Wat voor show had je in gedachtequote:Op maandag 14 februari 2011 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen een keer een show makenals ik ben ingeburgerd
Koelkast. ik krijg eerdaags een pm of mail van je tegemoet ?
Hmm ik wil ook wel een micshowtje doen hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 12:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Da's meer iets voor in het weekend/nacht. Mocht er niemand met micshow die tijd willen dan wil ik je wel inplannen.
haha, die doorverbinding!quote:
dunno slap geouwehoer tussen de liedjes door?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat voor show had je in gedachte?
Lijkt me wel leuk trouwens
Vanavond kan ook hoor, gewoon even de specs van je laptop doornemen, dan zien we verder wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dunno slap geouwehoer tussen de liedjes door?ik weet het nog niet
eerst maar eens zien hoe en wat ik voor mekaar kan krijgen
okequote:Op maandag 14 februari 2011 12:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vanavond kan ook hoor, gewoon even de specs van je laptop doornemen, dan zien we verder wel.
Het werkt niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Paul draait de laatste tijd toch niet meer omdat hij problemen heeft sinds hij een iMac gekocht heeft ?
Weet iemand wat voor problemen hij heeft ?
Ik krijg volgende week mijn iMac namelijk
iddquote:
Vraag Snuf. Hem is het gelukt.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Paul draait de laatste tijd toch niet meer omdat hij problemen heeft sinds hij een iMac gekocht heeft ?
Weet iemand wat voor problemen hij heeft ?
Ik krijg volgende week mijn iMac namelijk
Beter systeembeheer dan netwerkbeheerder jaquote:Op maandag 14 februari 2011 12:32 schreef -Datdus- het volgende:
Netwerk beheerder gaat het niet worden voor mij.
Dat is dezelfde meuk.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Beter systeembeheer dan netwerkbeheerder ja
Bond tegen vloeken met de tourette bond?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:33 schreef PiRANiA het volgende:
Of twee politieke partijen met elkander verbinden?
Dat deden ze bij 538 een keer geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:33 schreef PiRANiA het volgende:
Of twee politieke partijen met elkander verbinden?
Ik ken het gevoel, heb zelf ook af en toe last vanquote:Op maandag 14 februari 2011 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prima mijn kop staat er sowieso niet naar vandaag, ben met migraine opgestaan en vanmiddag moet ik werken
Bij beide is het eigenlijk niet de bedoelingquote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bij welk vak mag ik kabels doorknippen?
Nee, wel een kadootjequote:Op maandag 14 februari 2011 12:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb jij nog kaartjes ontvangen?
je ziet 'm vanzelf.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb je kaartje nog niet gehad
Maar de postbode komt meestal om 13:00
hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 12:36 schreef PiRANiA het volgende:
Koelkast, nummer van een moskee in Amsterdam + de PVV zitten in je DM.
Mijn vriendin was vrijdag jarig.quote:
das wel leukquote:Op maandag 14 februari 2011 12:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn vriendin was vrijdag jarig.
Voor haar verjaardag 2 van die bedeltjes gekocht voor aan zo'n armband (samen wezen uitzoeken)
En als extra verrassing een vestje bij de Only voor haar gekocht, was direct voor Valentijnsdag
Mail zequote:Op maandag 14 februari 2011 12:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Filmliefhebbers gezocht voor FOK!film!
Dit is wel iets voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |