Skattie, ze doen bijna niks anders. Ik ga even Net 5 kijken.quote:
Vanaf vrijdag.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef cptmarco het volgende:
wanneer zijn ze eigenlijk het huis in gegaan...? hoeveel dagen zitten ze er al?
vrijdagavondquote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef cptmarco het volgende:
wanneer zijn ze eigenlijk het huis in gegaan...? hoeveel dagen zitten ze er al?
Inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef diditje64 het volgende:
dan kun je beter nu naar tv hebben gekeken als je tieten wou zien ;-)
Heb je tips???quote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie lezen de bewoners topics helemaal niet hè?
jij wel dan ?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie lezen de bewoners topics helemaal niet hè?
Gtst is toch niets aanquote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef diditje64 het volgende:
wat moet ik nu op tv duurt de uitzending tot half 9 en mijn GTST dan. die kan ik natuurlijk wel morgen vroeg kijken maar wie weet gebeurt er dan iets leuks op de streams![]()
Nou... Áls ik al GTST kijk, heb ik het idee dat ik het zelf geschreven heb. Dat zal ik hierbij wel niet zo snel hebbenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Ik weet niet of er veel verschil zit in het niveau tussen GTST en SST
ooit van opnemen gehoord ?quote:wat moet ik nu op tv duurt de uitzending tot half 9 en mijn GTST dan. die kan ik natuurlijk wel morgen vroeg kijken maar wie weet gebeurt er dan iets leuks op de streams
Ja maar als ze dan het opgenomen programma gaat kijken mist ze misschien ook weer watquote:
Gaan al die negertjes wel dood, maar goed.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef iBenny het volgende:
je kunt heel afrika voeren met spul dat ze op hun gezicht smeren
dat getutquote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef iBenny het volgende:
je kunt heel afrika voeren met spul dat ze op hun gezicht smeren
beetje overdrevenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef Lutte het volgende:
Ze lopen zich echt al de hele dag op te maken zeg.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
De Stem: "Dames, jullie zijn er van op de hoogte dat jullie voor weken voorraad op jullie vettige bekken staan te sausen en dat dat de enige voorraad is die jullie krijgen voor 3 maanden?"
De Stem: "Dames, jullie zijn er van op de hoogte dat jullie voor weken voorraad op jullie vettige bekken staan te sausen en dat dat de enige voorraad is die jullie krijgen voor 3 maanden?"
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat getutIk zou gek worden met al die wijven in dat huis
[ afbeelding ]
Tja, keuzes maken. Kijken jullie misschien ook de updeet. zijn er twee van die dozen een vogeltje aan het zoekenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef Sliien het volgende:
[..]
Ja maar als ze dan het opgenomen programma gaat kijken mist ze misschien ook weer wat![]()
Misschien GTST morgenochtend opzetten en de streams op internet van SST aan?
Lol, ja, ik ga stuk man. Maar daar is een ander topic voorquote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Tja, keuzes maken. Kijken jullie misschien ook de updeet. zijn er twee van die dozen een vogeltje aan het zoeken
hier is het update topicquote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Tja, keuzes maken. Kijken jullie misschien ook de updeet. zijn er twee van die dozen een vogeltje aan het zoeken
sorryyyyy, lichtelijk nieuw hiero. Zit effe te kijken wat ik van vrijdag tot zondag gemist heb. Maar zal dat op het andere topic gaan melden. Heb UPC op pauze gezet, dus live kijk ik straks wel weer verderquote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Sliien het volgende:
[..]
Lol, ja, ik ga stuk man. Maar daar is een ander topic voor
Klopt... irritant gedoenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef Pizzalucht het volgende:
Ligt het aan mij of gaat de stream de hele tijd weg?
Dan krijg ik opeens een oog
Maar mijn internet kan 4 streams tegelijk niet aanquote:Op maandag 14 februari 2011 20:03 schreef diditje64 het volgende:
ik heb ook de hele tijd 2 streams op het oog misschien omdat iedereen nu in 1 ruimte is ?
Morgen even naar:quote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Ceetje.. het volgende:
wilde vanmiddag op mijn werk in de pauzeeven naar de streams op internet kijken. Heeft het baasje alles laten blokken
die doet het op me werk ook nietquote:Op maandag 14 februari 2011 20:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Morgen even naar:
http://www.spixtv.nl/
Gaan
De pagina of de filmpjes?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die doet het op me werk ook niet
geen enkele stream werkt, alles geprobeerdquote:Op maandag 14 februari 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die doet het op me werk ook niet
Nopequote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Flashbox het volgende:
Hebben jullie trouwens geluid op stream 4?
nope, en die 4e loopt ook een stukje voor hierquote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Flashbox het volgende:
er zijn meestal maar 2 streams met goed geluid vaak de stream waar de meeste close-ups zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Flashbox het volgende:
Ik heb wel een oplossing, maar is denk ik een beetje te ingewikkeld(en misschien niet eens mogelijk op je werk)quote:Op maandag 14 februari 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pagina en filmpjes
(ik werk op een bank, ze blokkeren allesiv reputatie
)
pm me maarquote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb wel een oplossing, maar is denk ik een beetje te ingewikkeld(en misschien niet eens mogelijk op je werk)
ik op een accountantskantoor, hetzelfde probleem: de reputaasie. Kan per 1-1 zelfs geen radio meer via internet luisteren. Ik blijf hier wel op de hoogtequote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb wel een oplossing, maar is denk ik een beetje te ingewikkeld(en misschien niet eens mogelijk op je werk)
ownee zelfs dat mogen wij nietquote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef Pizzalucht het volgende:
Naja, als je je proxyinstellingen in je browser kan aanpassen, dan kan ik jullie wel toegang geven tot mijn proxy
voor mij geen nut. Alles wordt vanuit een centrale vestiging geïnstalleerd door onze IT-afdeling. KUnnen zelf niks met die dingen, alleen werken. Maarja, daar zit ik daar dan ook wel voorquote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef Pizzalucht het volgende:
Naja, als je je proxyinstellingen in je browser kan aanpassen, dan kan ik jullie wel toegang geven tot mijn proxy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |