Ik vind het ook vreemd dat we daarop niet gratis mogen meekijken....voor besturen wil ik wel betalen, maar dan moeten jullie allemaal mijn camera werk kunnen kijkenquote:
Nee, volgens mij niet. Maar dat weten zij niet... Lijkt me logisch dat ze over dat soort geheimen nadenken...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:04 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Zou er een transeksueel in dit programma zitten dan?
Joanna.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:07 schreef Razor21 het volgende:
Hoe heet die achterlijke die met een zonnebril (vrouw) aan ontbijt aan het maken is? Kan de gezichten nog niet uit elkaar houden.
Lekker onbeschoft zeg!
roerei zo te zien iddquote:
Servio is/was weleens dragqueen dacht ik, wat nog iets heel anders is dan transseksueel.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:04 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Zou er een transeksueel in dit programma zitten dan?
Gewoon smurrie-eieren met prut.quote:
Bedankt mijn god zeg....dit is toch niet normaalquote:
Ja, maar iedereen doucht met bikini.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:09 schreef Anushaar het volgende:
het ziet toch niet uithangen er op de badkamer van de vrouwen ook camera's
Inmiddels niet meer.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:09 schreef Maanvis het volgende:
zijn ze nog steeds iedere minuut van de dag over 'das spiel' aan het discussiėren?
Het had zo Amanda kunnen zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 11:05 schreef pullup het volgende:
Ik weet niet of ze de juiste twee hebben gekozen om te laten koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |