Met een beetje proppen krijgen we jou toch wel in een wieg?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vet cool jij topklussert :p Ik zou het wel weten als ik lief klein en schattig was!
1,70 en 63 kg ofzo :p succesquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Met een beetje proppen krijgen we jou toch wel in een wieg?
Iemand heeft mij via PM benaderd en omdat er niet meer animo was is deze persoon de gelukkige geworden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:35 schreef Perenijsje het volgende:
Hoeveel manuren (from scratch to finish) zijn er nodig om zo'n bed te produceren? Heb je al een opdrachtgever gevonden? Het is in ieder geval een mooi gebaar en ik hoop dat de ontvang(st)er heel wat mooie dromen mag hebben in dat nieuwe nest..
Uiteraardquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:20 schreef raikoi het volgende:
Deze week start ik met het maken van een leuk peuter bedje.
Ik zal tijdens de bouw wat foto's maken en hier posten om jullie op de hoogte te houden tenminste als jullie dat leuk vinden ?
[ afbeelding ]
Deze gaat het worden alleen dan wordt het grooste deel van mdf gemaakt , dit omdat het bedje een leuke kleur gaat krijgen heb ik vernomen .
En de voorzijde wordt een soort kajuitbed idee zodat kindje lief er niet uit kan vallen![]()
gr.
LOL! Dat dacht ik nou ook!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef Perenijsje het volgende:
Ik vind een handzaag al eng, dus ik ben blij dat ik zo'n grote machine niet hoef te bedienen.
Hij is stukken veiliger als een handzaagquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef Perenijsje het volgende:
Ik vind een handzaag al eng, dus ik ben blij dat ik zo'n grote machine niet hoef te bedienen.
Ik vind alle elektrische dingen eng.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef raikoi het volgende:
[..]
Hij is stukken veiliger als een handzaag
ja en dan laten ze iemand met panische angst een electrische schuurmachine bedienenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind alle elektrische dingen eng.![]()
Leuk zo'n verslag!
Dat heb ik niet gedaan!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja en dan laten ze iemand met panische angst een electrische schuurmachine bedienen
ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan!Djennifer heeft geschuurd en ze vond het leuk.
Naja, schuren durf ik wel.
Ik heb me al weer opgegeven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ookanders kwam het niet af
Dat hoorde ik ook. Totdat ik een stuk kunststof (Was wel op een ander soort machinale cirkelzaag) tegen mijn duim aan lanceerdequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef raikoi het volgende:
[..]
Hij is stukken veiliger als een handzaag
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:30 schreef raikoi het volgende:
Kijk en voor zo'n gezichtje deed ik het , ik hoop dat ie er veel plezier en slaap uurtjes aan mag beleven.
gr rai
hij ligt nu prinsheerlijk te slapen, en over een x aantal jaar zal ook z'n kleine broertje er nog in liggenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:30 schreef raikoi het volgende:
Kijk en voor zo'n gezichtje deed ik het , ik hoop dat ie er veel plezier en slaap uurtjes aan mag beleven.
gr rai
dat is ook de reden dat ik liever niet meteen voor 'n één persoonsbed wilde gaanquote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef Ireth het volgende:
Wat lijkt ie ineens weer klein zo DJMO!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |