Dancing Thomquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:05 schreef TUFKAL het volgende:
http://twitter.com/#!/radiohead/status/38538745028280320
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:05 schreef TUFKAL het volgende:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:05 schreef TUFKAL het volgende:
quote:Radiohead have brought forward the digital release of their new album "The King Of Limbs" by 24 hours with the album now being sent to those who pre-ordered it earlier this week. It is also available for new orders through www.radiohead.com at a fixed price of £6. A special edition is also available.
With everything ready on their website, the band decided to bring forward the release by a day rather than wait until the planned date of Saturday, Feb 19 to deliver the music.
Nou, ik kan hem nog niet downloaden. Er staat nog steeds 19 februari.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:40 schreef Haunter het volgende:
Wat een heerlijk nummertje! Oja, hopen dat dit waar is:
[..]
Bedankt voor de link!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:43 schreef Ravage het volgende:
Lijkt me wel dat het waar is, staat ook op de site van XL recordings.
Hier kun je het nieuws vrij goed bijhouden: http://www.guardian.co.uk(...)d-king-of-limbs-live
^^quote:
Gedaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:29 schreef TUFKAL het volgende:
Stuur anders even een PM met je mailadres dan stuur ik je de rar Rnie.
Zeik niet. Muziek is een kunstvorm. Alles wat ze ermee verdienen diend als een gift. NIks meer, niks minder.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:31 schreef NvM het volgende:
Toch interessant dat er een goed digitaal en legaal alternatief wordt aangeboden, en hier een paar alsnog kiezen voor het illegaal naar binnentrekken. Dan is de benaming 'piraterij' toch eigenlijk wel terecht.
Geintje, zeker?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:32 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zeik niet. Muziek is een kunstvorm. Alles wat ze ermee verdienen diend als een gift. NIks meer, niks minder.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:32 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zeik niet. Muziek is een kunstvorm. Alles wat ze ermee verdienen diend als een gift. NIks meer, niks minder.
Omdat een goed deel van de artiesten zijn tijd volledig aan de muziek besteed en zodoende geen andere inkomensbron heeft? Als Radiohead geen cent overhoudt aan alle tijd die ze in de platen steekt, is het snel afgelopen.quote:
Betalen was voor jou dus nooit een optie?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:32 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar van dit soort opmerkingen krijg ik toch zure oprispingen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:32 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:35 schreef Orbis het volgende:
[..]
Omdat een goed deel van de artiesten zijn tijd volledig aan de muziek besteed en zodoende geen andere inkomensbron heeft? Als Radiohead geen cent overhoudt aan alle tijd die ze in de platen steekt, is het snel afgelopen.
Als je nu betaalt, ben je over tien minuten aan't luisteren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:38 schreef Seam het volgende:
Nu had ik liever toch betaald voor de versie. Nu moet ik nog wachten, terwijl iedereen al kan luisteren
Waarom? Zonder kopers is er geen inkomen en zonder inkomen is er geen brood op de plank. Ik denk dat eerste levensbehoeftes gaan vóór het maken van muziek 'omdat het nu eenmaal zo leuk is'.quote:
Ik betaal pas voor een product als ik zeker ben van de kwaliteit. Ik luister het liever eerst. Ik ben tenslotte maar een student en ik kan niet ieder album kopen. Ik ben nu wel erg geinteresseerd, maar 36 euro vind ik toch best wat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Als je nu betaalt, ben je over tien minuten aan't luisteren.
In het geval van, noem eens wat, tv-series is het inderdaad goed te praten. Maar als het product ook gewoon in de winkel ligt (of hier voor een zéér redelijke prijs te downloaden is) al veel minder.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:40 schreef Rnie het volgende:
Downloaden is altijd goed te praten. Schaf dan maar het internet af
Zoiets als 'met alcohol op rijden is altijd goed te praten. Schaf dan maar alcohol/auto's af'?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:40 schreef Rnie het volgende:
Downloaden is altijd goed te praten. Schaf dan maar het internet af
De downloadversie kost maar 7 euro, hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik betaal pas voor een product als ik zeker ben van de kwaliteit. Ik luister het liever eerst. Ik ben tenslotte maar een student en ik kan niet ieder album kopen. Ik ben nu wel erg geinteresseerd, maar 36 euro vind ik toch best wat.
Als muzikant zijnde is muziek maken niet meer 'leuk'. Muziek maken komt heel dicht in de beurt van de eerste levensbehoefte...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:39 schreef Orbis het volgende:
[..]
Waarom? Zonder kopers is er geen inkomen en zonder inkomen is er geen brood op de plank. Ik denk dat eerste levensbehoeftes gaan vóór het maken van muziek 'omdat het nu eenmaal zo leuk is'.
Onzin. Uit je huis geschopt worden omdat je de huur niet kan betalen is voor iedereen een hogere prioriteit dat het uitbrengen van albums die niemand koopt. Je kunt altijd 's avonds met je band blijven spelen, maar de industrie zal zo niet overleven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:42 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als muzikant zijnde is muziek maken niet meer 'leuk'. Muziek maken komt heel dicht in de beurt van de eerste levensbehoefte...
Ja maar ik ga geen geld betalen voor downloadenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:42 schreef Orbis het volgende:
[..]
De downloadversie kost maar 7 euro, hoor.
Hypocriet. Van 2 walletjes eten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:43 schreef OVchipkaart het volgende:
Er zijn zat mensen en ook serieuze bands die muziek maken en er een baantje naast hebben. Maar dan nog mag je ze toch wel waarderen voor de muziek die ze met jou willen delen en speciaal voor jou op een cd/mp3 etc hebben gezet. Ze kunnen het ook gewoon maken en lekker zelf houden. Ik geef zelf regelmatig geld aan artiesten die hun muziek gratis weggeven.
(ik gebruik nu wel deze mp3tjes om mijn ratio op een private torrentsite fix op te krikken)
Dit dus helemaal. Ik ga niet betalen voor eentjes en nulletjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja maar ik ga geen geld betalen voor downloadenAls ik geld neerleg voor een album moet het vinyl zijn
Maar ik vind het artwork schitterend en het pakket ziet er erg mooi uit dus ik verwacht hem nog wel te kopen.
Ten eerste is muziek maken geen 'eerste levensbehoefte'. Ten tweede is eten ook niet gratis.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:42 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als muzikant zijnde is muziek maken niet meer 'leuk'. Muziek maken komt heel dicht in de beurt van de eerste levensbehoefte...
Hoezo? Ik koop het album toch?quote:
O jawel hoor....Ben je zelf muzikant?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:45 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ten eerste is muziek maken geen 'eerste levensbehoefte'. Ten tweede is eten ook niet gratis.
tis een vrij korte plaat eigenlijk, vond het eerste nummer erg verassend, de andere nummers (ben nu bij lotus flower liggen een beetje in het logische radiohead domein)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:45 schreef BoerBert het volgende:
Ga weg met je 'ikbetaalvoormuziekenjijniet'-discussie. Gaat over Radiohead ja!
Nee. Heel dramatisch dat je sterft als muziek voor je weg valt, maar de mens heeft niet direct muziek nodig om te overleven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
O jawel hoor....Ben je zelf muzikant?
Heb je toch alweer de helft geluisterdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:57 schreef BoemBats het volgende:
Ben hem nu aan het downloaden, maar moet over een half uurtje weg en kom vanavond laat pas weer. Kan er dus maar een kwartiertje van genieten.
Heb ik ook. Ik kon National Anthem eerst niet aanhoren...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:05 schreef Seam het volgende:
Eerste reacties vind ik toch nutteloos bij Radiohead. Hun nummers horen juist te groeien, dat is hun kracht.
True, deste leuker om later je eigen 'eerste reactie' terug te lezen en het volledig niet meer met jezelf eens te zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:05 schreef Seam het volgende:
Eerste reacties vind ik toch nutteloos bij Radiohead. Hun nummers horen juist te groeien, dat is hun kracht.
Gitaar geluidjes bij seperator zijn ook tofquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:05 schreef Seam het volgende:
Jammer dat dat soort momenten in deze plaat niet zitten, het wtf effect waar ik het over had eerder in dit topicquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:06 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ik kon National Anthem eerst niet aanhoren...
heb je zeker de wav versie, wav heeft geen id3quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:09 schreef Orbis het volgende:
Owh, ik moet zelf de id3-tags aanmaken.
Nee, de MP3-versie. Sowieso zijn ze wat gaar, WMP geeft ook geen tijdsduur aan. Nu moet ik ze dus eerst met Switch van MP3 naar MP3 convertenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:11 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
heb je zeker de wav versie, wav heeft geen id3
Ja jammer he?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:09 schreef Orbis het volgende:
Owh, ik moet zelf de id3-tags aanmaken.
Dat hoort niet die van mij waren prima getaggedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:12 schreef Orbis het volgende:
[..]
Nee, de MP3-versie. Sowieso zijn ze wat gaar, WMP geeft ook geen tijdsduur aan. Nu moet ik ze dus eerst met Switch van MP3 naar MP3 converten.
Zal wel te maken hebben met welke versie volgensmij hebben ze id3v2 tags ohnee ook niet gewoon v1 en v2quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:14 schreef BoerBert het volgende:
Hier hebben ze ook gewoon de tags enzo.
Is wel een toegankelijk nummer ik denk eerder dat het daar aan ligtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vind t tot nu toe het beste nummer
Nu moet ik zeggen dat WMP wel vaker raar doet. Het is niet voor het eerst dat ik een album van MP3 naar MP3 heb moeten converten om de juiste tags en tijdsduur te krijgen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:16 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met welke versie volgensmij hebben ze id3v2 tags ohnee ook niet gewoon v1 en v2Ik snap het ook allemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |