Ik gok dat de toestellen die binnenkort te verkrijgen zijn allemaal boven mijn budget zullen zijn. De Omnia 7 spreekt mij in ieder geval wel aan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:30 schreef YuriGagarin het volgende:
De Samsung Omnia 7, gewoon vanwege het Amoled scherm. Ik ben er jaloers op met mijn HTC Mozart.
Je zou ook even kunnen wachten wat ZTE, Acer, en Nokia binnenkort te bieden hebben. Mango komt ook waarschijnlijk halverwege September uit.
Thanks! Heb vandaag de Omnia 7 gehaald. Werkt lekker vloeiend, WP7 is basic/kaal en dat bevalt me wel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:09 schreef YuriGagarin het volgende:
Alleen wat toestellen die je in het buitenland kunt krijgen. Ik bijvoorbeeld heb de HTC Mozart afkomstig uit Duitsland. Je hebt ook nog de HTC Surround maar ik weet niet of je die kan krijgen.
Tenzij je Fysieke knoppen (Optimus) lief hebt, dan denk ik dat de Omnia 7 je beste keuze is.
Na zoeken op Google werd het duidelijk dat die melding verholpen wordt door de telefoon te voorzien van een simkaart. Heb ik gedaan. Maar nu...quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het tweede probleem is dat ik geen applicaties kan installen door middel van Marketplace. Wanneer ik een aankoop confirm, verschijnt deze melding: "This item is not available from the Marketplace catalog'. (Ik ben aangemeld met een geldig Hotmail-account.) Enig idee wat er aan de hand is?
in Mango kun je in settings accounts filteren voor de people hub...geen idee of dat eerder ook al kon eigenlijkquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Thanks! Heb vandaag de Omnia 7 gehaald. Werkt lekker vloeiend, WP7 is basic/kaal en dat bevalt me wel.
Maar... er is een maar! Aanmelden met een Live ID wil me niet zo goed lukken. Ik heb mijn Gmail-account gekoppeld aan Windows Live en kan er dus mee inloggen. Lukt zowel in de browser (Hotmail bijvoorbeeld) en in de standalone Zune-app. Maar het wil maar niet lukken op de telefoon. Attention required. Blijkbaar klopt mijn wachtwoord niet of zo. Maar, wanneer ik Games open, zie ik mijn Xbox Live-gamertag (gekoppeld aan mijn Windows Live ID en dus mijn Gmail-account) wel op het scherm. Bepaalde gegevens worden wel gesynchroniseerd, maar ik krijg telkens een (fout)melding in 'email & accounts'.
Het tweede probleem is dat ik geen applicaties kan installen door middel van Marketplace. Wanneer ik een aankoop confirm, verschijnt deze melding: "This item is not available from the Marketplace catalog'. (Ik ben aangemeld met een geldig Hotmail-account.) Enig idee wat er aan de hand is?
Het derde punt is dat ik niet kan kiezen welke contacten ik wél wil syncen. Wanneer ik aangemeld ben met mijn Hotmail-account, worden al mijn Hotmail-contacten getoond in People. IK WIL DAT NIET. Waar kan ik dat uitzetten?.
Mango is voor zover ik zie nog niet (officieel) uit voor Omnia 7.quote:Op zondag 4 september 2011 01:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in Mango kun je in settings accounts filteren voor de people hub...geen idee of dat eerder ook al kon eigenlijk
people hub, onderin drie puntjes klikken, settings...
scherm is top !quote:Op zondag 4 september 2011 14:55 schreef YuriGagarin het volgende:
Maar het installeren gaat heel makkelijk, op tweakers staat een goede handleiding die ik al eerder heb gepost. Maar het is sowieso nog maar 2 weken wachten op Mango, mochten de geruchten kloppen.
Verder al positieve ervaringen over de Omnia 7?
Gelukkig maar, zou een beetje slecht zijn als ie dat wel nog deedquote:Op zondag 4 september 2011 14:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
scherm is top !En hij is lekker snel met apps (en ook de games)
En mango final doet het heel goed bij mij. Beter dan de beta's, daarbij had ik nog wel eens spontane reboots. Met de final niet meer gezien.
aahh eindelijk! inderdaad hehequote:Op zondag 11 september 2011 14:22 schreef YuriGagarin het volgende:
In de Windows Phone Podcast is het dus gezegd, Mango volgende week. Kan koekjesmonsterr dan eindelijk msn'nen op haar telefoon.
http://www.wphome.nl/2011(...)-phone-mango-update/
Met Zune.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:28 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Hoe krijg je ook al weer dingen van je pc op je telefoon?
Ik weet niet meer hoe ik dat deed en wil wat hardloop liedjes er op zetten, zodat ik zo meteen kan hardlopen (met evy ;-) )
Ja en zune werkt dus niet. Hij geeft dood leuk aan sleep hier je documenten heen om te synchroniseren met de telefoon maar dat doet hij niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met Zune.
WP7 niet kunnen mounten als disk drive op Windows 7..
Geen file explorer op WP7..
Plaatjes niet kunnen delen via Bluetooth..
De bar aan de bovenkant (signaalsterkte, mobiel internet, wifi, wel/geen vibratie, batterij-indicator, weergavet tijd) zijn niet de hele tijd zichtbaar op het scherm. Nee, ze verdwijnen na een aantal seconden van het scherm en je kunt ze alleen zien door op die bar te klikken..
Even ervoor zorgen dat de mobiele lay-out van de forum wordt getoond op de Omnia 7, de oude oranje lay-out is te kaal (en lelijk).
En allerlei kleine ergernissen (lange namen in de contactpersonenlijst zijn niet zichtbaar in hun geheel, alleen door de naam te selecteren kun je de gehele naam zien).
twitter:WhatsApp twitterde op dinsdag 13-09-2011 om 20:32:52Did you know that mangoes account for approximately half of all tropical fruits produced worldwide? reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |