Hij was het dus welquote:
Was hij benieuwd naar je reactie ofzo waardoor hij het anoniem deed?quote:
Hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef Etcetera het volgende:
Nee hij vindt het ontzettend leuk om mij nieuwsgierig te makenEn dat is 'm wel gelukt ja
Jij bent pas jarig geweest, dus dat maakt niet uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Ik verwacht(te) ook geen post vandaag.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jij bent pas jarig geweest, dus dat maakt niet uit.
Awwwquote:Op maandag 14 februari 2011 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht(te) ook geen post vandaag.
Hopelijk woensdag of donderdag en anders uiterlijk vrijdag wel.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:56 schreef Lithia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:01 schreef Lithia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Hallo, je bent een mens. Die mogen fouten makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:54 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij is mijn beoordelaar van scriptie beetje pissig op me. Ik had per ongeluk, zonder mij van enig kwaad bewust te zijn, mijn stuk in 2 postvakjes gedaan ipv alle twee in haar postvakje. Het 2e postvakje was van beoordelaar 2 maar die heeft blijkbaar geen eigen postvakje. Nah ja, stom gedoe iig.
En gister beetje boos mailtje van haar gehad omdat het nu veel moeite had gekost om dat 2e exemplaar in bezit te krijgen. Ik durfde amper meer iets terug te mailen van excuses enzo.
Ze haat me.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Hallo, je bent een mens. Die mogen fouten maken![]()
Maar zo wordt je wel erg onzeker
Oh dat zou echt iemand voor mij zijn om als beoordelaar te hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze haat me.Ik heb vannacht zelfs over haar gedroomd.
Nee, ze was echt pissig. O.a. dat ik mij aan de afspraken had moeten houden, dat het altijd hetzelfde is met afstudeerstudenten etc. etc. etc. In het mailtje kon niet eens een openings -en afsluitingsgroet vanaf.
Haha, had ik ook kunnen doen. Maar ik moet haar natuurlijk nog wel aan mijn kant houden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat zou echt iemand voor mij zijn om als beoordelaar te hebben.
Mijn mailtje zou beginnen met iets als "Allereerst een hele goede morgen", en dan eindigen met "hele vriendelijke groeten terug,
<naam> "
![]()
Ik snap het, maar ik kan dat soort mensen gewoon niet uitstaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, had ik ook kunnen doen. Maar ik moet haar natuurlijk nog wel aan mijn kant houden.
Dus wel gemaild (voor de zekerheid 24 uur na haar mailtje), met inderdaad een goedemorgen en een vriendelijk groet. Ohja, en toch maar een excuses voor de fout die ik had gemaakt.
Ik ook niet hoor. Maar het was gewoon vervelend dat het feitelijk mijn schuld was. Vreemde was wel dat er bij de receptie in het grote boek toch staan dat beoordelaar 2 een postvakje heeft. Met die gedachten heb ik het 2e exemplaar daar in gedaan. Het blijkt dat dit postvak van het secretariaat van die afdeling is. Beide beoordelaars kunnen daar helemaal niet in. Maar ja, ik kon onmogelijk zeggen dat ik compleet de afspraak vergeten was dat beide exemplaren in 1 postvak horen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik snap het, maar ik kan dat soort mensen gewoon niet uitstaan
Och, zo erg is het ook allemaal niet. Maar ze vond het iig niet tof dat ik een afspraak niet nagekomen was (al waren er tegenstrijdige signalen met het postvak) en zij moeite heeft moeten doen mijn 2e exemplaar te pakken te krijgen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:33 schreef Yesse het volgende:
Als het zo door blijft gaan zou ik naar de examencommissie stappen dat er wellicht een onwerkbare situatie is ontstaan. Niet geschoten is altijd mis. Misschien krijg je wel een andere begeleider.
Ach, ze heeft het 2e exemplaar dus ze kan beoordelenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar het was gewoon vervelend dat het feitelijk mijn schuld was. Vreemde was wel dat er bij de receptie in het grote boek toch staan dat beoordelaar 2 een postvakje heeft. Met die gedachten heb ik het 2e exemplaar daar in gedaan. Het blijkt dat dit postvak van het secretariaat van die afdeling is. Beide beoordelaars kunnen daar helemaal niet in. Maar ja, ik kon onmogelijk zeggen dat ik compleet de afspraak vergeten was dat beide exemplaren in 1 postvak horen.![]()
Dat staat ook zo laks.
Moet ze dan maar doen. Ik ben toch eerlijk? Ze ziet dus ook staan dat ik het niet expres fout gedaan heb.quote:
Ja precies, dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, ze heeft het 2e exemplaar dus ze kan beoordelen
Kan je dan niet liever zorgen dat er meer klanten komen ipv te fokken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:37 schreef ArnosL het volgende:
Ik zal hier ook wel eens te vinden zijn denk ik. Vorige week is mijn laatste half jaar stage begonnen. Voor een bedrijf mag ik een outlet draaiende houden. Het loopt alleen nog niet heel erg best, maargoed. Vanmorgen welgeteld 1 klant gehad. Dus in de tussentijd maar een beetje fokken en schoolopdrachten makenEn een beetje marketing regelen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:44 schreef Yesse het volgende:
Wehehe net een messageboard opgericht voor mijn jaargenoten (BB) zodat we met elkaar problemen en vragen kunnen delen en wat onzin kunnen delen. Ik blijf goed in het soggen met semi-handige dingen
Ik wilde eerst zeggen 'dit krijg je als je koffie drinktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:37 schreef Milou__ het volgende:
Een andere stagiair mocht naar huis toe omdat hij zijn koffie over zijn laptop heeft laten vallen. Z'm Laptop wilde niet meer aan
quote:
Dat kost je dan wel een laptopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen 'dit krijg je als je koffie drinkt', maar het kan ook positief zijn als hij toch geen zin had in stage vandaag.
We moeten even een prijssie gaan afsprekenquote:
Ik dacht dat hij financieel ondersteund werd ofzo, weet ik veel.quote:
Ja! Ik beleg voor morgenavond na DWDD even een vergadering met de Hugenoot van hiernaastquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We moeten even een prijssie gaan afspreken
Zal ik dan ook maar een molentje, de tamper, en meer dingen erbij doen? Aangezien onze spullen dan niet meer passen op de nieuwe machine
Check!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Ik beleg voor morgenavond na DWDD even een vergadering met de Hugenoot van hiernaast
Joepie!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Check!
Reparatie was uiteindelijk ¤135,- daarbij heb je nog eens 3 maanden garantie gekregen erbij
Uuh, hoezo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef Lithia het volgende:
Heyhey, Bart, is thee roken schadelijk?
Nee joh!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef Lithia het volgende:
Heyhey, Bart, is thee roken schadelijk?
Ach drie maanden garantie is altijd prettig mocht er iets fout zijn!quote:
Laten we een theerook meet gaan organiseren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Thee roken schadelijk?
Nu ben ik nieuwsgierig geworden en misschien weet jij het.
Mmh, ik zou niet weten waarom het slechter zou zijn dan tabakquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Thee roken schadelijk?
Nu ben ik nieuwsgierig geworden en misschien weet jij het.
Jepsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach drie maanden garantie is altijd prettig mocht er iets fout zijn!
Hij wordt weer goed warm, net m'n fikken er al aan verbrand.quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, ik zou niet weten waarom het slechter zou zijn dan tabakPlus, er zit geen teer en nicotine in lijkt me
Aardbeienthee is wel een aanrader trouwens, ga je nog enigszins lekker van ruiken ook!
Bart keurt het goed, dus dat doen we.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Laten we een theerook meet gaan organiseren.
Dat is goed om te horen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij wordt weer goed warm, net m'n fikken er al aan verbrand.
Meh, weet je hoe kut het is om ze te bouwenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
Bart keurt het goed, dus dat doen we.
Ik weet het niet. Ik heb nog nooit gerookt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meh, weet je hoe kut het is om ze te bouwenDie thee is veel te fijn enzo
En het brandt veel te hard.
Bij dezenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb nog nooit gerookt.
quote:
Mja, die shit is wel goedkoper en als gierige Nederlander zijn er geen problemen dus.quote:
Mwa, het zal niet echt goed voor je zijn denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mja, die shit is wel goedkoper en als gierige Nederlander zijn er geen problemen dus.
Details, details.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, het zal niet echt goed voor je zijn denk ik
Ja weet ik veelquote:
True..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja weet ik veelRoken is sowieso ongezond, wat je ook rookt
Welkom trouwensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:19 schreef ArnosL het volgende:
Ik ben weer thuis gearriveerd na een reis van een kwartier, morgen is er weer een dag voor stage.
Ik heb vandaag bijna een kwartier in de file gestaan. En dat in Friesland, wat al een hele prestatie ansich isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:19 schreef ArnosL het volgende:
Ik ben weer thuis gearriveerd na een reis van een kwartier, morgen is er weer een dag voor stage.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bijna een kwartier in de file gestaan. En dat in Friesland, wat al een hele prestatie ansich is
En iedereen weer werk en ruimte op de huizenmarkt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:52 schreef PieterBas het volgende:
Uhm, volgens mij proberen elk kabinet de files op te lossen.. Ik zeg gewoon burgeroorlog, meteen 5 miljoen inwoners minder... en de wegen zijn weer vrij
Spreken we toch af, dat we de gebouwen met rust laten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:20 schreef ArnosL het volgende:
Maar met een beetje pech zijn er dan ook veel bedrijven kapot geschoten. Schieten we nog niks mee op
Chemical Warfare baby!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spreken we toch af, dat we de gebouwen met rust laten.
Kom dan langs, verdomme. Je tweelingbroer wacht op je.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:33 schreef jna het volgende:
Ik heb Friesland überhaupt nog nooit gezien, laat staan file
Nee dank je, ik eet geen katquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef Lithia het volgende:
Of langskomen omdat we een grote tuin hebben voor een BBQ/bierfeest.
Wat saaiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen is al naar bed.
Best wel inderdaad. Maar nu zijn jullie er.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Best wel inderdaad. Maar nu zijn jullie er.
Jahooeeequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Best wel inderdaad. Maar nu zijn jullie er.
Ik wel...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:33 schreef jna het volgende:
Ik heb Friesland überhaupt nog nooit gezien, laat staan file
Oh da's gewoon werkquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:07 schreef ArnosL het volgende:
Vet, waar loop je stage dan dat je dat mag doen?
quote:
Cold War Kids.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:32 schreef Yesse het volgende:
Ik luister toevallig elke dag naar 3FM :p Waar ga je foto's van maken?
Weekend ze niet!quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker bakkie leut
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
Inderdaadsers! Ik lig al een half uur te bedenken of ik nu uit m'n bed moet offffff nog ff niet. Het harde levenquote:
Ik heb straks ook nog wel college helaasquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ookAlleen wel het weekend stage lopen
Arme jongenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb straks ook nog wel college helaas
Heel hard, dat je het aankunt nog. Wil je er over praten? Ik lig ook nog heerlijk in bed, het idee om er uit te komen is nog niet eens in me opgekomenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Inderdaadsers! Ik lig al een half uur te bedenken of ik nu uit m'n bed moet offffff nog ff niet. Het harde leven
Bij mij wel, het is fucking warm in bedquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heel hard, dat je het aankunt nog. Wil je er over praten? Ik lig ook nog heerlijk in bed, het idee om er uit te komen is nog niet eens in me opgekomen
Oh. Dat is naar, dan zou ik er uit gaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij mij wel, het is fucking warm in bed
Donequote:Op woensdag 16 februari 2011 10:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Dat is naar, dan zou ik er uit gaan
* Bloempje trots isquote:
En luc dan met zn 6 uur post?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:51 schreef Lithia het volgende:
Uitslapen
Misschien moeten we de TT veranderen naar 'De uitslaap SC'.
Hij slaapt wel in het weekend uit.quote:
Dan ben ik graag bejaardquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef Bravebart het volgende:
Uitslapen is voor ambtenaren en bejaarden
Niet ambtenaar?quote:
Ik ben al op pensioen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef Bravebart het volgende:
Uitslapen is voor ambtenaren en bejaarden
Ligt in het schuurtje, rechts, op de balk. En anders ligt je deegroller nog wel in de kast.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:51 schreef Lithia het volgende:
* Lithia gaat knuppel zoeken voordat Dean thuis komt.
Hehehehe.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ligt in het schuurtje, rechts, op de balk. En anders ligt je deegroller nog wel in de kast.
Ik kan ook naar jou toe komen, maar ik denk dat mensen het verdacht vinden als ze een boze negerin met een knuppel zien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:55 schreef The_Dean het volgende:
Alleen even wachten tot kwart voor vijf, dan ben ik weer thuis
Ik zet in op jna!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:01 schreef Bloempje. het volgende:
Een gevecht! Wie zal er winnen? Weddenschappen bij mij afsluiten, ik bewaar jullie geld wel
Ik zie het al helemaal voor me, jij woest naar m toe rennen, al zwaaiend met je knuppelquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik kan ook naar jou toe komen, maar ik denk dat mensen het verdacht vinden als ze een boze negerin met een knuppel zien.
jna vecht immer mee!quote:
Al aan het vechten jonge!quote:
Ik moet toch de omgeving verkennen jonge. Vechttip 11: Maak gebruik van je omgeving.quote:
Dan ben je de uitzondering.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:24 schreef Yesse het volgende:
ik slaap nooit uit en ben semi-ambtenaar
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Net als de mensen die in de stage topic, geen stage doen.
Die zijn meer regel dan uitzonderingquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan ben je de uitzondering.
Net als de mensen die in de stage topic, geen stage doen.
en dan snel met ons geld weglopenquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:01 schreef Bloempje. het volgende:
Een gevecht! Wie zal er winnen? Weddenschappen bij mij afsluiten, ik bewaar jullie geld wel
Lijkt me heel frustrerend ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:59 schreef jna het volgende:
Ok ik word gek. Ik heb de hele (Zweedse) valentijnspuzzel uit de pers opgelost, ik moet alleen nog 1 woord voor avondmaal.
A*APE
het * staat dus nog open. HELP!
Ik denk zelf dat het gewoon een fout in de puzzel zelf is
Ik weet het niet!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:02 schreef Bravebart het volgende:
Iemand? Of zal ik het maar zeggen?
Ik gun het je hoor! Na al die moeite. Zelfs de hulp van Fok inroepen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef jna het volgende:
Als ik nu die ipad niet win mogen ze deaud!
Terecht! Ik heb hem ook maar ff ingestuurdquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef jna het volgende:
Dood aan de pers!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef jna het volgende:
Thanks!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:28 schreef Lithia het volgende:
Hele mooie foto'! Die kleuren zijn prachtig.
Ach ik vond het maar een zozo avond.quote:
Hehe nogmaals dank!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:33 schreef The_Dean het volgende:
Ja, de muziek lijkt me ook niet zo boeiend, maar de foto's zijn goed gelukt. Vind ik dan
Hehe nodig me maar uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef The_Dean het volgende:
Alles op zijn tijd! Als ik dit zo zie mag je ook wel eens langskomen bij een optreden van ons
Welterusten
Maar dan weet je dat je binnenkort nog internet krijgt :p Ik weet dat ik tot juni dit jaar het moet doen met een 2003 versie van Word. Laptop maar mee naar 't werk, maar draadloos internet hebben ze hier niet en de kabel in de laptop stoppen werkt ook niet want die hebben ze beveiligd. Ik zeg: niet heel erg extern-vriendelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:40 schreef ArnosL het volgende:
Haha, ik heb momenteel helemaal geen internet hier. Er was een pinapparaat binnen gekomen en ik had hier maar een internet kabel, dus toen moest die van de pc daar maar in. Er word er zo als het goed is een bezorgd, dus dan heb ik weer internetnu maar ff mobiel fokken
Dat was snelquote:
Regel dat dan gewoon. Hup, naar je begeleider of Koos van het secretariaat en claimen dat internet. Zeggen dat je zo niet kan werken om whatever reason.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar dan weet je dat je binnenkort nog internet krijgt :p Ik weet dat ik tot juni dit jaar het moet doen met een 2003 versie van Word. Laptop maar mee naar 't werk, maar draadloos internet hebben ze hier niet en de kabel in de laptop stoppen werkt ook niet want die hebben ze beveiligd. Ik zeg: niet heel erg extern-vriendelijk.
Dit is het antwoord dat je krijgt:quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Regel dat dan gewoon. Hup, naar je begeleider of Koos van het secretariaat en claimen dat internet. Zeggen dat je zo niet kan werken om whatever reason.
Wtfquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit is het antwoord dat je krijgt:
"Deze vraag heb ik zojuist gesteld aan een collega van werkplekondersteuning en te horen gekregen dat eea helaas niet mogelijk is!!"
Kun jij dan niet zeggen dat je je werk op deze wijze niet goed kunt doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit is het antwoord dat je krijgt:
"Deze vraag heb ik zojuist gesteld aan een collega van werkplekondersteuning en te horen gekregen dat eea helaas niet mogelijk is!!"
Die twee uitroeptekens doen het 'm ook gewoon...quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WtfWat een gare bedoening zeg, die Gemeente
Harry van de administratie geilt een beetje op uitroeptekens denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die twee uitroeptekens doen het 'm ook gewoon...
Ik heb al het een en ander geprobeerd, de virusscanner krijg ik ook gewoon niet uit dus geblokkeerde software wordt verwijderd/in quarantine gezet...quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef Bravebart het volgende:
Ik zou wel eens een half uurtje op je computer willen prutsen
Ik erger me altijd mateloos aan mensen die een overload aan uitroeptekens gebruikenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Harry van de administratie geilt een beetje op uitroeptekens denk ik
Opstarten in veilige modusquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb al het een en ander geprobeerd, de virusscanner krijg ik ook gewoon niet uit dus geblokkeerde software wordt verwijderd/in quarantine gezet...
OMG!1!!!!111 Ik ook!1!1!!1!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik erger me altijd mateloos aan mensen die een overload aan uitroeptekens gebruiken
Ik ook!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik erger me altijd mateloos aan mensen die een overload aan uitroeptekens gebruiken
quote:
quote:
Uuuh jawelquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is een netwerkcomputer die kent geen veilige modus
Gewoon als hij boot? Netwerkzooi komt pas als hij opgestart is lijkt me...quote:
Die baalt dat je 'm voor wasquote:
Herstarten op F8/DEL rammen, whatever worksquote:Waar dan?
*gaat het eens proberen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:52 schreef Etcetera het volgende:
Herstarten op F8/DEL rammen, whatever works
Wanneer?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:55 schreef Bravebart het volgende:
Hoe ben je anders ooit in veilige modus gekomen
Uuhm, ooit?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wanneer?
Werkt niet trouwens, moet nog steeds inloggen en mijn inlog pakt ie dan niet
Nerdbrillen ookquote:
quote:
'Goede cv'quote:Ondanks uw goede cv hebben wij moeten constateren dat sommige andere kandidaten meer relevante ervaring hebben.
Dat ventje met de rode truiquote:
Dat vindt Geert niet! Geert is boos!quote:
De PVV is het nu definitief kwijt, zelfs voor hun doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:33 schreef jna het volgende:
[..]
Dat vindt Geert niet! Geert is boos!
Overigens heb ik vandaag hardop gelachen in de trein toen ik las dat de PVV geen buitenlandse dieren meer in de Nederlandse natuur wilt hebbenEigen dieren eerst!
Was dat serieus bedoeld?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:33 schreef jna het volgende:
[..]
Dat vindt Geert niet! Geert is boos!
Overigens heb ik vandaag hardop gelachen in de trein toen ik las dat de PVV geen buitenlandse dieren meer in de Nederlandse natuur wilt hebbenEigen dieren eerst!
Dan zijn ze echt doorgeschoten...quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:40 schreef jna het volgende:
[..]
Nouja, ik las het als serieus bericht. Dus ik denk het wel ja
Dat vraag je je nog af bij de PVV?quote:
Ik vond het wel humor. Helaas bedoelden ze het niet zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat vraag je je nog af bij de PVV?
Goede reden welquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:41 schreef jna het volgende:
De Gelderse PVV vindt dat "geïmporteerde exotische" dieren niet in de natuur thuishoren. Daarom moeten de Schotse hooglanders en konikspaarden worden verwijderd uit Gelderland.
Olof Wullink, nummer vier op de Gelderse PVV-lijst, zei tegenover Omroep Gelderland dat de Schotse hooglanders beter in Schotland kunnen blijven en de konikspaarden in Polen "en hier hoort onze eigen natuur".
Natuurmonumenten noemt het idee donderdag "absurd". De dieren spelen volgens de organisatie een belangrijke rol in de Gelderse natuur, omdat de Nederlandse 'oergrazers' zijn uitgestorven.
Gewoon met random andere grazers? Het is natuurlijk totale onzin dat alleen oergrazers dat kunnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe wil je anders de natuur goed houden?
Daarom zegt natuurmonumenten ook dat het idee van de PVV achterlijk is. Er zijn geen 'oergrazers' meer dus zijn die Schotten/Polen lekker handigquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon met random andere grazers? Het is natuurlijk totale onzin dat alleen oergrazers dat kunnen
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:01 schreef jna het volgende:
Nee het verpest het landschap. Die Poolse paarden metselen overal muurtjes
Wij hebben hele mooie warme Kramtried truien te koopquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:56 schreef Bravebart het volgende:
Nondeju, zo zonder zon is het toch wel gelijk een graad of 10 kouder, qua gevoelstemperatuur![]()
En ze zijn suuuper zacht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij hebben hele mooie warme Kramtried truien te koop
Dat kan met elke truiquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
En ze zijn suuuper zacht.
Je kan het zelfs buiten dragen zonder jas.
[/spam]
Nee, anders had ik het niet gezegd.quote:
Thanks, maar ik heb een jasquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij hebben hele mooie warme Kramtried truien te koop
We zijn niet Fransquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:42 schreef Etcetera het volgende:
zeg, Kramtried moet ook aan een .fr domein als dat mogelijk wordt he
- Edit: oh dat kán zelfs al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |