Vertel, waarom is het logisch om de icoontjes te verbergen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:20 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch an die bar boven aan.
Dat is wel irritant ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:27 schreef zarGon het volgende:
Geen adresbar in de browser in landscape-modus..
Echt, serieus, WRAAAGHGHHHHGHGHGHHH.
Mango zal dat voor je oplossen, en de search knop vind ik zelf best handig, maar ik druk er ook nooit accidenteel op.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:27 schreef zarGon het volgende:
Geen adresbar in de browser in landscape-modus..
Echt, serieus, WRAAAGHGHHHHGHGHGHHH.
mangoquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:29 schreef zarGon het volgende:
Is het mogelijk om het geluid dat geproduceerd wordt na het nemen van een foto te dempen? Ir-ri-tant.
Vodafone heeft inmiddels de mango-update bij Microsoft liggen ter goedkeuring. Lang zal het niet meer duren dus...quote:Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef YuriGagarin het volgende:
Release is nu in Taiwan bezig.
Heb jij je hier voor speciaal aangemeldquote:Op zondag 18 september 2011 16:44 schreef WPHomeNL het volgende:
In de Mango update wordt er echt veel toegevoegd, zo'n beetje alle NoDo irritaties zullen verholpen worden. Kijk maar uit naar de 23ste, het zou kunnen dat Mango dan uit komt...
Tot 23 December zou het kunnen.quote:Op zondag 18 september 2011 17:11 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Heb jij je hier voor speciaal aangemeld?
Nou laten we hopen dat het dit keer wél waar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |