quote:Op maandag 14 februari 2011 11:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom juist, dan word ik met je grootsheid besmet![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:37 schreef PiRANiA het volgende:
Moeten we het dan maar over boer zoekt vrouw hebben?
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:37 schreef PiRANiA het volgende:
Mag het?quote:
Nou vooruit dan maarquote:
Ik kijk momenteel alleen Wie is de mol.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:37 schreef PiRANiA het volgende:
all die kut soapsquote:
Iemand zei dat ik daar op leek, ik zie het nietquote:
quote:
Baasquote:Op maandag 14 februari 2011 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel alleen Wie is de mol.
En ik download Mythbusters, Dirty Jobs, Hell's Kitchen, Top Chef, The Next Great Baker en consorten![]()
Qua series kijk ik echt niets actueels.
Ik ook nietquote:
Ice Road Truckersquote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mike Rowe![]()
Ohja Deadliest Catch / Ice Road Truckers kijk in natuurlijk ook
HIMYM en buffy. en ze is sexy. ooh en american piequote:Op maandag 14 februari 2011 11:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
alyson-hannigan
staat in de filenaam maar ik heb haar nog nooit gezien
quote:30 rock
always sunny in philidelphia
american dad
big bang theory
alles van bill maher
blue mountain state
bones
burn notice
californication
daily show
dexter
family guy
flashpoint
house
how i met your mother
human target
it crowd
mythbusters
numb3rs
penn teller
red bull
south park
spartacus
stargate universe
the event
the office
the simpsons
two and a half men
weeds
white collar
ricky gervais show
Allemaal niet gezien.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef dragems het volgende:
[..]
HIMYM en buffy. en ze is sexy. ooh en american pie
hahahquote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik ook niet
..
Ik volg ze niet
Ik heb eigenlijk alleen maar Discoverie channel opstaan..quote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mike Rowe![]()
Ohja Deadliest Catch / Ice Road Truckers kijk in natuurlijk ook
House ziet er zo uit:quote:Op maandag 14 februari 2011 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]House? Geen idee. Ik ken deze man ècht niet
Ik download ze altijd in HD zonder subs zodra ze uit zijn in de VS. Wij lopen altijd achter.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar Discoverie channel opstaan..
helaas zijn er zoveel herhalingen
Vind ultimate survival ook wel leuk om te zien
quote:
fuck, ik ben jaloersquote:
Ik kijk dat nooit dus ik weet dat niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
House ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
The Bloody Beetroots - Cornelius
heb je die?
op jezelfquote:
begrijpelijkquote:
Alle dikke danceclassics heb ik wel jaquote:Op maandag 14 februari 2011 11:45 schreef PiRANiA het volgende:
En en en Boogie Pimps - Somebody To Love?
Enkel gebroken op 3 plekken, jaar in een rolstoel...quote:
Dan nog zou ik die series niet gaan kijken.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Enkel gebroken op 3 plekken, jaar in een rolstoel...
Dan heb je genoeg vrije tijd hoor
Ik ben de titel kwijt van één nummer. De clip is met allemaal vliegende dingen, in allerlei kleurtjes. Je vlieft door een langschap heen. Redelijk oud nummer...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle dikke danceclassics heb ik wel ja
Dan denk ik dat ik blij ben dat ik ergens in seizoen 5 (volgens mij) ben blijven hangenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Alleen de laatste eps zijn minder...
Toen ik niks kon, heb ik zelfs homeshopping programma's gekekenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan nog zou ik die series niet gaan kijken.
Ik zou er ook alles voor over hebbenquote:
ik heb die series ook neit gekekenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan nog zou ik die series niet gaan kijken.
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Toen ik niks kon, heb ik zelfs homeshopping programma's gekeken
Wat dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik zou er ook alles voor over hebben
Ik heb nog een paar van die nagesynchroniseerdequote:Op maandag 14 februari 2011 11:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Toen ik niks kon, heb ik zelfs homeshopping programma's gekeken
Met Mr. Tquote:Op maandag 14 februari 2011 11:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar van die nagesynchroniseerde
Je moet wat als je het huis niet uit kan..quote:
Ook leukquote:Op maandag 14 februari 2011 11:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar van die nagesynchroniseerde
Wat wil je hebben?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat dan?
Misschien kan ik iets voor je regelen
Waarom? zit je vastgeketend?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je moet wat als je het huis niet uit kan..
[..]
Ook leuk
Ik wil nu een hartje in skype hebbenquote:
quote:
Neuh, ik loop weer vrij rondquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wil nu een hartje in skype hebben
En ik maar denken dat mijn dag niet zo spanennd wordtquote:
Denk ook dat hij heel spanennd gaat wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn dag niet zo spanennd wordt
Krijg een heel raar gevoel ineens
Wat een nare reactie dit weerquote:Op maandag 14 februari 2011 11:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk ook dat hij heel spanennd gaat worden
Hihihiquote:Op maandag 14 februari 2011 11:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Wat een nare reactie dit weer
quote:
* 92Merel doet los gaanquote:Op maandag 14 februari 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
Kom op mensen, dikke Daft Punk plaat. Doe eens los gaan
Los gaan? Weet je niet hoe laat het is!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
Kom op mensen, dikke Daft Punk plaat. Doe eens los gaan
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Los gaan? Weet je niet hoe laat het is!
en ik danquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Los gaan? Weet je niet hoe laat het is!
hihiquote:Op maandag 14 februari 2011 11:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij mag m ook hebben hoor
VF had m stiekem al
Hadden we iedereen toch mooi in het ootje genomen hequote:
en wij maar in ons vuistje lachenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hadden we iedereen toch mooi in het ootje genomen he
jaquote:Op maandag 14 februari 2011 12:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
en wij maar in ons vuistje lachen
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij mag m ook hebben hoor
VF had m stiekem al
Van Steve Miller Band Natuurlijkquote:
iddquote:Op maandag 14 februari 2011 12:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Van Steve Miller Band Natuurlijk
Maar ik heb alleen dance-achtige muziekquote:Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
idd
Die ik ook
En zei dat dont fear the reaper van blue oyster cult ook tof was
hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
idd
Die ik ook
En zei dat dont fear the reaper van blue oyster cult ook tof was
Ohwquote:Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar ik heb alleen dance-achtige muziek
Ik heb een heel station met alleen maar B&A gehad, luisterden ook 60 man naar steedsquote:Op maandag 14 februari 2011 12:05 schreef dragems het volgende:
luisteren hier 40 mensen en dan zet je bassie en adriaan op
gast naast me wil metal horenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een heel station met alleen maar B&A gehad, luisterden ook 60 man naar steeds
Gelukkig ben ik nog altijd degene die bepaaltquote:Op maandag 14 februari 2011 12:09 schreef Viro het volgende:
[..]
vraag dan voor hem een metal nummer aan, anders doe ik het wel
Niet eensquote:Op maandag 14 februari 2011 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draai alleen goede muziek![]()
En Bassie & Adriaan op verzoek
Maar ik ben de neger des heils, dus draaien zal jequote:Op maandag 14 februari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog altijd degene die bepaalt
Donequote:Op maandag 14 februari 2011 12:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar ik ben de neger des heils, dus draaien zal je![]()
behemoth - ov fire and the voidquote:
Dan download je maar eens wat, johanquote:
Ik pieker er niet over.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dan download je maar eens wat, johan
aaaah pleasequote:
onacceptabel dit!quote:
ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 12:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
onacceptabel dit!
ik ben voor Muiterij!
met zn allen rellen bij het stadhuisquote:
hahaha lol die hadden toch te weinig personeelquote:Op maandag 14 februari 2011 12:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En toen stond de AIVD op school
Webplayer?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
op school hebben we geen VLC!
!
stadshuisquote:Op maandag 14 februari 2011 12:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
met zn allen rellen bij het stadhuis
dat lag'd als een gekquote:
Ok.quote:
ooh ja doe maar punk. ga maar zoekenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nog wel gitaarmuziek op MD, maar ik kan dat MD'tje niet meer vinden, zit echt goeie tussen. Is wel een beetje richting punk trouwens.
welquote:
ga jij voor mij?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha
Koelkast![]()
Wie wil mij inplannen voor vanavond van 21:00 tot 22:00?
Heb je al een mic dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha
Koelkast![]()
Wie wil mij inplannen voor vanavond van 21:00 tot 22:00?
Ja, heb vorige keer een show met mic gedaanquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ben jij van 22:00 tot 23:00, bedoel je ?
Misschien kunnen we samen een keer een show makenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Yooo
Deze boy is weer terug uit het verschrikkelijke Dordrecht
Da's meer iets voor in het weekend/nacht. Mocht er niemand met micshow die tijd willen dan wil ik je wel inplannen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, heb vorige keer een show met mic gedaan
Maar ga vanavond een premix van een uur draaien
Hij is echt heel tof geworden.
Ik denk dat we zsm via msn even de software gaan regelen, dat is nu het belangrijkstequote:Op maandag 14 februari 2011 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen een keer een show makenals ik ben ingeburgerd
Koelkast. ik krijg eerdaags een pm of mail van je tegemoet ?
Ja leuk en wel maar trekt mijn laptop dat of moet ik moet ik mijn pc uit het stof halenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik denk dat we zsm via msn even de software gaan regelen, dat is nu het belangrijkste
Dat gaan we dan ook even uitzoeken, maar tot 13u heb ik zelf uitzendingquote:Op maandag 14 februari 2011 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja leuk en wel maar trekt mijn laptop dat of moet ik moet ik mijn pc uit het stof halen
prima mijn kop staat er sowieso niet naar vandaag, ben met migraine opgestaan en vanmiddag moet ik werkenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat gaan we dan ook even uitzoeken, maar tot 13u heb ik zelf uitzending
Wat voor show had je in gedachtequote:Op maandag 14 februari 2011 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen een keer een show makenals ik ben ingeburgerd
Koelkast. ik krijg eerdaags een pm of mail van je tegemoet ?
Hmm ik wil ook wel een micshowtje doen hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 12:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Da's meer iets voor in het weekend/nacht. Mocht er niemand met micshow die tijd willen dan wil ik je wel inplannen.
haha, die doorverbinding!quote:
dunno slap geouwehoer tussen de liedjes door?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat voor show had je in gedachte?
Lijkt me wel leuk trouwens
Vanavond kan ook hoor, gewoon even de specs van je laptop doornemen, dan zien we verder wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dunno slap geouwehoer tussen de liedjes door?ik weet het nog niet
eerst maar eens zien hoe en wat ik voor mekaar kan krijgen
okequote:Op maandag 14 februari 2011 12:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vanavond kan ook hoor, gewoon even de specs van je laptop doornemen, dan zien we verder wel.
Het werkt niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Paul draait de laatste tijd toch niet meer omdat hij problemen heeft sinds hij een iMac gekocht heeft ?
Weet iemand wat voor problemen hij heeft ?
Ik krijg volgende week mijn iMac namelijk
iddquote:
Vraag Snuf. Hem is het gelukt.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Paul draait de laatste tijd toch niet meer omdat hij problemen heeft sinds hij een iMac gekocht heeft ?
Weet iemand wat voor problemen hij heeft ?
Ik krijg volgende week mijn iMac namelijk
Beter systeembeheer dan netwerkbeheerder jaquote:Op maandag 14 februari 2011 12:32 schreef -Datdus- het volgende:
Netwerk beheerder gaat het niet worden voor mij.
Dat is dezelfde meuk.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Beter systeembeheer dan netwerkbeheerder ja
Bond tegen vloeken met de tourette bond?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:33 schreef PiRANiA het volgende:
Of twee politieke partijen met elkander verbinden?
Dat deden ze bij 538 een keer geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:33 schreef PiRANiA het volgende:
Of twee politieke partijen met elkander verbinden?
Ik ken het gevoel, heb zelf ook af en toe last vanquote:Op maandag 14 februari 2011 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prima mijn kop staat er sowieso niet naar vandaag, ben met migraine opgestaan en vanmiddag moet ik werken
Bij beide is het eigenlijk niet de bedoelingquote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bij welk vak mag ik kabels doorknippen?
Nee, wel een kadootjequote:Op maandag 14 februari 2011 12:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb jij nog kaartjes ontvangen?
je ziet 'm vanzelf.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb je kaartje nog niet gehad
Maar de postbode komt meestal om 13:00
hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 12:36 schreef PiRANiA het volgende:
Koelkast, nummer van een moskee in Amsterdam + de PVV zitten in je DM.
Mijn vriendin was vrijdag jarig.quote:
das wel leukquote:Op maandag 14 februari 2011 12:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn vriendin was vrijdag jarig.
Voor haar verjaardag 2 van die bedeltjes gekocht voor aan zo'n armband (samen wezen uitzoeken)
En als extra verrassing een vestje bij de Only voor haar gekocht, was direct voor Valentijnsdag
Mail zequote:Op maandag 14 februari 2011 12:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Filmliefhebbers gezocht voor FOK!film!
Dit is wel iets voor mij
Doet gewoon pijn om te horen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Met een beetje pech tot 6 uur gevangen in de ghetto zonder radio onzin
lees net dat het overdag is, dus dan mail ik meestal, en in het weekend voetbal ik overdag.quote:
Het valt allemaal wel mee hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 12:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
lees net dat het overdag is, dus dan mail ik meestal, en in het weekend voetbal ik overdag.
En ik ben al te lui om mijn motivatie te mailen, laat staan elke week een review van een paar honderd woorden schrijven
Lievvvquote:Op maandag 14 februari 2011 12:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn vriendin was vrijdag jarig.
Voor haar verjaardag 2 van die bedeltjes gekocht voor aan zo'n armband (samen wezen uitzoeken)
En als extra verrassing een vestje bij de Only voor haar gekocht, was direct voor Valentijnsdag
Je zou de kiestoon uit moeten zetten eigenlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
gewoon 8 blokkers bellen, dan nemen er vast wel 2 tegelijk op
kan nietquote:Op maandag 14 februari 2011 12:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je zou de kiestoon uit moeten zetten eigenlijk.
POTJANDRIEquote:Op maandag 14 februari 2011 12:46 schreef djkoelkast het volgende:
En dan keihard er door roepen JA JEZUS MINA!
10, 10 particulierenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
even 2 particulieren proberen dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |