die Jenner hem mooi te pakken met een replicashirt. Er zat niet eens een Eredivisiebadge op de mouw
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:32 schreef Aalbers het volgende:
Zijn het altijd zulke personen? Eerste keer dat ik keek
Jep.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:32 schreef Aalbers het volgende:
Haha ja, de ene keer nog erger dan de andere keerquote:Op maandag 21 februari 2011 22:32 schreef Aalbers het volgende:
Aanradertje.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:32 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Midget fight, wat moet ik me daar in godsnaam bij voorstellen zeg.
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:05 schreef Doublepain het volgende:
Er komt ook een voetbalfans over PSV.. Was net bij PSV TV.. Dzudszak ging op de foto met 2 fans..Het wordt waarschijnlijk die held met zijn t-shirt en grote camera in de winter.. Tenminste hij lijkt daar erg op..
Ben sr. en Ben jr.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Wie was er nu Bennie? Ik dacht eerst de zoon maar later noemden ze de vader ook zo. Of er waren natuurlijk 2 Bennies.
Benieuwd naar het verhaal achter de man met camera die kou niet in zijn woordenboek heeft staan.quote:
"Zakmazegge"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:12 schreef DUK het volgende:
Wat een aflevering...
Juwelen van plaatsvervangende-schaamte-momenten...
'Maakt mij niet uit...'
Is eigenlijk ook wel zo, maar toch lag in deze keer weer in een deuk. Altijd mooie quotes, waaronder "Mijn vrouw kan heel goed knippen ja, lijkt wel of ze er geknipt voor is". Ze hebben wel een mooi tuintje trouwens.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:30 schreef kalinhos het volgende:
Eerlijk, hij komt een beetje simpel over(en dat is hij ook wel), maar Ben Senior komt op mij ook vooral als sympathieke gozer over. Die trollen van AZ vorige keer of die waus van Ajax dan zit je ehcht te kijken van tsja, Ben sr. heeft mijn sympathie gewonnen.
Speelt ook wel mee dat zijn zoon 1 dwaas is en zijn vrouw ook een man. Dan dik respect dat je er nog zo'n dochter uitkrijgt en in je shirtje met 2 graden buiten loopt.
Dit dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:30 schreef kalinhos het volgende:
Eerlijk, hij komt een beetje simpel over(en dat is hij ook wel), maar Ben Senior komt op mij ook vooral als sympathieke gozer over. Die trollen van AZ vorige keer of die waus van Ajax dan zit je ehcht te kijken van tsja, Ben sr. heeft mijn sympathie gewonnen.
Speelt ook wel mee dat zijn zoon 1 dwaas is en zijn vrouw ook een man. Dan dik respect dat je er nog zo'n dochter uitkrijgt en in je shirtje met 2 graden buiten loopt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Een paar leuke kiekjes van WZV-forum![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |