quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:57 schreef Leandra het volgende:
Femke en Gijsbert...
Zodra de roze bril der verliefdheid barsten begint te vertonen dan gaat Gijsbert dingen in die mandjes gooien en dat is nog niet zo'n probleem als hij alle bonnetjes maar in het ene mandje doet, en de lege batterijen in het andere mandje, maar zodra hij een keer de fout ingaat en de lege batterijen in het bonnetjes-mandje gooit gaat Femke zich daar aan ergeren.
En Gijsbert zal nooit begrijpen waarom Femke daar zo boos/teleurgesteld/verdrietig van wordt.
Ik neem aan dat die niet in een TV-programma dat 5.000.000 kijkers heeft met hun auto in beeld kwamen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:46 schreef Miendientje het volgende:
Volgens mij controleren ze daar nauwelijks op in Nederland. Ik ken wel mensen die jaren lang in Franse autos hebben gereden en daar nooit problemen mee gehad hebben.
Het is geen probleem zolang zij maar niet van hem verwacht dat hij het op haar manier doet, maar die kans is klein want als hij nu z'n enorme rommel al niet ziet dan ziet hij straks het verschil tussen het ene en het andere mandje niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu met roze bril is alles prima, maar veel mannen houden al niet van opruimen en dan is dat nog gemiddeld opruimen, dit is manische Femke die na 1(!)logeerdag al bemoeit en bromt op Gijs z'n boerderij
Of Gijs moet het type "wegcijferen" zijn, maar daar is hij veel te eigenwijs voor
Gisteren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:20 schreef Teslynd het volgende:
Wanneer was die uitzending van DWDD ook al weer?
Dat was nog een vrij dikke auto voor een (doorsnee) Poolse in NL.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:23 schreef bloodymary het volgende:
Met die auto, ik dacht precies hetzelfde. Hoe zit dat?
jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:43 schreef Lienekien het volgende:
Ksenia heeft toch een eigen bedrijf?
Ik zou juist willen dat er een vrouw was die mijn teringzooi eens op zou ruimen..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu met roze bril is alles prima, maar veel mannen houden al niet van opruimen en dan is dat nog gemiddeld opruimen, dit is manische Femke die na 1(!)logeerdag al bemoeit en bromt op Gijs z'n boerderij
Of Gijs moet het type "wegcijferen" zijn, maar daar is hij veel te eigenwijs voor
Hèhe.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zou juist willen dat er een vrouw was die mijn teringzooi eens op zou ruimen..Misschien denkt Gijs ook wel zo...
Die wonen dan ook niet officieel in Nederland, ik mag toch aannemen dat als de overleden echtgenoot van Ksenia een Nederlander was, dat haar zoontje dus ook Nederlands is en dat ze gewoon officieel in NL woont.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:39 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat was nog een vrij dikke auto voor een (doorsnee) Poolse in NL.En die lui rijden allemaal diesels op pools kenteken hier, omdat ze dan die debiel hoge nederlandse wegenbelasting kunnen vermijden.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:28 schreef Viking84 het volgende:
Gijsbert is klaar met femke en gaat voor mij. Tenminste: dat droomde ik vannacht
Jamaar jamaar jij ...................quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:28 schreef Viking84 het volgende:
Gijsbert is klaar met femke en gaat voor mij. Tenminste: dat droomde ik vannacht
Ik kan er ook niets aan doen waar ik over droom!quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jij ...................
Hahaha das waar ja, ik had laatst een paar afleveringen van ATWT achter elkaar gekeken en toen droomde ik snachts van de lillikste gast uit de serie...quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen waar ik over droom!.
Dat snap ik dat dat lekker is als iemand dat doet, maar ook inclusief gezeik erbij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zou juist willen dat er een vrouw was die mijn teringzooi eens op zou ruimen..Misschien denkt Gijs ook wel zo...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:40 schreef Kutjelik het volgende:
http://koning.web-log.nl/(...)kessel-bzv-kro-.html
...een zeer betrouwbare twitter-bron...
Dat vroeg ik me ook al af.quote:
Ik kan niet oordelen over eventueel, hypothetisch gezeik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat snap ik dat dat lekker is als iemand dat doet, maar ook inclusief gezeik erbij?
Als je daar tegen kunt dan is het ideaal zo'n werkster in huis![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |