Ik ken het gevoel, heb zelf ook af en toe last vanquote:Op maandag 14 februari 2011 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prima mijn kop staat er sowieso niet naar vandaag, ben met migraine opgestaan en vanmiddag moet ik werken
Bij beide is het eigenlijk niet de bedoelingquote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bij welk vak mag ik kabels doorknippen?
Nee, wel een kadootjequote:Op maandag 14 februari 2011 12:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb jij nog kaartjes ontvangen?
je ziet 'm vanzelf.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb je kaartje nog niet gehad
Maar de postbode komt meestal om 13:00
hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 12:36 schreef PiRANiA het volgende:
Koelkast, nummer van een moskee in Amsterdam + de PVV zitten in je DM.
Mijn vriendin was vrijdag jarig.quote:
das wel leukquote:Op maandag 14 februari 2011 12:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn vriendin was vrijdag jarig.
Voor haar verjaardag 2 van die bedeltjes gekocht voor aan zo'n armband (samen wezen uitzoeken)
En als extra verrassing een vestje bij de Only voor haar gekocht, was direct voor Valentijnsdag
Mail zequote:Op maandag 14 februari 2011 12:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Filmliefhebbers gezocht voor FOK!film!
Dit is wel iets voor mij
Doet gewoon pijn om te horen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Met een beetje pech tot 6 uur gevangen in de ghetto zonder radio onzin
lees net dat het overdag is, dus dan mail ik meestal, en in het weekend voetbal ik overdag.quote:
Het valt allemaal wel mee hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 12:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
lees net dat het overdag is, dus dan mail ik meestal, en in het weekend voetbal ik overdag.
En ik ben al te lui om mijn motivatie te mailen, laat staan elke week een review van een paar honderd woorden schrijven
Lievvvquote:Op maandag 14 februari 2011 12:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn vriendin was vrijdag jarig.
Voor haar verjaardag 2 van die bedeltjes gekocht voor aan zo'n armband (samen wezen uitzoeken)
En als extra verrassing een vestje bij de Only voor haar gekocht, was direct voor Valentijnsdag
Je zou de kiestoon uit moeten zetten eigenlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
gewoon 8 blokkers bellen, dan nemen er vast wel 2 tegelijk op
kan nietquote:Op maandag 14 februari 2011 12:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je zou de kiestoon uit moeten zetten eigenlijk.
POTJANDRIEquote:Op maandag 14 februari 2011 12:46 schreef djkoelkast het volgende:
En dan keihard er door roepen JA JEZUS MINA!
10, 10 particulierenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
even 2 particulieren proberen dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |