22.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Huup welke maat heb je nodig voor Amelie? Ik kan wel kijken of ik nog iets in mijn collectie heb?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Dat heb ik nog wel. Neem ik vrijdag wel mee dan
das maar beter ook want de auto moet ook een nieuwe band, en de schoentjes van mn auto wilde ik dan toch maar weer liever niet echt op beknibbelenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:48 schreef Meimeltje het volgende:
Probleem opgelost
Alleen een ander probleem, want nu kan Huup niet shoppen
Wat Buuf zegt, vroeger was er niets normaal te koop, bijna alleen van die verantwoorde zooi. Ik had ze nog klein voor de YellowCabs. Ik reed van Sneek naar Utrecht naar LePomme voor de schoenen of naar Chrissies in Alkmaar. Hier wat niets. Toen ik DrMartens zelf ging verkopen waren we een paar jaar gered. En Palladium. Gelukkig begon iets later Diesel met schoenen, die dragen ze nog En uberlelijke Munichs in chinees roodgouden brokaatborduur, mijn zoon he. Ergens, waarschijnlijk bij die DrMartens is er wat misgegaan in de schoenenopvoedingquote:
Misschien heeft TF ook nog leuke schoentjes voor jullie autoquote:Op maandag 14 februari 2011 22:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
das maar beter ook want de auto moet ook een nieuwe band, en de schoentjes van mn auto wilde ik dan toch maar weer liever niet echt op beknibbelengod wat zijn banden duur zeg
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik heb nog wel offroad banden, formaat tractor. Denk alleen niet dat die passen onder de Huupmobiel
Hahaha! xDquote:Op maandag 14 februari 2011 22:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ging pas even nieuwe sneakers kopen, voor mezelf. Oudste kind was mee. Na betalen gaf de kassamiep de schoenen aan het kind en wenste hem veel plezier met z`n toffe nieuwe skoens.
Ok
ik wilde het net zeggen jaquote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik heb nog wel offroad banden, formaat tractor. Denk alleen niet dat die passen onder de Huupmobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |