Goeie antireclame. Geen Chocomel meer in mijn huis.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:07 schreef Marrije het volgende:
en weeeer chocomel, dat komt je neus wel uit ondertussen
Zit er ook een FEBO?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Kamer van de Waarheid...
Dagboekkamer...
http://www.fok.nl/danny/sst/streams/quote:Op maandag 14 februari 2011 14:08 schreef Disana het volgende:
Al sla je me dood, ik kan in geen enkele OP de streams van Danny nog vinden.
Idd! Gooi er dan af en toe een andere in....quote:Op maandag 14 februari 2011 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goeie antireclame. Geen Chocomel meer in mijn huis.
Had ik ook al voorgesteld, alleen niet op hun voorhoofdquote:Op maandag 14 februari 2011 13:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, het zuigt echt dat ik 90% van de tijd zit te kutten om uit te vogelen hoe iemand heet.
Kunnen ze geen naamkaartjes op hun voorhoofd gaan dragen? Heeft in het geval van Aidsface nog een verhullende bonus ook.
Die doet hier dus niks.quote:
Welke is dat nou? Want ik vond "plakprakker" leuk, maar weet niet over wie het gaat.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:09 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die gouden plakneuker echt eng. Stepford Son.
Ahh, dankjewelquote:Op maandag 14 februari 2011 14:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/danny/sst/streams/
Die met die piercing eyes.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Welke is dat nou? Want ik vond "plakprakker" leuk, maar weet niet over wie het gaat.
Da's een enge lul, inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die met die piercing eyes.
De deelnemers: Philip Gransjean (26)
Dat gebruik ik ook en ik vind ze wel prima werken.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:10 schreef kahaarin het volgende:
deze wel: http://www.spixtv.nl/iframe.php
moet alweer het geluid harder zetten.. ze gaan steeds zachter praten, volgens mij.. :Squote:Op maandag 14 februari 2011 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik versta van ongeveer 90% van de mensen geen reedt.
Een stream toch ook maar? Van barre kwaliteit.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef hondjes het volgende:
Op Peet geen reklame, wel hele lange gezichten.
Maar goed , ik zie wat.dus laat ik maar niet klagen.
Ze zitten er sinds zondagavond in toch? Als ze het nu al vies vindt dan kan ze haar lol nog op...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:12 schreef Copycat het volgende:
Nu al janken om een schoonmaakrooster. Anal type.
Maar wel jammer dat het formaat van de streams niet meegaat met het groter/kleiner trekken van het hele scherm. Ze zijn zo groot, ik zoek naar vier kleintjes.quote:
Ze stapt op?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:14 schreef Mokum020 het volgende:
Aidshoofd gaat en voorstel doen om de boel te ontsmetten
Nee, sinds vrijdag. Maar dan nog. Met je rooster. Rooster een eind op.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:14 schreef kahaarin het volgende:
Ze zitten er sinds zondagavond in toch? Als ze het nu al vies vindt dan kan ze haar lol nog op...
Ik zal er later nog even naar kijkenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wel jammer dat het formaat van de streams niet meegaat met het groter/kleiner trekken van het hele scherm. Ze zijn zo groot, ik zoek naar vier kleintjes.
Jij bent gewoon jaloers.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog mazzel dat iedereen dat vindt, anders waren er al 'je bent gewoon jaloers' posts gekomen
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal er later nog even naar kijken
Oh okay, maar goed, als zij vindt dat het vies is gaat niemand haar tegen houden om schoon te maken toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, sinds vrijdag. Maar dan nog. Met je rooster. Rooster een eind op.
Het probleem is dat ze een rooster wil maken, ergo: andere mensen lastig vallen met haar gejank om niets.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh okay, maar goed, als zij vindt dat het vies is gaat niemand haar tegen houden om schoon te maken toch?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Excuusnegermeisje lijkt overigens op Chris Tucker met een pruik op.
Ze kan een hoop willen maar ik denk dat het door de "febo" gezegd moet worden en dat zij op haar hoofd kan gaan staan met haar rooster, tenminste, dat hoop ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze een rooster wil maken, ergo: andere mensen lastig vallen met haar gejank om niets.
Ja, volgooien met drank.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:22 schreef Darklight het volgende:
Boodschappen lijst, het eerste wat ze zien is champagne
Als ze zo blijft zeuren dan gaat dat vast nog wel een keer een streamlock opleveren.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:21 schreef Copycat het volgende:
Laten we de vloer aanvegen met veger en blik!
Of met aidshoofd.
Karimquote:Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef Mokum020 het volgende:
Wie is die junk op de bank met zwart hemdje, pet en zonnebril? Keith Bakker?
Zal je bijna denken alsof hij nu met een aantal junks in een huis zit.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef Mokum020 het volgende:
Wie is die junk op de bank met zwart hemdje, pet en zonnebril? Keith Bakker?
Het lijkt me leuk dat ze een budget hebben en beginnen met tellen bij de luxe dingen zoals de champagne en ijstaart, zodra het budget op is dan de andere dingen niet meer doorsturen, of is dat te gemeen?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:22 schreef Darklight het volgende:
Boodschappen lijst, het eerste wat ze zien is champagne
Kan iemand dat wijf een tik voor haar bek geven?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:24 schreef Noek het volgende:
Iets wat we niet lussen. Boerin zoekt man.
Para caps en bijten.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met slaan, schoppen en krabben.
Volgens mij hoorde ik iemand zeggen dat hij maar één slof mee mocht nemen het huis in, dus dat hij expres de langste had gekocht.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:26 schreef Razor21 het volgende:
Hoe zit het met sigaretten krijgen die ze ook betaald? Altijd leuk als deze halverwege de week op zijn.
Haha, ik hoop echt dat er iets is met een budget...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:27 schreef Darklight het volgende:
Mak-up en een stofzuiger?
Moeten ze geen eten bestellen?
Die dagboek kamer kregen we toch ook nooit te zien bij de BB's of vergis ik me nu ?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:28 schreef Marrije het volgende:
Waarom knallen ze stream 1 en 2 toch de hele tijd uit.
Volgens mij regelt ze idd graag, en omdat zij het dan al geregeld heeft mogen anderen het doen, zij heeft haar steentje dan al bijgedragen door het te regelenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, Aidsface is echt zo'n regelwijf
lijkt me dat ze wel verwarming hebbenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zou het daar in huis zo koud zijn dat ze zo in elkaar kruipen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |