abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101202172
Nee bij stap 6 doet hij niets terwijl hij dan juist zou moeten backupen. Snap er niets van en vriend begreep t ook niet. Dus ben niet verder. (heb.t je ook gedmd)
pi_101214970
Wanneer ik RUN ISV Provisionin_Live.ex doe als administrator , komt er balkje UpdateWP werkt niet meer, word naar oplossing gezocht.. Dan gaat dat weg en komt er een provision balk aan. En verder gebeurt er gewoon helemaal niets meer.. Waardoor ik dus niet verder kom. Ik heb wel op een andere manier een update gedaan, maar deze stap moest ik wel volgen.

Kan iemand mij helpen? Snap er weinig meer van en wil het voor elkaar krijgen. Maar er gebeurt gewoon weg niets. Er staat wel dat het even duurt , maar nu duurt het wel heeeeel erg lang. Paar uur en er gebeurt helemaal noppes nada.
pi_101222868
Ik zou zo niet het oplossing op je probleem weten helaas.
pi_101224465
Hmm oke.

Mijn vriend zegt nu dat hij 1 september "gewoon" uit komt. Maar dan hoop ik ook echt dat hij dan echt uit komt, anders word het nog wel heel lang wachten
pi_101492280
Ik heb interesse in WP7. Welk toestel kan ik het beste kopen met een budget van 200-250 euro? Ik zal het zelf natuurlijk ook opzoeken, maar hoor ook graag suggesties. Het toestel moet krachtig genoeg zijn om nu en in de toekomst (denk aan updates) vloeiend te werken.
pi_101497008
De Samsung Omnia 7, gewoon vanwege het Amoled scherm. Ik ben er jaloers op met mijn HTC Mozart.

Je zou ook even kunnen wachten wat ZTE, Acer, en Nokia binnenkort te bieden hebben. Mango komt ook waarschijnlijk halverwege September uit.
pi_101501885
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:30 schreef YuriGagarin het volgende:
De Samsung Omnia 7, gewoon vanwege het Amoled scherm. Ik ben er jaloers op met mijn HTC Mozart.

Je zou ook even kunnen wachten wat ZTE, Acer, en Nokia binnenkort te bieden hebben. Mango komt ook waarschijnlijk halverwege September uit.
Ik gok dat de toestellen die binnenkort te verkrijgen zijn allemaal boven mijn budget zullen zijn. De Omnia 7 spreekt mij in ieder geval wel aan.

Zover ik het zie, zijn dit de mogelijke toestellen waar ik uit kan kiezen:
• LG Optimus 7 (206 euro in de Pricewatch)
• Samsung Omnia 7 (8 GB-versie kost 227 euro in de Pricewatch)
• HTC HD7 (298 euro in de Pricewatch, zou nog kunnen)
• HTC 7 Trophy (318 euro in de Pricewatch, valt af, tenzij hele grote voordelen t.o.v. goedkopere toestellen)
• Dell Venue Pro (398 euro in de Pricewatch, valt af)
• HTC 7 Pro (499 euro in de Pricewatch, valt af)

Mis ik een toestel?

Mijn opties zijn nu dus LG Optimus 7, Samsung Omnia 7 en eventueel HTC HD7. Hmhmm.
pi_101528560
Alleen wat toestellen die je in het buitenland kunt krijgen. Ik bijvoorbeeld heb de HTC Mozart afkomstig uit Duitsland. Je hebt ook nog de HTC Surround maar ik weet niet of je die kan krijgen.

Tenzij je Fysieke knoppen (Optimus) lief hebt, dan denk ik dat de Omnia 7 je beste keuze is.
pi_101534893
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:09 schreef YuriGagarin het volgende:
Alleen wat toestellen die je in het buitenland kunt krijgen. Ik bijvoorbeeld heb de HTC Mozart afkomstig uit Duitsland. Je hebt ook nog de HTC Surround maar ik weet niet of je die kan krijgen.

Tenzij je Fysieke knoppen (Optimus) lief hebt, dan denk ik dat de Omnia 7 je beste keuze is.
Thanks! Heb vandaag de Omnia 7 gehaald. Werkt lekker vloeiend, WP7 is basic/kaal en dat bevalt me wel.

Maar... er is een maar! Aanmelden met een Live ID wil me niet zo goed lukken. Ik heb mijn Gmail-account gekoppeld aan Windows Live en kan er dus mee inloggen. Lukt zowel in de browser (Hotmail bijvoorbeeld) en in de standalone Zune-app. Maar het wil maar niet lukken op de telefoon. Attention required. Blijkbaar klopt mijn wachtwoord niet of zo. Maar, wanneer ik Games open, zie ik mijn Xbox Live-gamertag (gekoppeld aan mijn Windows Live ID en dus mijn Gmail-account) wel op het scherm. Bepaalde gegevens worden wel gesynchroniseerd, maar ik krijg telkens een (fout)melding in 'email & accounts'.

Het tweede probleem is dat ik geen applicaties kan installen door middel van Marketplace. Wanneer ik een aankoop confirm, verschijnt deze melding: "This item is not available from the Marketplace catalog'. (Ik ben aangemeld met een geldig Hotmail-account.) Enig idee wat er aan de hand is?

Het derde punt is dat ik niet kan kiezen welke contacten ik wél wil syncen. Wanneer ik aangemeld ben met mijn Hotmail-account, worden al mijn Hotmail-contacten getoond in People. IK WIL DAT NIET. Waar kan ik dat uitzetten? :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2011 21:05:39 ]
pi_101536019
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het tweede probleem is dat ik geen applicaties kan installen door middel van Marketplace. Wanneer ik een aankoop confirm, verschijnt deze melding: "This item is not available from the Marketplace catalog'. (Ik ben aangemeld met een geldig Hotmail-account.) Enig idee wat er aan de hand is?
Na zoeken op Google werd het duidelijk dat die melding verholpen wordt door de telefoon te voorzien van een simkaart. Heb ik gedaan. Maar nu...

Marketplace is not yet available in your country/region.

wat is deze man wat is deze
pi_101538990
Echt, wat een gekanker. Nieuw account aangemaakt op Zune.net, United Kingdom geselecteerd als locatie op Zune.met, de telefoon én op de pc en telefoon voor de vierde keer hersteld naar fabrieksinstellingen. Eindelijk toegang tot apps/games in de Marketplace.

Synchronisatie-instellingen (e-mail, contacten, kalender) kun je alleen aanpassen van de tweede Windows Live ID-account waar je je mee aanmeldt. En, het eerste account kun je niet verwijderen zonder te herstellen naar fabrieksinstellingen.

wat is deze man wat is deze

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2011 23:13:03 ]
pi_101543328
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Thanks! Heb vandaag de Omnia 7 gehaald. Werkt lekker vloeiend, WP7 is basic/kaal en dat bevalt me wel.

Maar... er is een maar! Aanmelden met een Live ID wil me niet zo goed lukken. Ik heb mijn Gmail-account gekoppeld aan Windows Live en kan er dus mee inloggen. Lukt zowel in de browser (Hotmail bijvoorbeeld) en in de standalone Zune-app. Maar het wil maar niet lukken op de telefoon. Attention required. Blijkbaar klopt mijn wachtwoord niet of zo. Maar, wanneer ik Games open, zie ik mijn Xbox Live-gamertag (gekoppeld aan mijn Windows Live ID en dus mijn Gmail-account) wel op het scherm. Bepaalde gegevens worden wel gesynchroniseerd, maar ik krijg telkens een (fout)melding in 'email & accounts'.

Het derde punt is dat ik niet kan kiezen welke contacten ik wél wil syncen. Wanneer ik aangemeld ben met mijn Hotmail-account, worden al mijn Hotmail-contacten getoond in People. IK WIL DAT NIET. Waar kan ik dat uitzetten? :').
in Mango kun je in settings accounts filteren voor de people hub...geen idee of dat eerder ook al kon eigenlijk

people hub, onderin drie puntjes klikken, settings...
pi_101552647
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 01:50 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

in Mango kun je in settings accounts filteren voor de people hub...geen idee of dat eerder ook al kon eigenlijk

people hub, onderin drie puntjes klikken, settings...
Mango is voor zover ik zie nog niet (officieel) uit voor Omnia 7.
pi_101554366
Maar het installeren gaat heel makkelijk, op tweakers staat een goede handleiding die ik al eerder heb gepost. Maar het is sowieso nog maar 2 weken wachten op Mango, mochten de geruchten kloppen.

Verder al positieve ervaringen over de Omnia 7?
pi_101554534
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:55 schreef YuriGagarin het volgende:
Maar het installeren gaat heel makkelijk, op tweakers staat een goede handleiding die ik al eerder heb gepost. Maar het is sowieso nog maar 2 weken wachten op Mango, mochten de geruchten kloppen.

Verder al positieve ervaringen over de Omnia 7?
scherm is top ! :) En hij is lekker snel met apps (en ook de games)

En mango final doet het heel goed bij mij. Beter dan de beta's, daarbij had ik nog wel eens spontane reboots. Met de final niet meer gezien.
  maandag 5 september 2011 @ 15:53:10 #241
355118 poepjeslater
Lekkere poepjes zijn niet vies
pi_101593580
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:59 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

scherm is top ! :) En hij is lekker snel met apps (en ook de games)

En mango final doet het heel goed bij mij. Beter dan de beta's, daarbij had ik nog wel eens spontane reboots. Met de final niet meer gezien.
Gelukkig maar, zou een beetje slecht zijn als ie dat wel nog deed :P :P
Wat vinden jullie trouwens van de Acer W4? Ik vind het een gemiste kans, zo lelijk als een natte scheet.
Pppffftt, sorry.
pi_101597030
Ik vind hem er ook niet super mooi uit zien nee om eerlijk te zijn
pi_101605151
Vind hem ook niet lelijk, en het is echt zo'n Acer vormfactor.
pi_101815468
In de Windows Phone Podcast is het dus gezegd, Mango volgende week. Kan koekjesmonsterr dan eindelijk msn'nen op haar telefoon.

http://www.wphome.nl/2011(...)-phone-mango-update/
pi_101852585
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:22 schreef YuriGagarin het volgende:
In de Windows Phone Podcast is het dus gezegd, Mango volgende week. Kan koekjesmonsterr dan eindelijk msn'nen op haar telefoon.

http://www.wphome.nl/2011(...)-phone-mango-update/
aahh eindelijk! inderdaad hehe :) ik ben benieuwd
pi_101896830
Hoe krijg je ook al weer dingen van je pc op je telefoon?

Ik weet niet meer hoe ik dat deed en wil wat hardloop liedjes er op zetten, zodat ik zo meteen kan hardlopen (met evy ;-) )
pi_101914324
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:28 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Hoe krijg je ook al weer dingen van je pc op je telefoon?

Ik weet niet meer hoe ik dat deed en wil wat hardloop liedjes er op zetten, zodat ik zo meteen kan hardlopen (met evy ;-) )
Met Zune.

WP7 niet kunnen mounten als disk drive op Windows 7. :').
Geen file explorer op WP7. :').
Plaatjes niet kunnen delen via Bluetooth. :').
De bar aan de bovenkant (signaalsterkte, mobiel internet, wifi, wel/geen vibratie, batterij-indicator, weergavet tijd) zijn niet de hele tijd zichtbaar op het scherm. Nee, ze verdwijnen na een aantal seconden van het scherm en je kunt ze alleen zien door op die bar te klikken. :').
En allerlei kleine ergernissen (lange namen in de contactpersonenlijst zijn niet zichtbaar in hun geheel, alleen door de naam te selecteren kun je de gehele naam zien).

Even ervoor zorgen dat de mobiele lay-out van de forum wordt getoond op de Omnia 7, de oude oranje lay-out is te kaal (en lelijk).

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2011 21:26:45 ]
pi_101914461
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Met Zune.

WP7 niet kunnen mounten als disk drive op Windows 7. :').
Geen file explorer op WP7. :').
Plaatjes niet kunnen delen via Bluetooth. :').
De bar aan de bovenkant (signaalsterkte, mobiel internet, wifi, wel/geen vibratie, batterij-indicator, weergavet tijd) zijn niet de hele tijd zichtbaar op het scherm. Nee, ze verdwijnen na een aantal seconden van het scherm en je kunt ze alleen zien door op die bar te klikken. :').

Even ervoor zorgen dat de mobiele lay-out van de forum wordt getoond op de Omnia 7, de oude oranje lay-out is te kaal (en lelijk).
En allerlei kleine ergernissen (lange namen in de contactpersonenlijst zijn niet zichtbaar in hun geheel, alleen door de naam te selecteren kun je de gehele naam zien).
Ja en zune werkt dus niet. Hij geeft dood leuk aan sleep hier je documenten heen om te synchroniseren met de telefoon maar dat doet hij niet.

Lijkt me nogal logisch an die bar boven aan.
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:21:23 #249
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101914526
WhatsApp twitterde op dinsdag 13-09-2011 om 20:32:52 Did you know that mangoes account for approximately half of all tropical fruits produced worldwide? reageer retweet
2000 light years from home
pi_101914671
En die Search-knop rechtsonder op de Omnia 7. :r. Ik word er gek van. Ik kan de search engine niet eens instellen. (Bing is :r.)

En nu ik bezig ben, is er een mogelijkheid om dat gerotate uit te schakelen? :{.

En hoe kan ik alle Turkse letters (o.a. 'ç', 'ğ', 'ı', 'ö', 'ş', 'ü') wél intoetsen/selecteren op het toetsenbord? Kan nu niet. :{.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2011 21:24:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')