qft, ik blijf de hele tijd kijken tot ze gaan slapenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:53 schreef Gert het volgende:
Karim en Joanna hebben het erover dat ze alcohol al zo voelen. Karim zegt dat ze op moeten gaan passen, omdat het 'losjes' wordt.
Gut gut.ZUIPEN JULLIE!
hahahah idd!!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:53 schreef Gert het volgende:
Karim en Joanna hebben het erover dat ze alcohol al zo voelen. Karim zegt dat ze op moeten gaan passen, omdat het 'losjes' wordt.
Gut gut.ZUIPEN JULLIE!
Nee joh, want dat betekent dat Guido weer een loslopend hertje is.quote:
Bang en eenzaam in het donker?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, want dat betekent dat Guido weer een loslopend hertje is.
Eens! Anders kakt t in daar maar de anderen genomineerden zijn ook wel ok. Concurrentie natuurlijk voor de rest.... Maar Gerard is mijn favoriet!!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En van de kijkers ook niet, vrees ik, dus hopelijk is hij niet genomineerd want het is een echte player die de boel daar op scherp zal houden.
Volgens haar profiel is ze een behoorlijk zweverig tiepje, kan leuk worden.quote:
oh ja, nadeel, voordeel endezulksquote:Op maandag 14 februari 2011 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, want dat betekent dat Guido weer een loslopend hertje is.
haha idd "Jij eerst"quote:Op maandag 14 februari 2011 23:01 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedzo Geer! Gooi die glaasjes nog maar 'ns goed vol!
![]()
![]()
Is zij dat met die voorspellende dromen?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens haar profiel is ze een behoorlijk zweverig tiepje, kan leuk worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |