Monster is geen voedingssupplement.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:05 schreef V1z0R het volgende:
Thx loveli, zal daar wel even rondkijken/vragen! Merk wel dat op dagen met een blik monster m'n prestaties beter zijn alleen of dat nou aan de extra b-vitamines of aan suikers ligt weet ik niet...
Proeven. Als 'ie bedorven is raak je zo nog 2 kilo kwijt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:06 schreef Syrena het volgende:
Ik ben ook weer een beetje kwijtVan 64 naar 62.9
En dat alleen omdat ik van het weekend niet bij mijn Mutti heb gegeten
![]()
Vraag, ik heb nog een halve bol mozarella liggen, bijna 2 weken geleden gekocht. Hij heeft al die tijd in een curverbakje gezeten in zijn eigen vocht. Zou ik die vavanond nog kunnen gebruiken?? Ik zag gisteravond geen schimmels en rook ook niks raars.
Goeiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Proeven. Als 'ie bedorven is raak je zo nog 2 kilo kwijt.
AH => danerole pizzadeeg. Hoewel ik tegen dat spul ben als je gevoelige darmen hebt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Goeie![]()
Dan zoek ik nu alleen nog een pizzadeegrecept voor 1 persoon
Weet ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Monster is geen voedingssupplement.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weet ikAlleen is het zo makkelijk...
Misschien maar is eens opzoek naar info over supplementen voor bij m'n training.
Ja, dat laatste weet ik. Maar dan krijg ik gelijk allerlei angsten en zulks dat ik in een vervroegde overgang ben ofzo. Ik ben altijd erg goed in beren op de weg zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:56 schreef progje het volgende:
[..]
toen ik een tijd lang erg veel stress / ellende op mijn werk had, heb ik ook zoiets mee gemaakt.
Ik werd dan 's nachts wakker werd opeens helemaal beroerd en begon echt heel erg te zweten.
Het zweet liep in straaltjes van mijn lichaam af....
Maar ik begreep dat Mirena er bijna uit gaat? Veel zweten kan ook heel erg goed hormonaal zijn...
is het normaal op de werkvloer om bij de supervisor te gaan klagen? Ik zou me echt zwaar genaaid voelen. Als je een probleem met me hebt moet je het tegen mij zeggen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
zo, *schouderklopje*
had vrijdag functioneringsgesprek waaruit bleek dat het dinsdagteam het idee had dat ik 'niet zoveel deed'. maar dat hadden ze tegen de supervisor gezegd, en niet tegen mij..
Dus toen zaten ze 'we willen wel bemiddelen en om de tafel gaan zitten enzo'. Dus ik 'nou, dat los ik zelf wel op, daar is geen gedoe voor nodig'
en dat heb ik vanochtend gedaan en alles is in orde![]()
![]()
En het ging zo goed met m'n eens/is de laatste tijdquote:
snap ik heel erg goed.. maar ik denk dat je je daarover echt geen zorgen hoeft te makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat laatste weet ik. Maar dan krijg ik gelijk allerlei angsten en zulks dat ik in een vervroegde overgang ben ofzo. Ik ben altijd erg goed in beren op de weg zien.
ja, maar daarom heb ik ook weer een plusje gehaald bij de supervisor en de teamleiderquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is het normaal op de werkvloer om bij de supervisor te gaan klagen? Ik zou me echt zwaar genaaid voelen. Als je een probleem met me hebt moet je het tegen mij zeggen.
No pain, no gain.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En het ging zo goed met m'n eens/is de laatste tijd
Altijd vol van info die BB-topics, maar wat een leeswerk...
No-hassle-Mo!
de dagen dat ik reis eet ik ook altijd belachelijk slecht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:26 schreef Perruche het volgende:
Lijstje gisteren
O: 2x beschuit, 2 stukjes stokbrood (hagelslag/kaas/boter, niet tegelijk)
T: halve banaan, halve hema hotdog
L: tosti cheddar/ham, 200 gr fruitsalade, zakje ovenzoutjes (echt mini mini)
T: 3 chocokoekjes, klein zakje chips
D: salade met kip
T: fruitsapje
Voor een dag met reizen en vliegen.... ach
Vandaag even compenseren.... planning:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de dagen dat ik reis eet ik ook altijd belachelijk slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |