Van 4 kan toch niet? Die zitten dan toch op school of op bso?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:40 schreef Kleurdoos het volgende:
net een intake gehad op t kdv, elin kon even tussen de kindjes spelen.
ze is 1 van de jongste kindjes van de groep, vind ik opzich best een beetje engig want er lopen flinke jongens van 4 rond, ik moest me nu al inhouden toen er 1 elins pop afpakte
maargoed, morgen gaat ze een hele middag wennen, *brrrr*
ja, in het begin is het ook vervelend om weg te gaan of als ze huilend achterblijven, maar vaak als je weg bent, gaat het dan juist heel goed.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind het zo vervelend om weg te gaan morgen, bang dat ze niet snapt dat ik haar gewoon weer kom halen. maar denk dat iedere moeder dat wel heeft
bijna 4quote:Op maandag 28 februari 2011 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van 4 kan toch niet? Die zitten dan toch op school of op bso?Maar dat komt vast goed met Elin hoor!!
![]()
DF wat goed van Chris zegTwan had het ook ineens te pakken toen hij 3 jaar was ong. ideaal. Ik hoop dat het met Lennon ook zo gaat.
Hier is het vaak geen reactie tot ik zucht: "volgens mij moeten we nieuwe oren kopen voor Lilah, want deze zijn stukquote:Op maandag 28 februari 2011 22:18 schreef Kleurdoos het volgende:
als elin iets niet mag en ik bij haar kniel om te vertellen waarom niet, dan gaat ze altijd heel hard een liedje zingen en kijkt stug langs me heen
maar dan weet ik iig dat ze het dondersgoed doorheeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |