Ik heb er dus 56 minuten en 57 seconden over gedaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat is dan de 'officiele' tijd?
Goed zo! Volhouden hè.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Taatatatataaaa, taatatatataaaa ... CHIHUAHUA!
Les 5 ook overleefd, het wordt nog wat met mij.
De brutotijd is de officiële tijd! Deze start op het moment dat het startschot valt en stopt op het moment dat je de finish passeert. De nettotijd is de tijd die start op het moment dat je de mat op de startlijn passeert en stopt als je de finish passeert. Deze nettotijd wordt als extra service vermeld.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat is dan de 'officiele' tijd?
Haha, ik dacht er precies hetzelfde over toen ik die les moest lopen.quote:Overigens is de tekst 'Time goes by, so slowly' met Madonna erbij geen motivatie hoor.
Pas op voor shin splintsquote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef Skaai het volgende:
Ohja de eerste 5 minuutjes krijg ik licht last van mijn schenen maar dan verdwijnt het en heb ik nergens meer last van.
je kan bijv op afstand meten.nl je route uitstippelen/bekijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:36 schreef zjenien85 het volgende:
Ik moet straks les 3 gaan doen, hihi.. Les 1 en 2 gingen wel gemakkelijk, terwijl ik bij les 2 per ongeluk voor een glibberige bosroute met kleine bochtjes en heel veel heuveltjes had gekozen.. Ben net verhuisd en probeer iedere les een andere route uit, maar die maar even niet meer.
Als je je hand/vingers op de pijnlijke plek houdt, en je beweegt je voet, voel je het dan ook "kraken" (crepiteren)..? Het klinkt zo als een peesschedeontsteking (ben behalve hardloopbeginner ook arts, haha)..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een ontsteking in mn voet. Vrijdag na het stappen pijn aan mn linkervoet, bovenop. Is ook rood.![]()
Jep, dat ja. Ik ga zo ook maar even ibuprofen inslaan, vanwege het ontstekingsremmende. En ik heb het gekregen door inderdaad nieuwe schoenen, maar niet mn hardloopschoenen. Vrijdagavond stappen op hakken, geen goed idee...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:54 schreef zjenien85 het volgende:
[..]
Als je je hand/vingers op de pijnlijke plek houdt, en je beweegt je voet, voel je het dan ook "kraken" (crepiteren)..? Het klinkt zo als een peesschedeontsteking (ben behalve hardloopbeginner ook arts, haha)..Heb je pas nieuwe schoenen? Probeer op schoenen met een zo hard mogelijke zool te lopen, geen soepele zolen, want juist met afwikkelen van je voeten belast je je pezen het meest! Klompen zijn het beste.
Ik heb zonet les 3 met succes afgerond, yeeeey.. Ging verbazend makkelijk! Ademhaling gaat ook al beter, yes.. Ben trots op mezelf!En stak precies na het einde van het uitloopnummer m'n sleutel in het slot, wat een timing!
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben vorige week na een goeie 2 maanden niks doen door sneeuw en andere smoesjes begonnen met les 18 van Evy1 en dat viel nog niet eens tegen, de laatste 7 wilden niet, maar de keer erop ging dat ook gewoon wel.
Ik heb die nu 4 keer achter elkaar gedaan, nu morgen eens kijken hoe les 19 bevalt.
Sws ben ik heel blij dat ik het weer opgepakt heb, zo lekker!![]()
Ik ben het hier wel mee eensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:20 schreef DarkElf het volgende:
Laatst vroeg ik mij af; mensen die snel afhaken door wat dan ook (pijntjes, druk, t weer, noem maar op..) rennen die wel omdat ze t leuk vinden of alleen omdat het beweging is?
als ik naar mezelf kijk: Ik heb de vorige winter doorgerend bijv en deze zo goed als ook, helaas vanwege een peesblessure 6 weken niet kunnen rennen, en vind t echt leuk. Ik word echt onrustig als ik niet gerend heb, en geniet ook echt van de inspanning/ het grenzen verleggen en de rust die het me geeft.
Maar ken ook iemand die t rennen vooral als middel ziet om af te vallen en niet zozeer om lekker te sporten en daar sluipt het niet rennen omdat [insert welke reden dan ook] er toch erg snel in hoor.
Misschien is een andere sport dan meer iets voor die mensen? iets wat wel echt leuk gevonden wordt? (als dat t is he? ik denk gewoon wat hardop)
Alleen voor het afvallen lijkt me niet genoeg inderdaad. Ik ben ook bezig met afvallen, maar het rennen doe ik toch omdat ik goede conditie wil krijgen. En als extra stok achter de deur heb ik me ingeschreven voor wedstrijden. Het lijkt me echt geweldig om over een tijdje die 5 km te kunnen rennen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:20 schreef DarkElf het volgende:
Laatst vroeg ik mij af; mensen die snel afhaken door wat dan ook (pijntjes, druk, t weer, noem maar op..) rennen die wel omdat ze t leuk vinden of alleen omdat het beweging is?
als ik naar mezelf kijk: Ik heb de vorige winter doorgerend bijv en deze zo goed als ook, helaas vanwege een peesblessure 6 weken niet kunnen rennen, en vind t echt leuk. Ik word echt onrustig als ik niet gerend heb, en geniet ook echt van de inspanning/ het grenzen verleggen en de rust die het me geeft.
Maar ken ook iemand die t rennen vooral als middel ziet om af te vallen en niet zozeer om lekker te sporten en daar sluipt het niet rennen omdat [insert welke reden dan ook] er toch erg snel in hoor.
Misschien is een andere sport dan meer iets voor die mensen? iets wat wel echt leuk gevonden wordt? (als dat t is he? ik denk gewoon wat hardop)
Preciesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Alleen voor het afvallen lijkt me niet genoeg inderdaad. Ik ben ook bezig met afvallen, maar het rennen doe ik toch omdat ik goede conditie wil krijgen. En als extra stok achter de deur heb ik me ingeschreven voor wedstrijden. Het lijkt me echt geweldig om over een tijdje die 5 km te kunnen rennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |