abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 februari 2011 @ 21:29:08 #151
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92791143
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:27 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Het duurt natuurlijk niet heel lang meer, totdat ze allemáál in de problemen komen! :P
Oh ja! Wanneer was het ook weer!? 2008? 2009? 2010? Januari? Februari? :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_92791234
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Oh ja! Wanneer was het ook weer!? 2008? 2009? 2010? Januari? Februari? :P
Och. Wij huurders hebben de tijd.
  maandag 14 februari 2011 @ 21:32:24 #153
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92791410
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Och. Wij huurders hebben de tijd.
Yup, jullie wachten. En wachten. En wachten. Heerlijk, leven in angst, te bang om wat te ondernemen, want STEL dat het mis gaat! Ken je die mop van die huurder die de straat over ging steken? Die ging niet. Hij had namelijk gelezen op een weblog dat enorm veel mensen doodgingen als de straat over steken... :')
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_92791512
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Om het antwoord hoef je ook niet te kijken. Het gaat uiteraard vooral om het vermaak dat al die jankende huizenbezitters op de teevee opleveren. "Boehoehoe maar die aardige man van de bank zei dat de huizenprijzen alleen maar omhoog konden, boehoehoe :'(" Dat wordt weer lachen gieren brullen om leentokkies! _O-
hell yeah _O_
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_92791856
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Oh, lachen om andermans leed? Het is maar waar je je lol aan beleefd he? :')
Nou, ga jij je lekker verkneukelen aan mensen die pech hebben of verkeerde keuzes hebben gemaakt, gaan wij iets nuttigs met ons leven doen. Veel plezier! _O-
Leed? Als je een heroinespuit in je ader zet ben je een loser, leef je op straat en drink je de hele dag bier? Dan ben je een stuk menselijk afval. Leen je teveel geld en zadel je de maatschappij op met je problemen dan ben je zielig? Ik ben geen voorstander van leedvermaak (hoe zulk goed vermaak het ook is :D ) maar laten we dan wel de juiste maatstaven hanteren en de juiste maatregelen treffen om dit soort zaken te voorkomen. Maar helaas... de geldelijke belangen krijgen altijd voorrang... kijk maar eens naar de verkrijgbaarheid van tabak en alcohol. In een verstandige maatschappij zouden deze middelen niet zo makkelijk verkrijgbaar zijn als in de onze. De enige reden dat vele andere soorten drugs verboden zijn is omdat ze het monopoly van de alcohol en tabak industrie aantasten.
I'll sing you a lullaby.
pi_92791968
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef xenobinol het volgende:
[heel verhaal]
Ik mis de huurders in je betoog. :+
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_92791989
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dat is dus nu net het punt. Je moet juist niet gaan voor zo'n geweldig koophok op een A-locatie, tenzij je dat kunt betalen zonder jezelf in allerlei financieringen te steken. Voor boven je stand leven betaal je vroeg of laat de prijs. Dat is dus het verschil tussen leentokkies en verantwoord eigenaar zijn van een huis.
Al die huizen zijn gekocht als geweldig koophok op A locatie... hoe wil je anders een belachelijk hoge tophypotheek kunnen krijgen :?
I'll sing you a lullaby.
pi_92792310
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Al die huizen zijn gekocht als geweldig koophok op A locatie... hoe wil je anders een belachelijk hoge tophypotheek kunnen krijgen :?
Geen belachelijk hoge tophypotheek nemen? Dat bedoel ik dus, niet iedere koper heeft zich daartoe laten verleiden. Daarom slaat het nergens op de eigenaren op één bult te gooien. De kritiek mist nuance. Of zijn alle huurders ook paupers vind je?
pi_92792633
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef servus_universitas het volgende:

Geen belachelijk hoge tophypotheek nemen? Dat bedoel ik dus, niet iedere koper heeft zich daartoe laten verleiden. Daarom slaat het nergens op de eigenaren op één bult te gooien. De kritiek mist nuance. Of zijn alle huurders ook paupers vind je?
Uiteraard zijn er verschillen. Maar ik vermoed wel dat het percentage starters dat meer dan 100% laat financieren behoorlijk hoog is, de banken deden daar gewoon gezellig aan mee, in een stijgende markt zijn er immers geen risico's. De mensen die 20 jaar geleden ingestapt zijn die hebben geen enkel probleem, mits ze hun 'overwaarde' niet gecashed hebben.
I'll sing you a lullaby.
pi_92792826
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Het boeit me eerlijk gezegd geen ruk wat kopers van huurders vinden.

Ik moest vroeger al lachen om die doorsnee-stelletjes in m'n kennissenkring die mooie verhalen ophingen over hoe geweldig het was om te kopen en hoe stom je was als je dat niet deed. Nu zit een aantal van hen dik in de problemen, eigen schuld dikke bult.
pi_92792925
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef Asfyxia het volgende:
Ik moest vroeger al lachen om die doorsnee-stelletjes in m'n kennissenkring die mooie verhalen ophingen over hoe geweldig het was om te kopen en hoe stom je was als je dat niet deed. Nu zit een aantal van hen dik in de problemen, eigen schuld dikke bult.
Dat zegt feitelijk meer over je kennissenkring, dan over kopers in het algemeen. :Y
pi_92793065
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat zegt feitelijk meer over je kennissenkring, dan over kopers in het algemeen. :Y
Een kennissenkring vol met veredelde paupers, zo blijkt. :')
pi_92793130
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Sure. Want jij hebt natuurlijk allemaal van die geweldenaars in je kennissenkringm die alles in één keer goed doen, die nooit ziek worden en wier relaties nooit op de klippen lopen. Of je hebt gewoon geen kennissenkring, dat kan natuurlijk ook. :')
pi_92793225
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Uiteraard zijn er verschillen. Maar ik vermoed wel dat het percentage starters dat meer dan 100% laat financieren behoorlijk hoog is, de banken deden daar gewoon gezellig aan mee, in een stijgende markt zijn er immers geen risico's. De mensen die 20 jaar geleden ingestapt zijn die hebben geen enkel probleem, mits ze hun 'overwaarde' niet gecashed hebben.
Dat neem ik gerust van je aan, maar dat vind ik los staan van het idee dat kopen an sich een slechte keuze is of dat een koper an sich een lutser is. Je moet het per geval bekijken. Dat de meeste mensen makkelijk te verleiden zijn is een feit, maar dat geldt voor alles wat er te koop is in de wereld. Dat is een zwakte van de mens, niet van het kopen.
pi_92793342
Afijn. De starters hebben het niet moeilijk. De starters zijn gewoon op.
pi_92793395
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:56 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Sure. Want jij hebt natuurlijk allemaal van die geweldenaars in je kennissenkringm die alles in één keer goed doen, die nooit ziek worden en wier relaties nooit op de klippen lopen. Of je hebt gewoon geen kennissenkring, dat kan natuurlijk ook. :')
Dus jij lacht in je vuistje als iemand in de problemen komt met zijn huis omdat hij ziek wordt?
pi_92793640
quote:

[..]

Nou.... Om eerlijk te zijn... Tuurlijk ken ik mensen waarvan de relatie is stukgelopen, of die op een andere manier pech hebben gehad. Maar ook als ik diep, heel diep, nadenk ken ik niemand die door zijn koophuis in de problemen is gekomen.

Al zit er wel 1 bij die het vroegah handig vond om met wat valse loonstroken een hypotheek te regelen. Dat ging toen nog prima. Kast van een huis, niks aan het handje. Probleem is echter wel dat hij nu al jaren 7,2% rente betaald omdat hij door de strengere controles die hypotheek niet kan oversluiten voor een voordeligere variant. Zelfs hij heeft verder geen problemen, maar gooit wel elke maand onnodig extra geld over de schutting. Had hij net zo goed kunnen blijven huren :P
pi_92793756
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dus jij lacht in je vuistje als iemand in de problemen komt met zijn huis omdat hij ziek wordt?
Wel als hij nog niet zo heel lang mij stond uit te lachen, met de sleutels van z'n net driedubbel gefinancierde Audi TT in de hand, omdat ik me niet tot aan m'n oogballen in de schulden stak.
pi_92794165
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef Asfyxia het volgende:
Wel als hij nog niet zo heel lang mij stond uit te lachen, met de sleutels van z'n net driedubbel gefinancierde Audi TT in de hand, omdat ik me niet tot aan m'n oogballen in de schulden stak.
Ik zou als ik jou was toch die kennissenkring eens onder de loep nemen. :D
pi_92794458
quote:

[..]

BVZ wel..... sterker nog als we allemaal zo goed als BVZ waren dan kwam er niet heel veel terecht van de wereld :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll sing you a lullaby.
pi_92794704
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Dat soort lui moet je uit morele verplichting gewoon uitlachen als het fout gaat :P
I'll sing you a lullaby.
pi_92794716
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:12 schreef xenobinol het volgende:

Dan zaten we op fok te pochten hoe goed we het wel gedaan hebben en niets meer hoeven te doen :Y)
Ho. Ik ben niet rijk ofzo.... Ik heb alleen geen zin meer om te werken.

Helaas heb je dan geen recht op een uitkering. :(

[ Bericht 11% gewijzigd door Bijvlagenzinvol op 14-02-2011 22:25:43 ]
  maandag 14 februari 2011 @ 22:29:32 #173
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_92795854
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ja... dat zou ik ook zeggen als ik zo'n kuddedier als jij was :D
Zegt een herder zonder kudde......
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_92796771
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:58 schreef Asfyxia het volgende:
Blijf volhouden zou ik zeggen. De startende paupers die boven stand leven zijn op, dat klopt, kijk maar naar je kenissenkring.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2011 22:42:23 ]
  maandag 14 februari 2011 @ 22:43:52 #175
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_92796955
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:58 schreef Asfyxia het volgende:
nee starters zullen er altijd zijn, de mensen die nu allemaal de AOW ingaan moeten maar een goedkope hut in Zeeland of Limburg gaan kopen, daar staat zat leeg
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')