Hij was het dus welquote:
Was hij benieuwd naar je reactie ofzo waardoor hij het anoniem deed?quote:
Hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef Etcetera het volgende:
Nee hij vindt het ontzettend leuk om mij nieuwsgierig te makenEn dat is 'm wel gelukt ja
Jij bent pas jarig geweest, dus dat maakt niet uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Ik verwacht(te) ook geen post vandaag.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jij bent pas jarig geweest, dus dat maakt niet uit.
Awwwquote:Op maandag 14 februari 2011 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht(te) ook geen post vandaag.
Hopelijk woensdag of donderdag en anders uiterlijk vrijdag wel.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:56 schreef Lithia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:01 schreef Lithia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Hallo, je bent een mens. Die mogen fouten makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:54 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij is mijn beoordelaar van scriptie beetje pissig op me. Ik had per ongeluk, zonder mij van enig kwaad bewust te zijn, mijn stuk in 2 postvakjes gedaan ipv alle twee in haar postvakje. Het 2e postvakje was van beoordelaar 2 maar die heeft blijkbaar geen eigen postvakje. Nah ja, stom gedoe iig.
En gister beetje boos mailtje van haar gehad omdat het nu veel moeite had gekost om dat 2e exemplaar in bezit te krijgen. Ik durfde amper meer iets terug te mailen van excuses enzo.
Ze haat me.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Hallo, je bent een mens. Die mogen fouten maken![]()
Maar zo wordt je wel erg onzeker
Oh dat zou echt iemand voor mij zijn om als beoordelaar te hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze haat me.Ik heb vannacht zelfs over haar gedroomd.
Nee, ze was echt pissig. O.a. dat ik mij aan de afspraken had moeten houden, dat het altijd hetzelfde is met afstudeerstudenten etc. etc. etc. In het mailtje kon niet eens een openings -en afsluitingsgroet vanaf.
Haha, had ik ook kunnen doen. Maar ik moet haar natuurlijk nog wel aan mijn kant houden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat zou echt iemand voor mij zijn om als beoordelaar te hebben.
Mijn mailtje zou beginnen met iets als "Allereerst een hele goede morgen", en dan eindigen met "hele vriendelijke groeten terug,
<naam> "
![]()
Ik snap het, maar ik kan dat soort mensen gewoon niet uitstaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, had ik ook kunnen doen. Maar ik moet haar natuurlijk nog wel aan mijn kant houden.
Dus wel gemaild (voor de zekerheid 24 uur na haar mailtje), met inderdaad een goedemorgen en een vriendelijk groet. Ohja, en toch maar een excuses voor de fout die ik had gemaakt.
Ik ook niet hoor. Maar het was gewoon vervelend dat het feitelijk mijn schuld was. Vreemde was wel dat er bij de receptie in het grote boek toch staan dat beoordelaar 2 een postvakje heeft. Met die gedachten heb ik het 2e exemplaar daar in gedaan. Het blijkt dat dit postvak van het secretariaat van die afdeling is. Beide beoordelaars kunnen daar helemaal niet in. Maar ja, ik kon onmogelijk zeggen dat ik compleet de afspraak vergeten was dat beide exemplaren in 1 postvak horen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik snap het, maar ik kan dat soort mensen gewoon niet uitstaan
Och, zo erg is het ook allemaal niet. Maar ze vond het iig niet tof dat ik een afspraak niet nagekomen was (al waren er tegenstrijdige signalen met het postvak) en zij moeite heeft moeten doen mijn 2e exemplaar te pakken te krijgen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:33 schreef Yesse het volgende:
Als het zo door blijft gaan zou ik naar de examencommissie stappen dat er wellicht een onwerkbare situatie is ontstaan. Niet geschoten is altijd mis. Misschien krijg je wel een andere begeleider.
Ach, ze heeft het 2e exemplaar dus ze kan beoordelenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar het was gewoon vervelend dat het feitelijk mijn schuld was. Vreemde was wel dat er bij de receptie in het grote boek toch staan dat beoordelaar 2 een postvakje heeft. Met die gedachten heb ik het 2e exemplaar daar in gedaan. Het blijkt dat dit postvak van het secretariaat van die afdeling is. Beide beoordelaars kunnen daar helemaal niet in. Maar ja, ik kon onmogelijk zeggen dat ik compleet de afspraak vergeten was dat beide exemplaren in 1 postvak horen.![]()
Dat staat ook zo laks.
Moet ze dan maar doen. Ik ben toch eerlijk? Ze ziet dus ook staan dat ik het niet expres fout gedaan heb.quote:
Ja precies, dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, ze heeft het 2e exemplaar dus ze kan beoordelen
Kan je dan niet liever zorgen dat er meer klanten komen ipv te fokken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:37 schreef ArnosL het volgende:
Ik zal hier ook wel eens te vinden zijn denk ik. Vorige week is mijn laatste half jaar stage begonnen. Voor een bedrijf mag ik een outlet draaiende houden. Het loopt alleen nog niet heel erg best, maargoed. Vanmorgen welgeteld 1 klant gehad. Dus in de tussentijd maar een beetje fokken en schoolopdrachten makenEn een beetje marketing regelen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:44 schreef Yesse het volgende:
Wehehe net een messageboard opgericht voor mijn jaargenoten (BB) zodat we met elkaar problemen en vragen kunnen delen en wat onzin kunnen delen. Ik blijf goed in het soggen met semi-handige dingen
Ik wilde eerst zeggen 'dit krijg je als je koffie drinktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:37 schreef Milou__ het volgende:
Een andere stagiair mocht naar huis toe omdat hij zijn koffie over zijn laptop heeft laten vallen. Z'm Laptop wilde niet meer aan
quote:
Dat kost je dan wel een laptopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen 'dit krijg je als je koffie drinkt', maar het kan ook positief zijn als hij toch geen zin had in stage vandaag.
We moeten even een prijssie gaan afsprekenquote:
Ik dacht dat hij financieel ondersteund werd ofzo, weet ik veel.quote:
Ja! Ik beleg voor morgenavond na DWDD even een vergadering met de Hugenoot van hiernaastquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We moeten even een prijssie gaan afspreken
Zal ik dan ook maar een molentje, de tamper, en meer dingen erbij doen? Aangezien onze spullen dan niet meer passen op de nieuwe machine
Check!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Ik beleg voor morgenavond na DWDD even een vergadering met de Hugenoot van hiernaast
Joepie!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Check!
Reparatie was uiteindelijk ¤135,- daarbij heb je nog eens 3 maanden garantie gekregen erbij
Uuh, hoezo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef Lithia het volgende:
Heyhey, Bart, is thee roken schadelijk?
Nee joh!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef Lithia het volgende:
Heyhey, Bart, is thee roken schadelijk?
Ach drie maanden garantie is altijd prettig mocht er iets fout zijn!quote:
Laten we een theerook meet gaan organiseren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Thee roken schadelijk?
Nu ben ik nieuwsgierig geworden en misschien weet jij het.
Mmh, ik zou niet weten waarom het slechter zou zijn dan tabakquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Thee roken schadelijk?
Nu ben ik nieuwsgierig geworden en misschien weet jij het.
Jepsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach drie maanden garantie is altijd prettig mocht er iets fout zijn!
Hij wordt weer goed warm, net m'n fikken er al aan verbrand.quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, ik zou niet weten waarom het slechter zou zijn dan tabakPlus, er zit geen teer en nicotine in lijkt me
Aardbeienthee is wel een aanrader trouwens, ga je nog enigszins lekker van ruiken ook!
Bart keurt het goed, dus dat doen we.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Laten we een theerook meet gaan organiseren.
Dat is goed om te horen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij wordt weer goed warm, net m'n fikken er al aan verbrand.
Meh, weet je hoe kut het is om ze te bouwenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
Bart keurt het goed, dus dat doen we.
Ik weet het niet. Ik heb nog nooit gerookt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meh, weet je hoe kut het is om ze te bouwenDie thee is veel te fijn enzo
En het brandt veel te hard.
Bij dezenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb nog nooit gerookt.
quote:
Mja, die shit is wel goedkoper en als gierige Nederlander zijn er geen problemen dus.quote:
Mwa, het zal niet echt goed voor je zijn denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mja, die shit is wel goedkoper en als gierige Nederlander zijn er geen problemen dus.
Details, details.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, het zal niet echt goed voor je zijn denk ik
Ja weet ik veelquote:
True..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja weet ik veelRoken is sowieso ongezond, wat je ook rookt
Welkom trouwensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:19 schreef ArnosL het volgende:
Ik ben weer thuis gearriveerd na een reis van een kwartier, morgen is er weer een dag voor stage.
Ik heb vandaag bijna een kwartier in de file gestaan. En dat in Friesland, wat al een hele prestatie ansich isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:19 schreef ArnosL het volgende:
Ik ben weer thuis gearriveerd na een reis van een kwartier, morgen is er weer een dag voor stage.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bijna een kwartier in de file gestaan. En dat in Friesland, wat al een hele prestatie ansich is
En iedereen weer werk en ruimte op de huizenmarkt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:52 schreef PieterBas het volgende:
Uhm, volgens mij proberen elk kabinet de files op te lossen.. Ik zeg gewoon burgeroorlog, meteen 5 miljoen inwoners minder... en de wegen zijn weer vrij
Spreken we toch af, dat we de gebouwen met rust laten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:20 schreef ArnosL het volgende:
Maar met een beetje pech zijn er dan ook veel bedrijven kapot geschoten. Schieten we nog niks mee op
Chemical Warfare baby!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spreken we toch af, dat we de gebouwen met rust laten.
Kom dan langs, verdomme. Je tweelingbroer wacht op je.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:33 schreef jna het volgende:
Ik heb Friesland überhaupt nog nooit gezien, laat staan file
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |