Haha TS is snel op der teentjes getraptquote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Piene17 het volgende:
Ik heb een probleem. Ik ben een meisje en ik ben best snel aggressief. Dit kan ik niet echt uiten, aangezien ik dit meestal s'morgens of s'avonds heb. Van mijn ouders mag ik trouwens niet op een of andere vechtsport.
Wat moet ik doen om mijn agressie kwijt te kunnen of hoe moet ik daar mee omgaan?
Tja. Wel een goed idee. Maarja nog zoiets, mijn ouders weten niet dat ik hiermee zit. Ik heb niet echt zo'n ouders waar je mee over problemen praat. Dus ik weet niet of iets kopen erin zit..quote:
Met waterpolo maak je het probleem alleen maar groter...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:22 schreef tarantism het volgende:
ja vollybal, daar zou ik ook agressief van worden.
Ga lekker aan waterpolo of atletiek doen, iig een echte sport.
vollybal pfffff dat is korfbal voor gehandicapten
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:22 schreef tarantism het volgende:
ja vollybal, daar zou ik ook agressief van worden.
Ga lekker aan waterpolo of atletiek doen, iig een echte sport.
vollybal pfffff dat is korfbal voor gehandicapten
Wat doen ze dan als je erover praat? Misschien mag je dan wél naar een vechtsport als ze dit weten.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef Piene17 het volgende:
[..]
Tja. Wel een goed idee. Maarja nog zoiets, mijn ouders weten niet dat ik hiermee zit. Ik heb niet echt zo'n ouders waar je mee over problemen praat. Dus ik weet niet of iets kopen erin zit..
Ja dit zou wel kunnen. Tot nu toe zeggen mijn ouders altijd als ik vraag of ik op nog een sport wil dat ik dat niet mag. Omdat ik 4x in de week volley en havo 4 doe, en werk.. dus ze zeggen dat ik daar geen tijd voor hebquote:Wat doen ze dan als je erover praat? Misschien mag je dan wél naar een vechtsport als ze dit weten.
Als dat ook echt zo is hebben ze een punt nietwaar? Als jij een maand lang een logboek bij houdt waarin staat dat je alle dingen die je moet doen goed doet, en goede cijfers haalt op school, en nog steeds 2 uur per dag overhoudt en dat kan laten zien is dat iig geen reden meer.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Piene17 het volgende:
[..]
Ja dit zou wel kunnen. Tot nu toe zeggen mijn ouders altijd als ik vraag of ik op nog een sport wil dat ik dat niet mag. Omdat ik 4x in de week volley en havo 4 doe, en werk.. dus ze zeggen dat ik daar geen tijd voor heb
Vind ik wel jammer.
Ik heb geen idee, ik denk dat ik gevoelens opkrop, en dat die als dan ook maar een klein dingetje mij irriteert alles er ineens uit komt.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:28 schreef pannenkoekenpanpannenkoek het volgende:
Waarom ben je agressief? Heb je jezelf dat al afgevraagd, dus niet hoe kom ik er vanaf?
Gebeurt er iets, denk je aan iets, ben je opgefokt, krop je dingen op, heb je het (te) druk? Leer je emoties herkennen, meestal is het een signaal. Je bent niet voor niets boos/agressief..
Haha, herkenbaar. Maar je zusje kan ook ècht niet zingen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:55 schreef Piene17 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik denk dat ik gevoelens opkrop, en dat die als dan ook maar een klein dingetje mij irriteert alles er ineens uit komt.
Bijv: Als mijn zusje s'morgens aan het fluiten is en ik vraag haar te stoppen en ze gaat door, dan wil ik haar echt slaan ofzo. Terwijl ik eigenlijk niks tegen mijn zusje heb of zo..
Dus? Dan moet hij alsnog een oplossing vinden om het te beheersen toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:09 schreef Prenzlauer het volgende:
17, iets met puberteit en hormonen.
Dus als iemand in elkaar geslagen wordt moet er pas actie ondernomen worden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:25 schreef Prenzlauer het volgende:
Waarom? Er is nog geen klap gevallen. Alsof niemand agressieve gedachten heeft tegen de dingen die hij niet onder controle heeftHeb je wel eens in de spits gereden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |