Nee ik weet zeker dat het niet zo iets is geweest. Ben namelijk nooit dronken en met het opzeggen van het abonnement zei die gozer nog dat ik wel heel veel belminuten over had.quote:
Autistquote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef 1517 het volgende:
[..]
Nee ik weet zeker dat het niet zo iets is geweest. Ben namelijk nooit dronken en met het opzeggen van het abonnement zei die gozer nog dat ik wel heel veel belminuten over had.
Ik weet niet zeker of het een autist was.quote:
Holy shit, nu je het zegt. Ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:59 schreef Gravedigger het volgende:
Heb je van je opzegging een schriftelijke bevestiging gekregen?
Waar kun je dat dan zien? Want mijn my-tmobile is totaal anders nu ik pre-paid ben.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Kevin_NL het volgende:
Dat is nog eens andere koek dan een een contract dat verdwenen is, maar je kan toch factuurspecificaties zien op t-mobile.nl? Ik kan bij mijn oude iPhone abbo tot nog 6 maanden na afsluiting alle facturen nog bekijken op my t-mobile.
Eehm, heb je een nummer wat ik gratis kan bellen van uit het buitenland.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Bel dan gewoon de klantenservice.
112quote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef 1517 het volgende:
Eehm, heb je een nummer wat ik gratis kan bellen van uit het buitenland.
Het maakt jou blijkbaar niet uit of er geld afgeschreven is, omdat je te moeilijk bent om het alleen maar te proberenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het een autist was.
[..]
Holy shit, nu je het zegt. Ik weet het niet zeker.
[..]
Waar kun je dat dan zien? Want mijn my-tmobile is totaal anders nu ik pre-paid ben.
[..]
Wat ben jij gierigquote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef 1517 het volgende:
????quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Het maakt jou blijkbaar niet uit of er geld afgeschreven is, omdat je te moeilijk bent om het alleen maar te proberen
Dan bel je toch even met een vaste lijn ofzoquote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef 1517 het volgende:
[..]
????
Ik heb een vraag over mijn abonnement en als abonnementhouder kun je gratis bellen naar T-Mobile vandaar zoek ik een gratis nummer. Is dat zo vreemd?
Heb nu geen beltegoed op mijn buitenlandse nummer. Kan morgen pas weer up-toppen.
Ik heb geen vaste lijn. Als ik de mogelijkheid had om contact te leggen met de klantenservice had ik dat al lang gedaanquote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dan bel je toch even met een vaste lijn ofzoje maakt het jezelf alleen maar moeilijker.
Tja dan houdt het op hè.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste lijn. Als ik de mogelijkheid had om contact te leggen met de klantenservice had ik dat al lang gedaan
Meer een tijdelijke onderbreking morgen gaat het verder.quote:
Houdt ons op de hoogte!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:39 schreef 1517 het volgende:
[..]
Meer een tijdelijke onderbreking morgen gaat het verder.
Maak dan niet zo'n kanker topic als dit als je toch weet dat het niks bijdraagt aan de huidige situatiequote:Op maandag 14 februari 2011 20:39 schreef 1517 het volgende:
[..]
Meer een tijdelijke onderbreking morgen gaat het verder.
Ik heb het in het rood aangegeven op deze paint. De tab "Facturen" bovenaan werkt inderdaad stom genoeg niet meer, maar de link rechtsonder zoals aangegeven op de paint werkt nog wel.quote:[..]
Waar kun je dat dan zien? Want mijn my-tmobile is totaal anders nu ik pre-paid ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |