Avant la lettre? Snap je wel wat dat betekent, eigenlijk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef Deckard het volgende:
En dan toch zo'n burgertrut avant la lettre worden.
Voorloper van... mwah dat is toch niet zo heel verkeerd toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Avant la lettre? Snap je wel wat dat betekent, eigenlijk?
Als je zegt dat Yvon een burgertrut avant la lettre is geworden, dan was ze dus eigenlijk al een burgertrut toen burgertrutten nog niet eens zo genoemd werden. Nou, burgertrutterij lijkt me nou typisch iets dat we al minstens sinds de jaren '50 kennen. En zo oud is Yvon niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:23 schreef Mercer het volgende:
[..]
Voorloper van... mwah dat is toch niet zo heel verkeerd toch?
Dan snap je dat het burgertrutterij is uit de jaren 50quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je zegt dat Yvon een burgertrut avant la lettre is geworden, dan was ze dus eigenlijk al een burgertrut toen burgertrutten nog niet eens zo genoemd werden. Nou, burgertrutterij lijkt me nou typisch iets dat we al minstens sinds de jaren '50 kennen. En zo oud is Yvon niet.
Nee, je had het gewoon verkeerd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dan snap je dat het burgertrutterij is uit de jaren 50
Haha, jij bent nog wel heel scherp!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je zegt dat Yvon een burgertrut avant la lettre is geworden, dan was ze dus eigenlijk al een burgertrut toen burgertrutten nog niet eens zo genoemd werden. Nou, burgertrutterij lijkt me nou typisch iets dat we al minstens sinds de jaren '50 kennen. En zo oud is Yvon niet.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:36 schreef Mercer het volgende:
[..]
Omdat hij jaloers is op die neger die tussen Femke d'r lege bakjes heeft rondgescharreld. Misschien was het ook wel een hele opgeruimde neger, jeweetz.
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee, je had het gewoon verkeerd.
Nee, het slaat gewoon nergens op. 'Avant la lettre' zegt dat iemand een kwalificatie al had voordat het ingeburgerd raakte. Dat voegt niks toe voor Yvon haar vermeende burgertruttigheid, want dat klopt niet in de tijd. Ook niet bij wijze van spreken of ironisch. Er had dan beter iets kunnen staan als 'en toch is ze later een burgertrut pur sang geworden'.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Mercer het volgende:
[..]
Haha, jij bent nog wel heel scherp!Ja maar als je het bij wijze van spreken gebruikt, en (licht) overdreven, dan moet dat nog wel kunnen volgens mij.
Helemaal niet, als hij dat bedoelt heeft hij groot gelijk als het al twee pagina's over het wel of niet verkeerd gebruiken van een woord gaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:33 schreef Lienekien het volgende:
Scorpie is gewoon af en toe een zeikerd.
quote:
Die poolse is al zwanger man.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze lieten niks van Marcel en Annemarie zien bij P&W. Die koppels wordt ook niks volgens mij. Annemarie is zelfs in Rome gestresst en Ksenia ziet het echt niet zitten met Marcel.
Hij heeft van die plattelands tanden, alsof hij teveel melk heeft gedronken vroegerquote:Op maandag 14 februari 2011 17:03 schreef Viking84 het volgende:
Frank is geen mooie vent. Raar kuiltje in z'n kin, huilerig hoofd en rode appelwangen.
Hij heeft wel mooie krullen. Maar daar houdt het ook wel mee op
.
Van jou?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:12 schreef Mercer het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die poolse is al zwanger man.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:05 schreef Da hopman het volgende:
In de nieuwe revu van deze week gingen ze op zoek naar boer Frank en Gijsbert. Gijsbert bleek in Abcoude bekend te staan als "De ouwe vrouwen rover" omdat hij bij het stappen altijd er met een oudere dame vandoor ging.
Zou hij gewoon op zoek zijn naar een moederfiguur.
op dezelfde tijd als vorige week?quote:
Heb jij op je slaapkamer geen tv.? Ik heb ook de griep gehad en ging in onze slaapkamer in bed naar tv kijken. Gisteren heb ik in de woonkamer naar Zorro gekeken.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
![]()
Ik kijk vanavond niet mee. Helaasch pindakaasch..
ik merk dat ik het dankzij hem tegenwoordig zelf ook doequote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef MissJ het volgende:
Ik moest van de week echt zo onwijs lachen...
had een gesprekje met mijn baas en toen kwam ik erachter dat hij dus echt héél vaak a la Johannes "hjaa" zegt he, gelukkig hoefde ik alleen in mijn gedachten te lachen
Haha.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef MissJ het volgende:
Ik moest van de week echt zo onwijs lachen...
had een gesprekje met mijn baas en toen kwam ik erachter dat hij dus echt héél vaak a la Johannes "hjaa" zegt he, gelukkig hoefde ik alleen in mijn gedachten te lachen
Rustig maar... BzV-serie is bijna afgelopen...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:43 schreef Smikke het volgende:
Zeau, ik ben benieuwd of Annemarie het vanavond 'gezellug' heeft met Adriaan.![]()
Ondertussen begin ik een regelrechte aversie tegen Yvon Jaspers te ontwikkelen. Ze raakt overexposed; ik kan de tv niet aanzetten of ze verschijnt in beeld. Genoeg is genoeg. Klaar met Yvon.
Na zo'n saaie wedstrijd als die van vanmiddag kan dit alleen maar één groot succes worden!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Goeieavond! Nieuwe ronde met koffie en appeltaart![]()
Hoop dat onze jankerd de ware heeftquote:Op zondag 20 februari 2011 20:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Na zo'n saaie wedstrijd als die van vanmiddag kan dit alleen maar één groot succes worden!
Ananas >>>>> Mangoquote:Op zondag 20 februari 2011 20:21 schreef Cee het volgende:
Chococino, ananas en, bij gebrek aan genoeg ananas om m'n fruitbakje te vullen, doe ik eens wild: MANGO! zomgggg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |