Gauw naar huis jij.quote:
Ik belde afgelopen donderdag, toen zat ik al twee weken thuis, en moest ik het nog twee weken aankijken. Volgende week donderdag dus. Maar ik moet wel morgen weer ff bellen want ik zag net dat de diclo alweer bijna op isquote:Op maandag 14 februari 2011 17:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Wanneer moet jij terug naar de dokter, als de 14 dagen om zijn en het dan niet over is of eerder ?
Same here, van kaartjes word ik echt altijd blij, en van boeken ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Mijne was per post.
Ik hou van tastbare kaarten, net als boeken.
De eerste maand mag je niet zwaar tillen om te voorkomen dat de liesslagader weer open gaat. Dan moet meteen 112 gebeld worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Hoe lang deed je vorige keer over het herstel?
Ik hoop dat ze het deze keer gewoon goed fixen
Ik ben net thuis!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:25 schreef Strega het volgende:
Ga
[..]
Gauw naar huis jij.![]()
Van trap vallen = niet leuk
Ik slaap altijd op links en dat gaat nu ook al weken niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
De eerste maand mag je niet zwaar tillen om te voorkomen dat de liesslagader weer open gaat. Dan moet meteen 112 gebeld worden.
De eerste twee weken doet het hart erg zeer waardoor slapen op je linkerzijkant gevoelig is.
Ik denk dat een heet bad juist goed is voor kneuzingen enzo, goed voor de doorbloeding.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben net thuis!Wel lief hoor, jullie bezorgdheid. Morgen lekker een dagje vrij, dus dat komt vast goed.
En ik wil wel in bad vanavond, maar zou je dan die blauwe plekken niet voelen?
Voor dat stuk chagrijn?quote:
Ja, dat dacht ik ook! Maar vanwege die blauwe plekken (één heule grote op m'n kontquote:Op maandag 14 februari 2011 17:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik denk dat een heet bad juist goed is voor kneuzingen enzo, goed voor de doorbloeding.
Q is stiekum toch een lieverd, je hele reputatie is nu bedorven hoorquote:
Heulegaar niet. Want misschien breng ik die roos straks wel rectaal in bij hemquote:Op maandag 14 februari 2011 17:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Q is stiekum toch een lieverd, je hele reputatie is nu bedorven hoor
Ik bedoel MM!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Q is stiekum toch een lieverd, je hele reputatie is nu bedorven hoor
Ik hoop dattie in je strot blijft hangenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:30 schreef oh-oh het volgende:
Qut, ik ga zo mijn kaas ui pizza in de oven mikken, spesjaal voor jou met valentijn
Oeh, lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 17:30 schreef oh-oh het volgende:
Qut, ik ga zo mijn kaas ui pizza in de oven mikken, spesjaal voor jou met valentijn
Ook niet als je rustig aan doet?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Een warm bad werkt juist heerlijk ontspannend GB!
Ik durf dr niet in omdat ik bang ben dat ik dr niet uit kom nu
Heb jij geen blauwe plekken te verzorgen ofzo?:(quote:
Ja dat snap ik maar omdat MM chagerijnig is is het des te liever van Q, dat ze nog wat koopt voor hem.quote:
En dan? Zou die je eruit helpen?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook niet als je rustig aan doet?![]()
Ik heb A. gelukkig nog
Ik zal bij elke heerlijke hap met veel liefde aan je denkenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop dattie in je strot blijft hangen
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zal bij elke heerlijke hap met veel liefde aan je denken![]()
Morgen ga ik dr nog ff drie halen, want ze zijn in de aanbieding nu![]()
Ik durfde ze net niet mee te nemen omdat ik niet zeker wist of ze wel in de vriezer zouden passen maar dat past wel
oei kinky hoor, veel plezierquote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heulegaar niet. Want misschien breng ik die roos straks wel rectaal in bij hem
Gewoon staand in en uit het bad stappen om te douchen is echt een drama elke ochtend, dus vanuit ligstand durf ik het echt niet aan nogquote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook niet als je rustig aan doet?![]()
Ik heb A. gelukkig nog
Ik hou ook van jouquote:
Kan je de Griek van gisteren niet effe bellen om je eruit te hijsen eventueelquote:Op maandag 14 februari 2011 17:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon staand in en uit het bad stappen om te douchen is echt een drama elke ochtend, dus vanuit ligstand durf ik het echt niet aan nog
Ik wist niet dat het als grapje bedoeld was, heb alleen zin in pizza nu!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb jij geen blauwe plekken te verzorgen ofzo?:(
Ja dat zou ik kunnen doen, die heeft zelfs de sleutel , maar dat vertik ik hoor, dat is zo niet sexyquote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Kan je de Griek van gisteren niet effe bellen om je eruit te hijsen eventueelen nu ga ik echt er vandoor
doei
Natuurlijk zou hij me er uit helpen! Afhankelijk van hoe stom ik er bij lig wordt er gelachen of nietquote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan? Zou die je eruit helpen?
MM zou eerst gaan staan lachen![]()
Vice versa trouwens![]()
Dat gaat ineens snel héT Leuk.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:43 schreef Qwea het volgende:
Zoveel haast hebben ze blijkbaar niet met dat pratenGeen bericht terug vooralsnog
Nou ja, hea, dan niet.
VOLGENDE WEEK DE SLEUTEL![]()
Van je kuisheidsgordel?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:43 schreef Qwea het volgende:
Zoveel haast hebben ze blijkbaar niet met dat pratenGeen bericht terug vooralsnog
Nou ja, hea, dan niet.
VOLGENDE WEEK DE SLEUTEL![]()
uhu!quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:10 schreef Pagan het volgende:
Ik zit net een vlop voor Christan te schrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Moet je zo'n ding kopen:quote:Op maandag 14 februari 2011 17:34 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon staand in en uit het bad stappen om te douchen is echt een drama elke ochtend, dus vanuit ligstand durf ik het echt niet aan nog
Nah, ik ga dr gewoon vanuit dat het nu toch echt snel over isquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet je zo'n ding kopen:
[ afbeelding ]
Blokker heeft ze volgens mij. Ik wil er ook een want met die poot van mij kom ik ook nauwelijks omhoog uit het bad
Enig zicht hoe lang je daar moet blijven?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhu!
Volgende week Donderdag!
Eerst Woensdag naar Sneek
doe mn ouders de groetenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhu!
Volgende week Donderdag!
Eerst Woensdag naar Sneek
Dan ga ik mijn best doen niet tegen de tweede aan te knallen. Gaat vast niet helpen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee das bij de derde lantaarnpaal naar links
Nou, dat is ook niet erg lief danquote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef Nonneke het volgende:
![]()
wat goed dat het kaartje vandaag aankwam oh-oh, ik moest gelijk aan je denken toen ik em zag
quote:
Ja, wil ik wel; kom er zo aan. Wel ff geduld; ik heb al pillen gedeald vandaag en zoek nu een illegale software-helerquote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef Nonneke het volgende:
wil iemand die bak met goddelijke turkse koekgebakdingetjes bij me weghalen aub
kan je hier gelijk psp meenemenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, wil ik wel; kom er zo aan. Wel ff geduld; ik heb al pillen gedeald vandaag en zoek nu een illegale software-heler
Had je die maar meegestuurdquote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef Nonneke het volgende:
wil iemand die bak met goddelijke turkse koekgebakdingetjes bij me weghalen aub
Welke, wellicht kunnen we helpen?quote:
hmmquote:
Is het van die baklava en zo?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
maar echt, ik snap niet datme daar nog in de buurt laat komen van die winkel
Ik ben bang dat het wel zal moeten, want ik heb van mijn leven nog geen illegale software gehad / gebruikt, dus ik zou niet weten waar ik het halen moestquote:
Oh, die echte lekkere kleverige...quote:Op maandag 14 februari 2011 18:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
maar echt, ik snap niet datme daar nog in de buurt laat komen van die winkel
Krijg ik nu straf?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:10 schreef Muis006 het volgende:
Waar is de 2!
Goddammit Pagan!
Laf joe hoor
ook ! maar ik heb nu zo ietsquote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is het van die baklava en zo?
Dodelijk lekker dat spul ja
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, die echte lekkere kleverige...Geef hier die doos!
Welke dan?quote:
verder lezenquote:
Terug lezen!quote:
Ja, ik was te snel. Ik heb PSPquote:
Nee, verderquote:
Maandag. Over een week heb ik het al achter de rug.quote:
dat moet je die vent van je zelf laten doenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mag ik ff diegene die overhemden mét bijbehorend strijkwerk ooit heeft uitgevonden ff doodknuppelen
Ik gok zomaar dat ie al niet meer leeftquote:Op maandag 14 februari 2011 18:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mag ik ff diegene die overhemden mét bijbehorend strijkwerk ooit heeft uitgevonden ff doodknuppelen
fijn! zal aan je denken, hoop dat t snel beter gaatquote:Op maandag 14 februari 2011 18:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Maandag. Over een week heb ik het al achter de rug.
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
fijn! zal aan je denken, hoop dat t snel beter gaat
Die link naar 'download RagTime Solo' doet het nietquote:Op maandag 14 februari 2011 18:45 schreef Pagan het volgende:
Ragtime Solo is gratiez!![]()
http://handleiding.socius.be/-Desktop-Publishing-Ragtime-.html
http://download.cnet.com/Ragtime-Solo/3000-6675_4-10637507.htmlquote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die link naar 'download RagTime Solo' doet het niet
Ow, ik probeer ondertussen te koken hoor. Dus als ik even weg lijk, dan sta ik achter de pannen
Oooooooh godsgloeiende ja, die zijn echt lekkerquote:
Probeer deze eens, tussen het koken door: http://www.zdnet.nl/downl(...)SIvJik%2D1%5FXQo%3D/quote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef ElisaB het volgende:
Die link naar 'download RagTime Solo' doet het niet
Ow, ik probeer ondertussen te koken hoor. Dus als ik even weg lijk, dan sta ik achter de pannen
Die zijnquote:
jaaaaa je kent zequote:Op maandag 14 februari 2011 18:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh godsgloeiende ja, die zijn echt lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |