In Korea denken ze daar anders over.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Anne net iets minder vreemd voor een jongen, dan Kim.
Kim voor een jongen kan ik nauwelijks aan wennen
Vond ik ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Anita er gisteren best leuk uitzien. Toen ze opgelucht was, en later, toen haar ouders op bezoek kwamen. Haar leuk los.
Had je op moeten letten tijdens de uitzending hé!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
En dan ook allemaal de -ke in de familie.
Femke, Romke, JannekeHeet de moeder nog Anneke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk maar niet dat ik ooit nog zeg hoe ik heetquote:Op maandag 14 februari 2011 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
En dan ook allemaal de -ke in de familie.
Femke, Romke, JannekeHeet de moeder nog Anneke?
Eens. Kim voor een jongen kan alleen in Koreaquote:Op maandag 14 februari 2011 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Anne net iets minder vreemd voor een jongen, dan Kim.
Kim voor een jongen kan ik nauwelijks aan wennen
Dat vond ik gisteren ook wel weer meevallen.Het zou al een hoop schelen als ze ze een beetje bijkleurt. Ze heeft ze wel, maar ze zijn heel licht. C'mon, give her a breakquote:Op maandag 14 februari 2011 16:38 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Als je van geen wenkbrauwen houdt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:37 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Had je op moeten letten tijdens de uitzending hé!
Ik heb maar kleine stukjes gezien van de afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god allemaal -ke én -ka
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik heb geen enkele moeite met namen die eindigen op -ke.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik ooit nog zeg hoe ik heet.
Ik vind Frank ook niet moeders mooiste, dus ze passen primaquote:Op maandag 14 februari 2011 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vond ik gisteren ook wel weer meevallen.Het zou al een hoop schelen als ze ze een beetje bijkleurt. Ze heeft ze wel, maar ze zijn heel licht. C'mon, give her a break.
Nouja Frank is op zich wel een 'mooie vent', volgens de algemene tendens. Hij krijgt niet voor niks ruim 1000 brieven. Al ga ik ervan uit dat, mochten de Nederlandse vrouwen met de wetenschap van nu brieven schrijven, véél meer brieven schrijven naar Gijsbert dan naar Frank. Frank is een sukkel gebleken, en Gijsbert toch heel tof. Eigenlijk had Gijs de meeste brieven moeten krijgen dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Frank ook niet moeders mooiste, dus ze passen prima![]()
Frank heeft de halve dag van die knalrode wangen op dat bleke bekkie
Voor een boer jaquote:Op maandag 14 februari 2011 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja Frank is op zich wel een 'mooie vent', volgens de algemene tendens. Hij krijgt niet voor niks ruim 1000 brieven.
In de kroeg zou hij ook genoeg vrouwen kunnen regelen, als hij niet zo huilie huilie zou doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor een boer jaEn hij is midden 20, natuurlijk reageren meer meiden
De gemiddelde man komt ook aan de vrouw in de kroeg, dus ook Gijsbert en Frank.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
In de kroeg zou hij ook genoeg vrouwen kunnen regelen, als hij niet zo huilie huilie zou doen.
Kim is daar een achternaam he. Ze heten niet Kim Kimquote:Op maandag 14 februari 2011 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens. Kim voor een jongen kan alleen in Korea.
Niet iedereen houdt van kroeglopen dan wel van iemand oppikken in een kroeg.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De gemiddelde man komt ook aan de vrouw in de kroeg, dus ook Gijsbert en Frank.Ik snap ook niet waarom ze mee hebben gedaan.
Een boer heeft over het algemeen niet veel tijd over om telkens in de kroeg te hangen he.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De gemiddelde man komt ook aan de vrouw in de kroeg, dus ook Gijsbert en Frank.Ik snap ook niet waarom ze mee hebben gedaan.
Ja, echt zo'n gezelligerd, die Frankquote:Op maandag 14 februari 2011 17:04 schreef Lienekien het volgende:
Frank is een leuke knul. Ik zie best waar de meisjes op vallen.
Waarom kun je als vent niet zeggen dat een andere vent knap is of niet? Je wordt heus niet meteen voor homofiel aangezien hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 17:05 schreef FoXje het volgende:
Ik ben een vent dus ik weet niet of Frank knap is of niet, maar het is wel een huilie! En Gijsbert niet.
Wat is er zo grappig?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n gezelligerd, die Frank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |