Gauw naar huis jij.quote:
Ik belde afgelopen donderdag, toen zat ik al twee weken thuis, en moest ik het nog twee weken aankijken. Volgende week donderdag dus. Maar ik moet wel morgen weer ff bellen want ik zag net dat de diclo alweer bijna op isquote:Op maandag 14 februari 2011 17:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Wanneer moet jij terug naar de dokter, als de 14 dagen om zijn en het dan niet over is of eerder ?
Same here, van kaartjes word ik echt altijd blij, en van boeken ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Mijne was per post.
Ik hou van tastbare kaarten, net als boeken.
De eerste maand mag je niet zwaar tillen om te voorkomen dat de liesslagader weer open gaat. Dan moet meteen 112 gebeld worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Hoe lang deed je vorige keer over het herstel?
Ik hoop dat ze het deze keer gewoon goed fixen
Ik ben net thuis!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:25 schreef Strega het volgende:
Ga
[..]
Gauw naar huis jij.![]()
Van trap vallen = niet leuk
Ik slaap altijd op links en dat gaat nu ook al weken niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
De eerste maand mag je niet zwaar tillen om te voorkomen dat de liesslagader weer open gaat. Dan moet meteen 112 gebeld worden.
De eerste twee weken doet het hart erg zeer waardoor slapen op je linkerzijkant gevoelig is.
Ik denk dat een heet bad juist goed is voor kneuzingen enzo, goed voor de doorbloeding.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben net thuis!Wel lief hoor, jullie bezorgdheid. Morgen lekker een dagje vrij, dus dat komt vast goed.
En ik wil wel in bad vanavond, maar zou je dan die blauwe plekken niet voelen?
Voor dat stuk chagrijn?quote:
Ja, dat dacht ik ook! Maar vanwege die blauwe plekken (één heule grote op m'n kontquote:Op maandag 14 februari 2011 17:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik denk dat een heet bad juist goed is voor kneuzingen enzo, goed voor de doorbloeding.
Q is stiekum toch een lieverd, je hele reputatie is nu bedorven hoorquote:
Heulegaar niet. Want misschien breng ik die roos straks wel rectaal in bij hemquote:Op maandag 14 februari 2011 17:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Q is stiekum toch een lieverd, je hele reputatie is nu bedorven hoor
Ik bedoel MM!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Q is stiekum toch een lieverd, je hele reputatie is nu bedorven hoor
Ik hoop dattie in je strot blijft hangenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:30 schreef oh-oh het volgende:
Qut, ik ga zo mijn kaas ui pizza in de oven mikken, spesjaal voor jou met valentijn
Oeh, lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 17:30 schreef oh-oh het volgende:
Qut, ik ga zo mijn kaas ui pizza in de oven mikken, spesjaal voor jou met valentijn
Ook niet als je rustig aan doet?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Een warm bad werkt juist heerlijk ontspannend GB!
Ik durf dr niet in omdat ik bang ben dat ik dr niet uit kom nu
Heb jij geen blauwe plekken te verzorgen ofzo?:(quote:
Ja dat snap ik maar omdat MM chagerijnig is is het des te liever van Q, dat ze nog wat koopt voor hem.quote:
En dan? Zou die je eruit helpen?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook niet als je rustig aan doet?![]()
Ik heb A. gelukkig nog
Ik zal bij elke heerlijke hap met veel liefde aan je denkenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop dattie in je strot blijft hangen
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zal bij elke heerlijke hap met veel liefde aan je denken![]()
Morgen ga ik dr nog ff drie halen, want ze zijn in de aanbieding nu![]()
Ik durfde ze net niet mee te nemen omdat ik niet zeker wist of ze wel in de vriezer zouden passen maar dat past wel
oei kinky hoor, veel plezierquote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heulegaar niet. Want misschien breng ik die roos straks wel rectaal in bij hem
Gewoon staand in en uit het bad stappen om te douchen is echt een drama elke ochtend, dus vanuit ligstand durf ik het echt niet aan nogquote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook niet als je rustig aan doet?![]()
Ik heb A. gelukkig nog
Ik hou ook van jouquote:
Kan je de Griek van gisteren niet effe bellen om je eruit te hijsen eventueelquote:Op maandag 14 februari 2011 17:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon staand in en uit het bad stappen om te douchen is echt een drama elke ochtend, dus vanuit ligstand durf ik het echt niet aan nog
Ik wist niet dat het als grapje bedoeld was, heb alleen zin in pizza nu!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb jij geen blauwe plekken te verzorgen ofzo?:(
Ja dat zou ik kunnen doen, die heeft zelfs de sleutel , maar dat vertik ik hoor, dat is zo niet sexyquote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Kan je de Griek van gisteren niet effe bellen om je eruit te hijsen eventueelen nu ga ik echt er vandoor
doei
Natuurlijk zou hij me er uit helpen! Afhankelijk van hoe stom ik er bij lig wordt er gelachen of nietquote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan? Zou die je eruit helpen?
MM zou eerst gaan staan lachen![]()
Vice versa trouwens![]()
Dat gaat ineens snel héT Leuk.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:43 schreef Qwea het volgende:
Zoveel haast hebben ze blijkbaar niet met dat pratenGeen bericht terug vooralsnog
Nou ja, hea, dan niet.
VOLGENDE WEEK DE SLEUTEL![]()
Van je kuisheidsgordel?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:43 schreef Qwea het volgende:
Zoveel haast hebben ze blijkbaar niet met dat pratenGeen bericht terug vooralsnog
Nou ja, hea, dan niet.
VOLGENDE WEEK DE SLEUTEL![]()
uhu!quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:10 schreef Pagan het volgende:
Ik zit net een vlop voor Christan te schrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Moet je zo'n ding kopen:quote:Op maandag 14 februari 2011 17:34 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon staand in en uit het bad stappen om te douchen is echt een drama elke ochtend, dus vanuit ligstand durf ik het echt niet aan nog
Nah, ik ga dr gewoon vanuit dat het nu toch echt snel over isquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet je zo'n ding kopen:
[ afbeelding ]
Blokker heeft ze volgens mij. Ik wil er ook een want met die poot van mij kom ik ook nauwelijks omhoog uit het bad
Enig zicht hoe lang je daar moet blijven?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhu!
Volgende week Donderdag!
Eerst Woensdag naar Sneek
doe mn ouders de groetenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhu!
Volgende week Donderdag!
Eerst Woensdag naar Sneek
Dan ga ik mijn best doen niet tegen de tweede aan te knallen. Gaat vast niet helpen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee das bij de derde lantaarnpaal naar links
Nou, dat is ook niet erg lief danquote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef Nonneke het volgende:
![]()
wat goed dat het kaartje vandaag aankwam oh-oh, ik moest gelijk aan je denken toen ik em zag
quote:
Ja, wil ik wel; kom er zo aan. Wel ff geduld; ik heb al pillen gedeald vandaag en zoek nu een illegale software-helerquote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef Nonneke het volgende:
wil iemand die bak met goddelijke turkse koekgebakdingetjes bij me weghalen aub
kan je hier gelijk psp meenemenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, wil ik wel; kom er zo aan. Wel ff geduld; ik heb al pillen gedeald vandaag en zoek nu een illegale software-heler
Had je die maar meegestuurdquote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef Nonneke het volgende:
wil iemand die bak met goddelijke turkse koekgebakdingetjes bij me weghalen aub
Welke, wellicht kunnen we helpen?quote:
hmmquote:
Is het van die baklava en zo?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
maar echt, ik snap niet datme daar nog in de buurt laat komen van die winkel
Ik ben bang dat het wel zal moeten, want ik heb van mijn leven nog geen illegale software gehad / gebruikt, dus ik zou niet weten waar ik het halen moestquote:
Oh, die echte lekkere kleverige...quote:Op maandag 14 februari 2011 18:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
maar echt, ik snap niet datme daar nog in de buurt laat komen van die winkel
Krijg ik nu straf?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:10 schreef Muis006 het volgende:
Waar is de 2!
Goddammit Pagan!
Laf joe hoor
ook ! maar ik heb nu zo ietsquote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is het van die baklava en zo?
Dodelijk lekker dat spul ja
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, die echte lekkere kleverige...Geef hier die doos!
Welke dan?quote:
verder lezenquote:
Terug lezen!quote:
Ja, ik was te snel. Ik heb PSPquote:
Nee, verderquote:
Maandag. Over een week heb ik het al achter de rug.quote:
dat moet je die vent van je zelf laten doenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mag ik ff diegene die overhemden mét bijbehorend strijkwerk ooit heeft uitgevonden ff doodknuppelen
Ik gok zomaar dat ie al niet meer leeftquote:Op maandag 14 februari 2011 18:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mag ik ff diegene die overhemden mét bijbehorend strijkwerk ooit heeft uitgevonden ff doodknuppelen
fijn! zal aan je denken, hoop dat t snel beter gaatquote:Op maandag 14 februari 2011 18:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Maandag. Over een week heb ik het al achter de rug.
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
fijn! zal aan je denken, hoop dat t snel beter gaat
Die link naar 'download RagTime Solo' doet het nietquote:Op maandag 14 februari 2011 18:45 schreef Pagan het volgende:
Ragtime Solo is gratiez!![]()
http://handleiding.socius.be/-Desktop-Publishing-Ragtime-.html
http://download.cnet.com/Ragtime-Solo/3000-6675_4-10637507.htmlquote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die link naar 'download RagTime Solo' doet het niet
Ow, ik probeer ondertussen te koken hoor. Dus als ik even weg lijk, dan sta ik achter de pannen
Oooooooh godsgloeiende ja, die zijn echt lekkerquote:
Probeer deze eens, tussen het koken door: http://www.zdnet.nl/downl(...)SIvJik%2D1%5FXQo%3D/quote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef ElisaB het volgende:
Die link naar 'download RagTime Solo' doet het niet
Ow, ik probeer ondertussen te koken hoor. Dus als ik even weg lijk, dan sta ik achter de pannen
Die zijnquote:
jaaaaa je kent zequote:Op maandag 14 februari 2011 18:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh godsgloeiende ja, die zijn echt lekker
Spuit 11quote:Op maandag 14 februari 2011 18:55 schreef Pagan het volgende:
Of deze?
http://www.zdnet.nl/downloads/17212/ragtime-solo-versie-5-6/
Geen idee, ik wijs ook altijd maar wat aan als ik es in zo een winkel benquote:Op maandag 14 februari 2011 18:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
jaaaaa je kent ze![]()
enig idee hoe het heet ? ik vergeet het elke keer aan die knakker te vragen ik zeg altijd "en een bakje vol van die graag"
Maar ik spuit tenminste, dat zie ik jou nog niet doen.quote:
weet jij veel of ze kan squirtenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Maar ik spuit tenminste, dat zie ik jou nog niet doen.
Ik ben Q nietquote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef Pagan het volgende:
Maar ik spuit tenminste, dat zie ik jou nog niet doen.
hij moet er toch in lopenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
Pagan, ga heel hard een je denken en kaarsje branden![]()
Maar fuck, hub en overhemden strijken, dacht het ff niet, die strijkt die zooi zó dat ze nooit meer model hebben (met valse vouwen en zo)
Maar vooruit, heb er 5 gestreken net dus ben voor deze week klaar met die zooi. Wie heeft oooooooit die plooien verzonnen in die mouwen![]()
pleuriszooi
gelukkigquote:Op maandag 14 februari 2011 18:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, ik wijs ook altijd maar wat aan als ik es in zo een winkel ben
Shit ja, dat is modern en hip hè! Gelukkig komt Rewimo uit de tijd van de hunebedden.quote:
dus datquote:Op maandag 14 februari 2011 18:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij moet er toch in lopen
ik zie t probleem niet,
als t m stoort, leert ie t zich wel goed te doen
Net als jijquote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef Pagan het volgende:
Shit ja, dat is modern en hip hè! Gelukkig komt Rewimo uit de tijd van de hunebedden.
de beste reclame ooitquote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als "ben je bitch niet"?
Hij kan het wel maar doet er een uur overquote:Op maandag 14 februari 2011 18:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij moet er toch in lopen
ik zie t probleem niet,
als t m stoort, leert ie t zich wel goed te doen
HELDquote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef oh-oh het volgende:
Toen ik in de UK woonde streek ik echt wel 100 overhemden per week, minstens.
Schooluniformen![]()
Maar toen werd ik dr wel dik voor betaald
Nee dat is die oude tele2 reclame van die knul die steeds snel de telefoon opneemt en dat zijn vader dan de telefoon los van de muur schroeftquote:
laat t toch losquote:Op maandag 14 februari 2011 19:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
ja
[..]
Hij kan het wel maar doet er een uur over![]()
en hem stoort het niet, zijn baas misschien
dat zegt me niks volgens mij, does een filmpjequote:Op maandag 14 februari 2011 19:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat is die oude tele2 reclame van die knul die steeds snel de telefoon opneemt en dat zijn vader dan de telefoon los van de muur schroeft
Maar dit is een goeie tweede
Ja dat is het stommequote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat zegt me niks volgens mij, does een filmpje
Ik zeem nog liever jouw ramenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef oh-oh het volgende:
Ramen doen heb ik echt een hekel aan, maar gelukkig regent het vaak zat, dan is het de moeite niet
de mijne ook, incl de dekbedovertrekken, thee- en zakdoekenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
mijn schoonmoeder streek zelfs de washandjes en onderbroeken![]()
no way
Check!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:22 schreef Pagan het volgende:
Fuck! Kan een modje even een 2 aan het topicnummer toevoegen? Thanx!
Ik ga echt de overhemden van jouw vent niet strijken , van geen enkele ventquote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ik zeem nog liever jou ramen
Thanx.quote:
Zei ik ook ooit, maar ben na 28 jaar nog niet wijzer gewordenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga echt de overhemden van jouw vent niet strijken , van geen enkele vent![]()
Behalve als ik dr net als destijds in de UK 10 pond per uur voor krijg
Nahquote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat is het stommedie reclame is 6 jaar oud ofzo en ik kan hem niet vinden, niet op Ster en niet via Google.
De pond is geen ene fuck meer waard hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga echt de overhemden van jouw vent niet strijken , van geen enkele vent![]()
Behalve als ik dr net als destijds in de UK 10 pond per uur voor krijg
1 pond is 1.19 euroquote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
De pond is geen ene fuck meer waard hoor.
Nou dat was destijds 3,80 , in guldens, dat was goed geld , ik streek zingendquote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
De pond is geen ene fuck meer waard hoor.
Waarvoor opgegeven?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Make my day![]()
twee zwangere damesen twee dierbare buurtgenoten opgegeven.
Hoezo de één voor de ander , en dat komen ze mij nog vertellen
Ja maar ik strijk al jaren niet meer hoor, ik pleur alles in de droger en dan hang ik het op en dan is het primaquote:Op maandag 14 februari 2011 19:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Maar Oh-oh, met je poot kun je toch wel strijken
Heb geen droger maar wel een vent en die heb ik al zo lang dat ik dáár zelfs voor strijk en zoquote:Op maandag 14 februari 2011 19:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik strijk al jaren niet meer hoor, ik pleur alles in de droger en dan hang ik het op en dan is het prima
O, shit. Opgegeven als in terminaal. Nu snap ik het.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef Lottekoekkie het volgende:
De één borstkanker en de ander lymfeklierkanker.
Ik ken ze van de hondjes, ken die mensen verder enkel van gezicht. Ga je je hond uitlaten en hoor je dat...
Zó klote
Ja, heerlijk in het kwadraatquote:Op maandag 14 februari 2011 18:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh godsgloeiende ja, die zijn echt lekker
Tja, maar jij hebt alleen jezelf ermee.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
ja
[..]
Hij kan het wel maar doet er een uur over![]()
en hem stoort het niet, zijn baas misschien
Nee joh, ik háát strijken maar luf mijn hub, echt welquote:Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, maar jij hebt alleen jezelf ermee.
Gewoon alleen het voorpand strijken en hub instrueren zijn jasje aan te houdenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef Strega het volgende:
Tja, maar jij hebt alleen jezelf ermee.
t wil echt niet zeggen dat je niet van iemand houd als je niet voor m strijkt hequote:Op maandag 14 februari 2011 19:30 schreef Lottekoekkie het volgende:
ik voeg ook niet veel toe hè, i know dus hang heel de heisa maar aan de wilgen en ga mijn eigen soppie brouwen
[..]
Nee joh, ik háát strijken maar luf mijn hub, echt welDit jaar al 25 jaar getrouwd dus we kunnen elkaar wel hebben, meer dan dat, daarom tollereer is die kutoverhemden ook, die betalen mede de hypotheek
Hij en zijn collega's hebben nooit een jasje aan, veels te warmquote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gewoon alleen het voorpand strijken en hub instrueren zijn jasje aan te houden
Tropenjasje voor hem kopenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hij en zijn collega's hebben nooit een jasje aan, veels te warm
Lekker laten gaanquote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, via pb heeft ze dat ook voor elkaar gekregen, ze leurt hier op buurlink oook al weken voor verf........
Wij kijken straks seizoen 4 aflevering 5.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga dvdtje kijken tot Californication komt
Jij hebt deze toch voor je heren ?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Lekker laten gaan![]()
Ik heb er geen last van hoor
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef ElisaB het volgende:
Hebben jullie deze ook gekregen in de DM
Speciaal voor jou, een gedichtje,
In een berichtje.
Het doet zo'n pijn,
Dat ik niet bij jou kan zijn,
Ik wil al mijn liefde aan jou geven,
Voor de rest van mijn leven.
Wat ik je nog zeggen wou,
Ik hou heel veel van jou!
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef ElisaB het volgende:
In een berichtje.
Het doet zo'n pijn,
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vamp heeft geen secret Valentine
Ik hou van je hoor!
Je deed t er gewoon om.. Dat hier neerzettenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij ook al niet
Oe, ik ben speciaal
Nee, dat was oprechte en liefdevolle interessequote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef vamperotica het volgende:
Je deed t er gewoon om.. Dat hier neerzetten
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook niks gekregen
v-dag spugend overleefd dus ik ga maar op tijd slapen morgen moet ik weer vroeg op
Ehh niet echt...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij ook al niet
Oe, ik ben speciaal
Op de bank zit al veel beter dan op een bureaustoel! Heus, het gaat best wel prima, ben alleen stijf en heb last van blauwe plekken en schaafwonden. Maar ik voel me wel eens ellendiger hoor!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Moet je niet in bad of bed liggen GB?
Heb je nog veel pijn?
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op de bank zit al veel beter dan op een bureaustoel! Heus, het gaat best wel prima, ben alleen stijf en heb last van blauwe plekken en schaafwonden. Maar ik voel me wel eens ellendiger hoor!
Van de trap gevallenquote:
Uitgegleden op mijn pantoffels! Ja, en ik weet nog heel goed dat ik tijdens de val echt heel erg dacht van OMG OMG OMG, dat ging echt in een soort van slow motion! Freakyquote:Op maandag 14 februari 2011 20:43 schreef Rewimo het volgende:
Hoe kwam dat nou, gb? Mazzel dat het bij blauwe plekken is gebleven (is al vervelend genoeg natuurlijk).
oeh niet bestquote:Op maandag 14 februari 2011 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van de trap gevallen
[..]
Uitgegleden op mijn pantoffels! Ja, en ik weet nog heel goed dat ik tijdens de val echt heel erg dacht van OMG OMG OMG, dat ging echt in een soort van slow motion! Freaky
Doe die pantoffels de deur uit en koop een paar Birkenstocks, dan heb je ook warme voeten maar je glijdt niet uit.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van de trap gevallen
[..]
Uitgegleden op mijn pantoffels! Ja, en ik weet nog heel goed dat ik tijdens de val echt heel erg dacht van OMG OMG OMG, dat ging echt in een soort van slow motion! Freaky
Slipperts?!?!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe die pantoffels de deur uit en koop een paar Birkenstocks, dan heb je ook warme voeten maar je glijdt niet uit.
Nee, wat F_R zegt!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja joh, wie ziet dat nou
IJdeltuit. Ik heb tenminste geen blauwe plekken
Oh, dat ga ik dus echt niet doen!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
ik loop op roze croc slippers.
Gewoon omdat het lekker loopt en makkelijk schoon te maken is.
op birkies heb je juist meer houvast dan op gewone slippers of sloffenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef Goodbye het volgende:
Maar wat betreft dat uitglijden heb je helemaal gelijk![]()
Al ben ik niet de meest handige persoon, dus op birkenstocks kan ik vast ook nog wel van de trap pleuren
Ja! Alleen zonder squote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef ElisaB het volgende:
In een berichtje.
Het doet zo'n pijn,
Het is een absolute hit hier, nog steeds!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jij hebt deze toch voor je heren ?
[ afbeelding ]
Vinden ze dat leuk ? Mn besjes beginnen lately opeens te spelenPoes wordt 15 de andere dames 12, en zo van de een op de andere dag spelen ze
![]()
![]()
Had deze gekocht van het weekend eigenlijk voor mn kat met 3 poten, omdat ze aan 1 kant zich niet kan krabben, en over dit ding kan ze lekker schuren met die pinnenmaar nou zijn ze er allemaal helemaal weg van
![]()
[ afbeelding ]
Maar die van jou kan je daar aanklikken ofzo, kunnen ze toch allemaal een beetje tegelijk![]()
Dus ist wat ?
Oh en: Ludo.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou oke, met jou wil ik wel delen
Trio
Die slippers zijn anders dan die klompen héquote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat ga ik dus echt niet doen!
Leuk ! Dodge is er goed in ook !quote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja! Alleen zonder s
[..]
Het is een absolute hit hier, nog steeds!
En ik heb ze al vanaf het begin
Dodge is er echt meester in
Maar er is nu ook een nieuwe en die wil ik ook, kijk:
hummer haat beren, briljantquote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef senesta het volgende:
Nee, zonder lichtjes hebben we nu maar ik wil die met lampjes wel ook aanschaffen mettertijdLeuk he?
Whehe das een van Billy zn favo speeltjes, maar hij heeft m in tijgerprint!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:40 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hummer haat beren, briljant![]()
Ja echt heel leuk ! ik wil ze allemaaaaaaaaal![]()
Deze is hier ook een dikke hit, de arme giraffe![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook zo'n ding voor mijn katten!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:40 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hummer haat beren, briljant![]()
Ja echt heel leuk ! ik wil ze allemaaaaaaaaal![]()
Deze is hier ook een dikke hit, de arme giraffe![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft net zulke vlekken als ikquote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik zocht de foto's van Bil met dat ding, kwam ik dees tegen
![]()
[ afbeelding ]
Zijn die van jou ook zwart?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij heeft net zulke vlekken als ik
Nee, witquote:
Hang jij ook altijd met je hele bakkes in een yoghurtbakje?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij heeft net zulke vlekken als ik
Neequote:Op maandag 14 februari 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Hang jij ook altijd met je hele bakkes in een yoghurtbakje?
![]()
Deze zocht ik dus:
[ afbeelding ]
Alleen een lapoquote:Op maandag 14 februari 2011 22:12 schreef Oognip het volgende:
Wel saai hier zeg
heb ik vanmiddag nog iets gemist?
Ze kan al gaan hunten nuquote:
Gewoon doorposten, desnoods in je uppie, je kan hetquote:Op maandag 14 februari 2011 22:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze doet het almaar het gaat niet zo snel op deze manier
Heb je vrijdag niet gekeken?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh herhalingen van X-Factor, ff die eerste Bollywood nog es kijken
Jawel, maar ik vond haar zo leukquote:
Pfffffff die eerste die auditie deed met dat Bollywood nummer, jij hebt duidelijk niet gekeken en kijkt nu ook nietquote:
Ik kijk nu ook niet neequote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pfffffff die eerste die auditie deed met dat Bollywood nummer, jij hebt duidelijk niet gekeken en kijkt nu ook niet
Ik zeg niksquote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook niet neeMaar ik las het verkeerd, ik begreep dat er een herhaling van xfactor was maar dat je nu eerst een aflevering van 'Bollywood' ging kijken
Soms lees ik te snel, kan gewoon gebeuren oh-ohquote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg niks![]()
Ik kijk nu naar die stomme hazelip op Comedy Central die mn baas zit te bashen
Hijs dr echt helemaal leip mee met dat ding.quote:
Ik heb dr nog een overquote:Op maandag 14 februari 2011 22:41 schreef vamperotica het volgende:
Echt....Ik smeek je... geen foto's van de chineesjes meer... die zijn té cute!
Eej mister...nie zo he?!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:42 schreef asfalthooligan het volgende:
Kom vamp sneller type weet je word ook wat ouder maar toch type voor je leven
heb er maar een extra besteld voor de damesquote:Op maandag 14 februari 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs dr echt helemaal leip mee met dat ding.
En ik voelde me al zo speciaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef ElisaB het volgende:
In een berichtje.
Het doet zo'n pijn,
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:48 schreef vamperotica het volgende:
[ knip ]
Dit oogt toch heul nie oud?
Wat een charmant deekooletheequote:Op maandag 14 februari 2011 22:48 schreef vamperotica het volgende:
[ Knip ]
Dit oogt toch heul nie oud?
Geloof het wel!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef asfalthooligan het volgende:
Is dat die foto die ik ook kreeg gestuurd van jou vamp
gaarnequote:Op maandag 14 februari 2011 22:50 schreef oh-oh het volgende:
De h van de ttp was weggevallen Vamp, als ie weg moet zeg je t maar
No prob!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:50 schreef vamperotica het volgende:
Ja eeej hij moest weer weg en zulks!
Ik heb hem weg gedaanquote:Op maandag 14 februari 2011 22:50 schreef vamperotica het volgende:
Ja eeej hij moest weer weg en zulks!
Moet je 'm zelf ook nog ff weghalen mop, want anders staat ie er nog steedsquote:
De kids of de tetten?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:52 schreef Oognip het volgende:
En dat met 5 kinderen. Of zijn die niet van jou zelf?
wast ik mee bezigquote:Op maandag 14 februari 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je 'm zelf ook nog ff weghalen mop, want anders staat ie er nog steeds
alle 7 ( 5 kids en 2 tetten) puur natuur... Met een betj hulp van den push up dingessenquote:
Niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 14 februari 2011 22:53 schreef asfalthooligan het volgende:
Het is omdat ze te ver weg woont en ik niet de knapste ben anders had ik er versierd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |