dat lag'd als een gekquote:
Ok.quote:
ooh ja doe maar punk. ga maar zoekenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nog wel gitaarmuziek op MD, maar ik kan dat MD'tje niet meer vinden, zit echt goeie tussen. Is wel een beetje richting punk trouwens.
welquote:
ga jij voor mij?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha
Koelkast![]()
Wie wil mij inplannen voor vanavond van 21:00 tot 22:00?
Heb je al een mic dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha
Koelkast![]()
Wie wil mij inplannen voor vanavond van 21:00 tot 22:00?
Ja, heb vorige keer een show met mic gedaanquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ben jij van 22:00 tot 23:00, bedoel je ?
Misschien kunnen we samen een keer een show makenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Yooo
Deze boy is weer terug uit het verschrikkelijke Dordrecht
Da's meer iets voor in het weekend/nacht. Mocht er niemand met micshow die tijd willen dan wil ik je wel inplannen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, heb vorige keer een show met mic gedaan
Maar ga vanavond een premix van een uur draaien
Hij is echt heel tof geworden.
Ik denk dat we zsm via msn even de software gaan regelen, dat is nu het belangrijkstequote:Op maandag 14 februari 2011 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen een keer een show makenals ik ben ingeburgerd
Koelkast. ik krijg eerdaags een pm of mail van je tegemoet ?
Ja leuk en wel maar trekt mijn laptop dat of moet ik moet ik mijn pc uit het stof halenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik denk dat we zsm via msn even de software gaan regelen, dat is nu het belangrijkste
Dat gaan we dan ook even uitzoeken, maar tot 13u heb ik zelf uitzendingquote:Op maandag 14 februari 2011 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja leuk en wel maar trekt mijn laptop dat of moet ik moet ik mijn pc uit het stof halen
prima mijn kop staat er sowieso niet naar vandaag, ben met migraine opgestaan en vanmiddag moet ik werkenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat gaan we dan ook even uitzoeken, maar tot 13u heb ik zelf uitzending
Wat voor show had je in gedachtequote:Op maandag 14 februari 2011 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen een keer een show makenals ik ben ingeburgerd
Koelkast. ik krijg eerdaags een pm of mail van je tegemoet ?
Hmm ik wil ook wel een micshowtje doen hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 12:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Da's meer iets voor in het weekend/nacht. Mocht er niemand met micshow die tijd willen dan wil ik je wel inplannen.
haha, die doorverbinding!quote:
dunno slap geouwehoer tussen de liedjes door?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat voor show had je in gedachte?
Lijkt me wel leuk trouwens
Vanavond kan ook hoor, gewoon even de specs van je laptop doornemen, dan zien we verder wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dunno slap geouwehoer tussen de liedjes door?ik weet het nog niet
eerst maar eens zien hoe en wat ik voor mekaar kan krijgen
okequote:Op maandag 14 februari 2011 12:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vanavond kan ook hoor, gewoon even de specs van je laptop doornemen, dan zien we verder wel.
Het werkt niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Paul draait de laatste tijd toch niet meer omdat hij problemen heeft sinds hij een iMac gekocht heeft ?
Weet iemand wat voor problemen hij heeft ?
Ik krijg volgende week mijn iMac namelijk
iddquote:
Vraag Snuf. Hem is het gelukt.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Paul draait de laatste tijd toch niet meer omdat hij problemen heeft sinds hij een iMac gekocht heeft ?
Weet iemand wat voor problemen hij heeft ?
Ik krijg volgende week mijn iMac namelijk
Beter systeembeheer dan netwerkbeheerder jaquote:Op maandag 14 februari 2011 12:32 schreef -Datdus- het volgende:
Netwerk beheerder gaat het niet worden voor mij.
Dat is dezelfde meuk.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Beter systeembeheer dan netwerkbeheerder ja
Bond tegen vloeken met de tourette bond?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:33 schreef PiRANiA het volgende:
Of twee politieke partijen met elkander verbinden?
Dat deden ze bij 538 een keer geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:33 schreef PiRANiA het volgende:
Of twee politieke partijen met elkander verbinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |