Onzin.... laat die moedertjes eerst maar eens geld gaan halen bij de kerel die dat kind verwekt heeft, ze konden die kerel toen ook leegzuigen dus dat zal later ook geen probleem moeten zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 17:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je eerst maar eens druk moet gaan maken om die bijstandsmoeder wiens sociale huurwoning jij al scheefhurend bezet houd voordat je aan de kindjes in afrika begint...
Volgens mij is het inmiddels bekend hier dat ik alle posts van die spamhoerrrr censuurrrhoerrrr oversla. Dus nee, niet gezien/geluisterd. Zal wel meer van hetzelfde zijn, we kennen zijn doemsprekerij inmiddels wel. En ik heb mijn aluhoedje niet op, dus ik ben bang dat mijn hersens verweken als ik er naar luister en dan een Xenodrone wordtquote:Op maandag 14 februari 2011 17:42 schreef xenobinol het volgende:
Heb je overigens wel geluisterd naar Arnoud Boot? (post zeepbel)
Junks veroorzaken altijd veel overlast. Dit geldt ook voor kredietjunks..quote:Op maandag 14 februari 2011 17:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Onzin.... laat die moedertjes eerst maar eens geld gaan halen bij de kerel die dat kind verwekt heeft, ze konden die kerel toen ook leegzuigen dus dat zal later ook geen probleem moeten zijn![]()
Heb je overigens wel geluisterd naar Arnoud Boot? (post zeepbel) Die legt uit dat de HRA niet alleen te belastingbetaler een hoop centjes kost omdat de fiscus een hoop misloopt... ook mag de overheid extra huursubsidie uitkeren omdat deze staatssteun de gehele markt mee ophoog trekt. Feitelijk zijn scheefleners zoals jij de oorzaak van de noodzaak voor huursubsidie aan bijstandsmoedertjes
Spamjunksquote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Junks veroorzaken altijd veel overlast. Dit geldt ook voor kredietjunks..
Ban-ontwijkjunksquote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Spamjunks
Huurjunks
Weblogjunks
Kloonjunks
Helemaal volgens het boekje:quote:
Echte schapen...quote:Op maandag 14 februari 2011 18:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ban-ontwijkjunks
Op-je-eigen-weblog-reacties-posten-junks
Conspiracyjunks
Calimerojunks
Wat een domme opmerking.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef xenobinol het volgende:
Als die HRA er niet zou zijn was er ook geen honger meer in de wereld
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Echte schapen...
Kuddegedrag heeft ook andere effecten naast het veroorzaken van een hype of een crash, en dat is dat kuddegedrag leid tot een toename in vertrouwen. Juist omdat wij als mensen sociale wezens zijn, zijn we erg gevoelig voor wat andere mensen doen. Als veel andere mensen positief zijn over iets, bijvoorbeeld de aandelenmarkt, dan is het voor ons moeilijk om hier een tegenstrijdige mening over te hebben. Dit komt door twee factoren. Ten eerste is het inderdaad zo dat de meerderheid gelijk heeft in de meeste gevallen. Pas als de meerderheid te ver doorschiet in hun mening krijgen ze ongelijk en is een trendomkeer aanstaande. Dit heeft wel tot gevolg dat het moeilijker is om tegen de heersende mening in te gaan. Daarnaast is het ook zo dat wij mensen niet zonder andere mensen kunnen, en het tegen de groep in gaan verhoogt de kans dat we uit de groep worden geworpen. Deze angst hebben we ontwikkeld door de miljoenen jaren evolutie, waarin het altijd voordelig was om je in een groep te bevinden.
Ook heeft deelname aan een groep als voordeel dat je je geborgen en veilig voelt, waardoor je ook eerder risicovollere acties kunt (en wilt) ondernemen. Dit komt door het vertrouwen wat je medestanders in de groep je geven; als zoveel mensen hetzelfde vinden dan moet het toch wel kloppen? Ook heb je met (actieve) deelname aan een groep ook vangnetten, voor als je risicovolle actie verkeerd loopt.
Ik dacht dat jij wel kon begrijpen dat het niet heel serieus bedoelt wasquote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking.Zoals iemand hierboven al zegt. Dat gehak op de HRA is bespottelijk als je niet onderkent dat de hele maatschappij van absurde constructies in elkaar zit. En dat gedweep met huren snap ik ook niet. Hoe kun je nu blij zijn met het door de plee spoelen van geld, ieder jaar iets meer, zonder dat je zeggenschap hebt over datgene waar je voor betaalt?
Ja... dat zou ik ook zeggen als ik zo'n kuddedier als jij wasquote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Zodra meer dan 1 persoon het niet met je eens is zijn het schapen....
Liever een schaap in een kudde dan een alleenstaande herder....
Awwww, traumatje...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:48 schreef xenobinol het volgende:
Jarenlang heb ik het gedweep over te dure koopwoningen die enkel maar in waarde kunnen stijgen moeten aanhoren,
- crisis en bijbehorende onzekerheeidquote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef Asfyxia het volgende:
Morgenavond in ÉénVandaag antwoord op de vraag "waarom 40.000 woningen onverkoopbaar zijn geworden". Allemaal kijken!
Om het antwoord hoef je ook niet te kijken. Het gaat uiteraard vooral om het vermaak dat al die jankende huizenbezitters op de teevee opleveren. "Boehoehoe maar die aardige man van de bank zei dat de huizenprijzen alleen maar omhoog konden, boehoehoequote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
- crisis en bijbehorende onzekerheeid
- problemen in de bankwereld en bijbehorende terughoudendheid van banken
- aflopende startersregelingen
- strengere regelgeving omtrent hypotheken
- angst voor wijzigingen in wetgeving (o.a. HRA)
zo, heb ik jullie weer een uur van je leven bespaard.
Oh, lachen om andermans leed? Het is maar waar je je lol aan beleefd he?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Om het antwoord hoef je ook niet te kijken. Het gaat uiteraard vooral om het vermaak dat al die jankende huizenbezitters op de teevee opleveren. "Boehoehoe maar die aardige man van de bank zei dat de huizenprijzen alleen maar omhoog konden, boehoehoe" Dat wordt weer lachen gieren brullen om leentokkies!
Och, ik hoef er niets om te laten. Meestal kijk ik het tijdens het eten.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, lachen om andermans leed? Het is maar waar je je lol aan beleefd he?
Nou, ga jij je lekker verkneukelen aan mensen die pech hebben of verkeerde keuzes hebben gemaakt, gaan wij iets nuttigs met ons leven doen. Veel plezier!
Niet alles over één kam scheren, simpele. Je hebt inderdaad leentokkies, maar je hebt ook gewoon intelligente huizenbezitters die doordachte keuzes maken en zowaar een appeltje voor de dorst aan het kweken zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Om het antwoord hoef je ook niet te kijken. Het gaat uiteraard vooral om het vermaak dat al die jankende huizenbezitters op de teevee opleveren. "Boehoehoe maar die aardige man van de bank zei dat de huizenprijzen alleen maar omhoog konden, boehoehoe" Dat wordt weer lachen gieren brullen om leentokkies!
Ja, dat zeggen ze allemaal. Totdat ze in de problemen komen en dat geweldige koophok op die A-locatie toch een beetje minder goed verkoopbaar blijkt dan gedacht.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:16 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Niet alles over één kam scheren, simpele. Je hebt inderdaad leentokkies, maar je hebt ook gewoon intelligente huizenbezitters die doordachte keuzes maken en zowaar een appeltje voor de dorst aan het kweken zijn.
Bah, dat kan niet, stel je voor, nuance.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:16 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Niet alles over één kam scheren, simpele. Je hebt inderdaad leentokkies, maar je hebt ook gewoon intelligente huizenbezitters die doordachte keuzes maken en zowaar een appeltje voor de dorst aan het kweken zijn.
Dat is dus nu net het punt. Je moet juist niet gaan voor zo'n geweldig koophok op een A-locatie, tenzij je dat kunt betalen zonder jezelf in allerlei financieringen te steken. Voor boven je stand leven betaal je vroeg of laat de prijs. Dat is dus het verschil tussen leentokkies en verantwoord eigenaar zijn van een huis.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze allemaal. Totdat ze in de problemen komen en dat geweldige koophok op die A-locatie toch een beetje minder goed verkoopbaar blijkt dan gedacht.
En hoeveel procent van de huizenbezitters komt daadwerkelijk in de problemen? Of ben je weer gewoon een beetje aan het paniekpraten na het lezen van een blaatblog?quote:
Het duurt natuurlijk niet heel lang meer, totdat ze allemáál in de problemen komen!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En hoeveel procent van de huizenbezitters komt daadwerkelijk in de problemen? Of ben je weer gewoon een beetje aan het paniekpraten na het lezen van een blaatblog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |