qft, ik blijf de hele tijd kijken tot ze gaan slapenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:53 schreef Gert het volgende:
Karim en Joanna hebben het erover dat ze alcohol al zo voelen. Karim zegt dat ze op moeten gaan passen, omdat het 'losjes' wordt.
Gut gut.ZUIPEN JULLIE!
hahahah idd!!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:53 schreef Gert het volgende:
Karim en Joanna hebben het erover dat ze alcohol al zo voelen. Karim zegt dat ze op moeten gaan passen, omdat het 'losjes' wordt.
Gut gut.ZUIPEN JULLIE!
Nee joh, want dat betekent dat Guido weer een loslopend hertje is.quote:
Bang en eenzaam in het donker?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, want dat betekent dat Guido weer een loslopend hertje is.
Eens! Anders kakt t in daar maar de anderen genomineerden zijn ook wel ok. Concurrentie natuurlijk voor de rest.... Maar Gerard is mijn favoriet!!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En van de kijkers ook niet, vrees ik, dus hopelijk is hij niet genomineerd want het is een echte player die de boel daar op scherp zal houden.
Volgens haar profiel is ze een behoorlijk zweverig tiepje, kan leuk worden.quote:
oh ja, nadeel, voordeel endezulksquote:Op maandag 14 februari 2011 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, want dat betekent dat Guido weer een loslopend hertje is.
haha idd "Jij eerst"quote:Op maandag 14 februari 2011 23:01 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedzo Geer! Gooi die glaasjes nog maar 'ns goed vol!
![]()
![]()
Is zij dat met die voorspellende dromen?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens haar profiel is ze een behoorlijk zweverig tiepje, kan leuk worden.
Ik hoop hetquote:Op maandag 14 februari 2011 23:05 schreef Secretstory het volgende:
Als de champagne flessen van tafel op zijn, komen er dan nieuwe?
jah, met d'r zentuintje. Die gaat achterstevoren slaapwandelenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Is zij dat met die voorspellende dromen?
Clowns Of Secretstoryquote:Op maandag 14 februari 2011 23:05 schreef Lesterr het volgende:
kan iemand me vertellen waar COS voor staat?
In iedergeval Gerard, die drinkt water tussendoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:05 schreef Gert het volgende:
Hoeveel drinken er stiekem zo weinig mogelijk om straks te kunnen profiteren van loslippige medebewoners?
Gerard snapt hoe het werkt geloof ik! Als die er uitvliegt wordt het een dooie boel! Gerard is de grootste trigger voor Joanna. Maar ik denk dat de kijker hem ook wel kan waarderen horen!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En van de kijkers ook niet, vrees ik, dus hopelijk is hij niet genomineerd want het is een echte player die de boel daar op scherp zal houden.
uit de openingspost (de OP):quote:Op maandag 14 februari 2011 23:05 schreef Lesterr het volgende:
Commentaar op Streamsquote:Op maandag 14 februari 2011 23:05 schreef Lesterr het volgende:
toen was ik ook zwaar streamverslaafd...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:06 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, met d'r zentuintje. Die gaat achterstevoren slaapwandelen
Volgens mij wordt 't een nacht doorhalen. Laatste keer dat we hier een nacht hebben doorgehaald was met DGK bij de Huub/Eric/Sylvia feestjes
Jups: De deelnemers: Joanna Verweijen (23)quote:Op maandag 14 februari 2011 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Is zij dat met die voorspellende dromen?
Is flash en dat ondersteund een iPhone niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:09 schreef Reda074 het volgende:
Kun je secret story btw op de iphone kijken? zoja wat moet ik doen?
Volgensmij (nog) niet, helaas.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:09 schreef Reda074 het volgende:
helaas nietquote:Op maandag 14 februari 2011 23:09 schreef Reda074 het volgende:
Daar ben ik mee bezig, max 3 dagenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:09 schreef Reda074 het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Volgens mij wordt 't een nacht doorhalen. Laatste keer dat we hier een nacht hebben doorgehaald was met DGK bij de Huub/Eric/Sylvia feestjes
ah oke mooi! kun je het dan in de OP zetten alvast bedanktquote:Op maandag 14 februari 2011 23:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig, max 3 dagen
Ze zijn nog wel erg behoedzaam, misschien iets té om nu al los te gaan. Ze maken sowieso een redelijk beheerste indruk allemaal, geen types die zich makkelijk laten gaan. En erg met het spel bezig. Maar... schijn kan bedriegen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Zou dit werken? (http://www.wowzamedia.com/resources/tutorial_ffd.pdf) of moet je dan persee je server aanhouden met de stream?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat heb me wat vrije dagen gekost. Of was per ongeluk weer eens ziekquote:
Zoiets werkt wel, maar je moet alsnog de sourcestream in die server krijgen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:12 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Zou dit werken? (http://www.wowzamedia.com/resources/tutorial_ffd.pdf) of moet je dan persee je server aanhouden met de stream?
Ik was daar ook weleens per ongeluk eens ziek. Is heel menselijk!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat heb me wat vrije dagen gekost. Of was per ongeluk weer eens ziek
mwoa, hij zal er niet van wakker liggen denk ikquote:
Zat het net te denken, alleen Laura drinkt niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:15 schreef Slakkenspoor het volgende:
Kan de stem niet even zeggen dat Laura ook wat moet drinken, ze valt buiten de groep zo.
Daarom van tafel af, en verspreidenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:15 schreef Danny het volgende:
er is echt geen reet van te verstaan momenteel.
De Stem:quote:Op maandag 14 februari 2011 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom van tafel af, en verspreiden
Dat kan nietquote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef DGK-Eric het volgende:
Hoe kun je streams kijken in 't buitenland?! Sylvia wil ook kijken!
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef Danny het volgende:
[..]
De Stem:
"Iedereen van tafel af en verspreiden"
Sofia:
*spring op, gaat op d'r rug liggen met haar enkels achter haar oren*
"zo ver?"
qoute en edit foutjequote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef gniffie het volgende:
twitter berichtjes op het specialekanaal zou wel tof zijn btw
quote:
Ze krijgen zo toetje?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is er al eten geweest....? Zie nog steeds schone borden
volgens mij zijn ze ermee aan het spelen?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef gniffie het volgende:
twitter berichtjes op het net5 kanaal zou wel tof zijn btw
In de sportschool kijken, op me werk, tijdens hardlopenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan slaap jij helemaal niet meer op het werk kijken hoppa naar huis en tot de volgende morgen weer kijken
via http://www.ustream.tv/channel/peeet1quote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef DGK-Eric het volgende:
Nope, zelfde streams zijn datquote:Op maandag 14 februari 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ook niet met de streams die Danny of HiDiHo doorgaf?
of deze link?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:20 schreef Danny het volgende:
[..]
via http://www.ustream.tv/channel/peeet1
maar dan is de kwaliteit wel ruk...
ik zou echt een zieke stunt in me bedje gaan bedenken, om kijkers je tof te laten vinden. naakt ofzo rond gaan lopen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:20 schreef Blueman het volgende:
Philip blijft zich verdedigen bij de dames! En of dat nou helpt...
Daar ben ik mee bezig, nog niet zo makkelijkquote:Op maandag 14 februari 2011 23:20 schreef Kwaliteit het volgende:
is het mogelijk relay te maken met windows media services? van de streams? anders knal ik ze zo mijn server op.
Hmm lastig .. check et met HiDiHo...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef DGK-Eric het volgende:
Nee de streaming server checkt het IPquote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef Danny het volgende:
[..]
of deze link?
http://www.dutchproxy.nl/(...)%3D%3D&b=0&f=norefer
als je iets weet laat het me maar weten, dan maak ik er backup bijquote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig, nog niet zo makkelijk
Dat is wel jammer ja voor de streamers buiten nederland.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:20 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nope, zelfde streams zijn dat
Ze checken of je IP Nederlands is.
Edit: bovenstaande link kan natuurlijk wel
via dutchproxy krijg je toch een nl-ip?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee de streaming server checkt het IP
gewoon zo'n actie waardoor fok!kers op je gaan stemmen, bedoel je??quote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
ik zou echt een zieke stunt in me bedje gaan bedenken, om kijkers je tof te laten vinden. naakt ofzo rond gaan lopen.
ok het is laag maar je moet wat
juist zie je al helemaal voor me, en maar roepen ssstttttt anders versta ik het niet en kijk die ff een kop hebben en ohhh wat een gluipie die gozer hahahaaquote:Op maandag 14 februari 2011 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de sportschool kijken, op me werk, tijdens hardlopen
Voor de webserver wel ja, flash pakt gewoon de systeemproxyquote:Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef Danny het volgende:
[..]
via dutchproxy krijg je toch een nl-ip?
http://www.dutchproxy.nl/(...)%3D%3D&b=0&f=noreferquote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee de streaming server checkt het IP
Hij zal iets moeten... maar hij lijkt me niet het type dat zoiets doet...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
ik zou echt een zieke stunt in me bedje gaan bedenken, om kijkers je tof te laten vinden. naakt ofzo rond gaan lopen.
ok het is laag maar je moet wat
naakt is voorde vrouwen thuis. en dan nog een dikke mindfuck richting die domme wijven gaan doen om de mannelijke kijkers te pleasenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
gewoon zo'n actie waardoor fok!kers op je gaan stemmen, bedoel je??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |