Gelukkig maar, zou een beetje slecht zijn als ie dat wel nog deedquote:Op zondag 4 september 2011 14:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
scherm is top !En hij is lekker snel met apps (en ook de games)
En mango final doet het heel goed bij mij. Beter dan de beta's, daarbij had ik nog wel eens spontane reboots. Met de final niet meer gezien.
aahh eindelijk! inderdaad hehequote:Op zondag 11 september 2011 14:22 schreef YuriGagarin het volgende:
In de Windows Phone Podcast is het dus gezegd, Mango volgende week. Kan koekjesmonsterr dan eindelijk msn'nen op haar telefoon.
http://www.wphome.nl/2011(...)-phone-mango-update/
Met Zune.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:28 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Hoe krijg je ook al weer dingen van je pc op je telefoon?
Ik weet niet meer hoe ik dat deed en wil wat hardloop liedjes er op zetten, zodat ik zo meteen kan hardlopen (met evy ;-) )
Ja en zune werkt dus niet. Hij geeft dood leuk aan sleep hier je documenten heen om te synchroniseren met de telefoon maar dat doet hij niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met Zune.
WP7 niet kunnen mounten als disk drive op Windows 7..
Geen file explorer op WP7..
Plaatjes niet kunnen delen via Bluetooth..
De bar aan de bovenkant (signaalsterkte, mobiel internet, wifi, wel/geen vibratie, batterij-indicator, weergavet tijd) zijn niet de hele tijd zichtbaar op het scherm. Nee, ze verdwijnen na een aantal seconden van het scherm en je kunt ze alleen zien door op die bar te klikken..
Even ervoor zorgen dat de mobiele lay-out van de forum wordt getoond op de Omnia 7, de oude oranje lay-out is te kaal (en lelijk).
En allerlei kleine ergernissen (lange namen in de contactpersonenlijst zijn niet zichtbaar in hun geheel, alleen door de naam te selecteren kun je de gehele naam zien).
twitter:WhatsApp twitterde op dinsdag 13-09-2011 om 20:32:52Did you know that mangoes account for approximately half of all tropical fruits produced worldwide? reageer retweet
Vertel, waarom is het logisch om de icoontjes te verbergen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:20 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch an die bar boven aan.
Dat is wel irritant ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:27 schreef zarGon het volgende:
Geen adresbar in de browser in landscape-modus..
Echt, serieus, WRAAAGHGHHHHGHGHGHHH.
Mango zal dat voor je oplossen, en de search knop vind ik zelf best handig, maar ik druk er ook nooit accidenteel op.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:27 schreef zarGon het volgende:
Geen adresbar in de browser in landscape-modus..
Echt, serieus, WRAAAGHGHHHHGHGHGHHH.
mangoquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:29 schreef zarGon het volgende:
Is het mogelijk om het geluid dat geproduceerd wordt na het nemen van een foto te dempen? Ir-ri-tant.
Vodafone heeft inmiddels de mango-update bij Microsoft liggen ter goedkeuring. Lang zal het niet meer duren dus...quote:Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef YuriGagarin het volgende:
Release is nu in Taiwan bezig.
Heb jij je hier voor speciaal aangemeldquote:Op zondag 18 september 2011 16:44 schreef WPHomeNL het volgende:
In de Mango update wordt er echt veel toegevoegd, zo'n beetje alle NoDo irritaties zullen verholpen worden. Kijk maar uit naar de 23ste, het zou kunnen dat Mango dan uit komt...
Tot 23 December zou het kunnen.quote:Op zondag 18 september 2011 17:11 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Heb jij je hier voor speciaal aangemeld?
Nou laten we hopen dat het dit keer wél waar is
Als je echt niet kan wachten, dan is de RTM version erop flashen nog een optie. Helemaal niet moeilijk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:12 schreef zarGon het volgende:
Mwah, ik las op een Microsoft-blog dat het een weekje of twee nog duurt.
Het is toch logisch dat je contacten weg zijn als je ze verwijdert. Je kan overigens gewoon kiezen welke contacten hij moet laten zien...quote:Op woensdag 28 september 2011 14:41 schreef Hitomi het volgende:
Godverdomme.![]()
Heb nu sinds februari/maart een WP7 telefoon. Sinds gisteren ook Mango. Omdat mijn vriend helemaal WP7 gek is, was hij er als de kippen bij om alle nieuwe features uit te proberen (hij heeft zelf nog geen WP)... heeft ie m'n MSN account gekoppeld aan dat ding... maar alle contacten uit MSN komen dan ook in je people hub. Dat wil ik niet, daar wil ik alleen de mensen hebben waar ik ook nog wel eens mee bel, en niet Pietje Puk waar ik een keer in het half jaar mee MSN en verder niet.
Dus, ik verwijder alle overbodige mensen. Log ik daarna in op mijn computer, MSN komt omhoog. Alle contacten WEG.
Dit is inderdaad erg irritant. Een van de nadelen van die integratie van al die diensten die er doorheen geramd wordt.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:41 schreef Hitomi het volgende:
Godverdomme.![]()
Heb nu sinds februari/maart een WP7 telefoon. Sinds gisteren ook Mango. Omdat mijn vriend helemaal WP7 gek is, was hij er als de kippen bij om alle nieuwe features uit te proberen (hij heeft zelf nog geen WP)... heeft ie m'n MSN account gekoppeld aan dat ding... maar alle contacten uit MSN komen dan ook in je people hub. Dat wil ik niet, daar wil ik alleen de mensen hebben waar ik ook nog wel eens mee bel, en niet Pietje Puk waar ik een keer in het half jaar mee MSN en verder niet.
Dus, ik verwijder alle overbodige mensen. Log ik daarna in op mijn computer, MSN komt omhoog. Alle contacten WEG.
Doordat ik het niet zelf gedaan had wist ik niet dat de vork op die manier in de steel zat. Ik vind het overigens niet heel erg logisch dat wanneer je mensen uit de people-hub verwijdert, je ze ook verwijdert van MSN.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat je contacten weg zijn als je ze verwijdert. Je kan overigens gewoon kiezen welke contacten hij moet laten zien...
in de people hub naar settings, filter contacts en dan zet je het vinkje uit bij je windows live account...done !quote:Op woensdag 28 september 2011 15:53 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Doordat ik het niet zelf gedaan had wist ik niet dat de vork op die manier in de steel zat. Ik vind het overigens niet heel erg logisch dat wanneer je mensen uit de people-hub verwijdert, je ze ook verwijdert van MSN.
Logischer zou ik het gevonden hebben wanneer ik een apart scherm zou hebben voor mijn MSN contacten.
Ik vind het ook erg hinderlijk dat het dan niet even waarschuwt dat ie 'm ook uit MSN verwijdert.
Niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, hier is alles dollar, dus da's duidelijk.
ff kijken hoe ik dat kan omzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |