quote:Op maandag 14 februari 2011 14:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal er later nog even naar kijken
Oh okay, maar goed, als zij vindt dat het vies is gaat niemand haar tegen houden om schoon te maken toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, sinds vrijdag. Maar dan nog. Met je rooster. Rooster een eind op.
Het probleem is dat ze een rooster wil maken, ergo: andere mensen lastig vallen met haar gejank om niets.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh okay, maar goed, als zij vindt dat het vies is gaat niemand haar tegen houden om schoon te maken toch?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Excuusnegermeisje lijkt overigens op Chris Tucker met een pruik op.
Ze kan een hoop willen maar ik denk dat het door de "febo" gezegd moet worden en dat zij op haar hoofd kan gaan staan met haar rooster, tenminste, dat hoop ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze een rooster wil maken, ergo: andere mensen lastig vallen met haar gejank om niets.
Ja, volgooien met drank.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:22 schreef Darklight het volgende:
Boodschappen lijst, het eerste wat ze zien is champagne
Als ze zo blijft zeuren dan gaat dat vast nog wel een keer een streamlock opleveren.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:21 schreef Copycat het volgende:
Laten we de vloer aanvegen met veger en blik!
Of met aidshoofd.
Karimquote:Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef Mokum020 het volgende:
Wie is die junk op de bank met zwart hemdje, pet en zonnebril? Keith Bakker?
Zal je bijna denken alsof hij nu met een aantal junks in een huis zit.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef Mokum020 het volgende:
Wie is die junk op de bank met zwart hemdje, pet en zonnebril? Keith Bakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |