abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92789596
Ik heb een probleem. Ik ben een meisje en ik ben best snel aggressief. Dit kan ik niet echt uiten, aangezien ik dit meestal s'morgens of s'avonds heb. Van mijn ouders mag ik trouwens niet op een of andere vechtsport.
Wat moet ik doen om mijn agressie kwijt te kunnen of hoe moet ik daar mee omgaan?
pi_92789669
Sporten?
pi_92789822
Ja ik volley. Maar ik train 3x in de week en wedstrijd op zaterdag. Maar tijdens wedstrijd of zo heb ik er nooit last van. Meestal als iemand op mijn zenuwen of zo werkt. Of uit het niets..
pi_92789846
Hoezo denk je dat je daar last van hebt dan?
pi_92789945
anders ga je toch gewoon op een sport waar je veel meer energie in kwijt kunt?
  maandag 14 februari 2011 @ 21:12:44 #6
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_92790003
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Piene17 het volgende:
Ik heb een probleem. Ik ben een meisje en ik ben best snel aggressief. Dit kan ik niet echt uiten, aangezien ik dit meestal s'morgens of s'avonds heb. Van mijn ouders mag ik trouwens niet op een of andere vechtsport.
Wat moet ik doen om mijn agressie kwijt te kunnen of hoe moet ik daar mee omgaan?
Haha TS is snel op der teentjes getrapt
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
  Eindredactie Games maandag 14 februari 2011 @ 21:14:57 #7
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_92790172
Koop een bokszak.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_92790512
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef 2dope het volgende:
Koop een bokszak.
Tja. Wel een goed idee. Maarja nog zoiets, mijn ouders weten niet dat ik hiermee zit. Ik heb niet echt zo'n ouders waar je mee over problemen praat. Dus ik weet niet of iets kopen erin zit..
  maandag 14 februari 2011 @ 21:22:11 #9
294141 tarantism
hups in die kont
pi_92790636
ja vollybal, daar zou ik ook agressief van worden.

Ga lekker aan waterpolo of atletiek doen, iig een echte sport.

vollybal pfffff dat is korfbal voor gehandicapten
  Redactie Frontpage maandag 14 februari 2011 @ 21:26:41 #10
4530 crew  Crazy Harry
pi_92790960
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:22 schreef tarantism het volgende:

Met waterpolo maak je het probleem alleen maar groter...
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_92791003
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:22 schreef tarantism het volgende:

:{
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_92791059
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef Piene17 het volgende:

[..]

Tja. Wel een goed idee. Maarja nog zoiets, mijn ouders weten niet dat ik hiermee zit. Ik heb niet echt zo'n ouders waar je mee over problemen praat. Dus ik weet niet of iets kopen erin zit..
Wat doen ze dan als je erover praat? Misschien mag je dan wél naar een vechtsport als ze dit weten.
pi_92791450
quote:
Wat doen ze dan als je erover praat? Misschien mag je dan wél naar een vechtsport als ze dit weten.
Ja dit zou wel kunnen. Tot nu toe zeggen mijn ouders altijd als ik vraag of ik op nog een sport wil dat ik dat niet mag. Omdat ik 4x in de week volley en havo 4 doe, en werk.. dus ze zeggen dat ik daar geen tijd voor heb :(
Vind ik wel jammer.
  maandag 14 februari 2011 @ 21:38:10 #14
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_92791847
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Piene17 het volgende:

[..]

Ja dit zou wel kunnen. Tot nu toe zeggen mijn ouders altijd als ik vraag of ik op nog een sport wil dat ik dat niet mag. Omdat ik 4x in de week volley en havo 4 doe, en werk.. dus ze zeggen dat ik daar geen tijd voor heb :(
Vind ik wel jammer.
Als dat ook echt zo is hebben ze een punt nietwaar? Als jij een maand lang een logboek bij houdt waarin staat dat je alle dingen die je moet doen goed doet, en goede cijfers haalt op school, en nog steeds 2 uur per dag overhoudt en dat kan laten zien is dat iig geen reden meer.

Lijkt me dat je met je ouders praat als je problemen hebt trouwens. Al begin je maar met: Pa, Ma, ik weet dat we nooit veel over problemen ofzo praten, maar ik heb jullie hulp hierbij nodig...
pi_92793642
Ja goed idee. Misschien ga ik dat wel doen ja..
pi_92793722
Succes :D
pi_92795732
Waarom ben je agressief? Heb je jezelf dat al afgevraagd, dus niet hoe kom ik er vanaf?
Gebeurt er iets, denk je aan iets, ben je opgefokt, krop je dingen op, heb je het (te) druk? Leer je emoties herkennen, meestal is het een signaal. Je bent niet voor niets boos/agressief..
met panceta!
pi_92797346
kan je agressie sws ergens anders op kwijt als de bron van je agressie? Of is dat slechts een tijdelijke oplossing? (gewoon even een gerelateerde vraag tussendoor)

Ik niet namelijk
pi_92797833
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:28 schreef pannenkoekenpanpannenkoek het volgende:
Waarom ben je agressief? Heb je jezelf dat al afgevraagd, dus niet hoe kom ik er vanaf?
Gebeurt er iets, denk je aan iets, ben je opgefokt, krop je dingen op, heb je het (te) druk? Leer je emoties herkennen, meestal is het een signaal. Je bent niet voor niets boos/agressief..
Ik heb geen idee, ik denk dat ik gevoelens opkrop, en dat die als dan ook maar een klein dingetje mij irriteert alles er ineens uit komt.
Bijv: Als mijn zusje s'morgens aan het fluiten is en ik vraag haar te stoppen en ze gaat door, dan wil ik haar echt slaan ofzo. Terwijl ik eigenlijk niks tegen mijn zusje heb of zo..
  Eindredactie Games maandag 14 februari 2011 @ 22:56:42 #20
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_92797879
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:55 schreef Piene17 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ik denk dat ik gevoelens opkrop, en dat die als dan ook maar een klein dingetje mij irriteert alles er ineens uit komt.
Bijv: Als mijn zusje s'morgens aan het fluiten is en ik vraag haar te stoppen en ze gaat door, dan wil ik haar echt slaan ofzo. Terwijl ik eigenlijk niks tegen mijn zusje heb of zo..
Haha, herkenbaar. Maar je zusje kan ook ècht niet zingen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_92800358
Zou om te beginnen maar eens met ze erover praten ja. Zal hun kijk erop wellicht veranderen.

Misschien biedt een vechtsport idd uitkomst, maar als je het al erg druk hebt hebben je ouders wel een punt wanneer ze zeggen dat je dat beter niet kan doen. Sowieso lijkt therapie me misschien beter, maargoed. Praat er iig met je ouders over, kom op, je bent 17 :P
pi_92815426
17, iets met puberteit en hormonen.
Doe eens lief!
pi_92815646
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:09 schreef Prenzlauer het volgende:
17, iets met puberteit en hormonen.
Dus? Dan moet hij alsnog een oplossing vinden om het te beheersen toch?
pi_92816069
[quote]Dus? Dan moet hij alsnog een oplossing vinden om het te beheersen toch? ]/quote]
Waarom? Er is nog geen klap gevallen. Alsof niemand agressieve gedachten heeft tegen de dingen die hij niet onder controle heeft :') Heb je wel eens in de spits gereden?
Doe eens lief!
pi_92816147
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:25 schreef Prenzlauer het volgende:

Waarom? Er is nog geen klap gevallen. Alsof niemand agressieve gedachten heeft tegen de dingen die hij niet onder controle heeft :') Heb je wel eens in de spits gereden?
Dus als iemand in elkaar geslagen wordt moet er pas actie ondernomen worden?
Voorkomen is toch veel beter? TS kent zichzelf beter dan wij tweeën en ik vind het goed als hij onder actie wilt komen. Dat is veel beter dan pubers die het niet eens in de gaten hebben en hulp weigeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')